Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 23:59 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГЕТИКА
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 248 Коментари: 0 Гласове:
1



Въпрос:    Кои са реалностите чийто анализи ме доведоха до моите теории и до директните гравитационни двигатели? Кратък отговор: 1.    Анализите на всеобщата базова същност на Вечността, състояща се от неделимо и съхранимо/ вечно/ триединство от пространство – материя – движение и това, което , като природен закон, структура и форма произтича от нея ме доведоха до ОТБСВ. 2.    Анализите на закона за съхранение на базовата същност на Вечността и произтичащите от този закон ,законите за съхранение на пространството, материята, движението се доведоха до теорията за безкрайност на енергията във времето . 3.    Анализите на относителността на движението ме доведоха до Общата теория за енергийните потоци, формиращи енергийни полета. 4.    Анализите за ролята и механизма на действие на мехура ,при рибите ме доведоха до системите с гравитационно обоснован променлив обем и първите варианти на ДГД-ли на базата на тях. 5.    Анализите на зависимостта на действието на силите по направлението на пътя от ъгъла под който действуват и анализите на коремната преса при човека и животните ме доведоха до , както до ДГД-ли на базата на системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса, така и до ДГД-ли на базата на безконечни ленти. 6.    Анализите на радана, който се ползува при кладенците за водене на вода ме доведоха до спираловидните хидростатични ДГД-ли. 7.    Анализите за наличие на части във водата и на части над водата , при телата с по малка плътност от водата ме доведоха да най простите и най- лесни за реализиране хидростатични варианти на ДГД-ли. 8.    Ползуването на законите за импулсната сила и енергията ми помогнаха да разкрия неограничените възможности за добив на енергия от гравитационното поле на земята с ДГЕЦ-ли на базата на ДТДІли.    



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3321753
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930