Като любител, който не знае и не може да знае всичко, което до сега науката е открила , по отношение на какви твърдения, като обективна истина, имам авторски претенции, които друг, преди мен не ги е публикувал?
Кратък отговор:
1. Всичко е от, всеобщата базова същност на Вечността, в нея и тя е в него, състояща се от неделимо и съхранимо триединство от:пространство-материя –движение.
2. Вечността със своята същност ,безначална и безкрайна, несъздаема и неунищожима, съхрани ма/вечна/ осигурява и обуславя всичко във Всемира и извън нея няма нещо, което реално да съществува.
3. С пространството всеобщата базова същност на Вечността осигурява вместилище/обем/ на всичко, от себе си..
4. С материята всеобщата базова същност на Вечността осигурява всеобщият инертен материал за всяка структура от кванта до галактиките и пр.
5. С движението всеобщата базова същност на Вечността осигурява всеощия и единствен творец и рушител ,във всемира на всичко, като форма ,структура и явление.
6. Всеобщата същност на Вечността обяснява произхода, същността и съществуването на всичко, което изпълва Всемира, но , самата тя не е обяснима с нещо друго, освен със собствената и същност.
7. Всеобщата базова същност съществува в безкраен брой преходни структури/живи и „мъртви”/ с размери между две недостижими граници:нулата и безкрайността.
8. На базата на инертността на материята , структурите на Вечността не могат да променят положението си на „Покой” и движение/ инерциално и не инерциално/.
9. Без инертността на материята и движението телата нямат и не може да има противодействие на всяка външна сила.
10. В свободното пространство всяка външна сила,израз на движение ,е по голяма от инертното противодействие на всяка структура на материята, колкото и голяма да е масата ,и може и ,и предава ускорително движение.
11. Без инертното противодействие на телата във всемира няма и не може да има центробежна сила.
12. При всяко орбитално движение на телата има променливо съотношение между две противоположни сили: центростремителна/продукт на външно слово въздействие/ и центробежна / продукт на инертността на материята/
13. Всяка енергия и сила са конкретен израз на движение, като произведение от маса и скорост/път приет за единица мярка за път и време/
14. Движението изгражда и разгражда всички структури на Вечността/живи и „мъртви”/ с един единствен механизъм на творческа дейност, като ги сблъсква.. Без този механизъм няма и не може да има изграждане и разграждане на структурите на Вечността от кванта до звездните системи.
15. При сблъсъка на структурите на Вечността имаме сблъсък и отблъсък.
-Блъсъкът обуславя праводействаща външна сила, която придвижва телата в същата посока, която има външната сила, както е при вятъра и водните потоци
-Отблъсъкът обуславя реактивно действуваща сила, която придвижва телата в обратна посока, на посоката на външната сила, както е при гравитацията и магнетизма.
16. При сблъсъка на структурите на Вечността , в зависимост от конкретните условия, имаме: пренос на движение, материя, енергия, сила от една структура в друга, без което нямаме и не може да имаме двигатели, разпад и синтез на структури.
17. Без структура , на Вечността с конкретен брой микроструктури ,в съответна комбинация , няма и не може да има индивидуална генетична програма, за появата на точно определен жив организъм.
18. Всеобщата същност на Вечността, като база, творец и рушител на всичко е съхранима и неизчерпаема във времето и пространството.
19. Пространството, като неделима част от същността на Вечността има само измерения и нищо повече. На тази база то е : 1. Неподвижно. 2 Не може да се изкривява, защото , при него няма какво да се изкривява, Това, което е вътре в нето /материята и движението/ те могат и се изкривяват под влияние на външни сили.
20. Между пространството и материята и между пространството и движението, независимо, че са неделими едно от друго няма взаимозависимости и като характеристики на всеобщата базова същност на Вечността нямат и не могат да имат зависимости едно от друго
Забележка:
При проявен интерес ще следва продължение.
за обективната истина с въпроси и отгово...
за обективната истина с въпроси и отгово...