Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 16:16 - Въпрос с кратък отговор
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 640 Коментари: 4 Гласове:
0



Въпрос:  За какво най кратко казано в продължение на половин век споря с специалисти и лаици? Кратък отговор:  В 1960 година реших задача, която човечеството не е могло да реши в продължение на хилядолетия. Зная, че както аз реших тази задача, по добре от мен могат да я решат и техническите специалисти : физици, инженери, математици, студенти и ученици с добър успех по физика и математика. Но те не знаят това, че могат да я решат и в заблуда ,априорно отричат моите резултати без да ги виждат и да искат да ги видят.  Но идва време, както въпреки, че съвременниците  на Коперник и Галилей не са разбирали техните достижение, дошло и време да ги разберат, така  ще дойде време и моите резултати да се разберат, като се разбере, че задачата, която съм решил е била в кръга на възможностите на техническите специалисти , студенти и ученици .  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК -1-ви МАЙ
01.05.2009 16:31
Хубав ден желая!:)
цитирай
2. анонимен - Байно,
01.05.2009 16:38
много си изпращял!
цитирай
3. gmihov - На Бройно
01.05.2009 17:33
Преди да си узрал гадател се станал. Дерзай в живота те имат повече успех.
цитирай
4. анонимен - доктора
02.05.2009 01:05
много са ми интересни хората които се изказват в твоя блог от сегашната позиция на гледната ми точка=сегашната ми позиция на душата ( тя реялно на всеки един жив обект съществува и е структурна форма на материята почти изцяло съставена от движение от същността му. пак повтарям почти ) = сегашната ми позиция на осъзнаване. те си мислят, че си мегаломан който говори врели некипели и си фантазира разни неща. направо ще се спукам от смях на ситуацията ако не беше и едновременно безкрайно тъжно. без да са проумели простите и основни истини за които говориш те те подиграват и отричат. а кажи ми как аз да ги охарактеризирам и как да разбера истината, че са блаженни нисшите духом и тяхно е царството небесно. има и доста глупости в библията много. в началото и аз си мислех. абе какво ми говори този човек какви са тези детски понятия които въвежда материя пространство и движение пфу. няма да вземе да разсъждава на висок стил за времепространство и как истинското му проявление било движението дрън дрън ( визирам доктор георги станков. чак ми стана обидно, че не разбираш писанията му. сега обаче много добре те разбирам защо отсече, че са пунтаж. човека се е омотал като пате в калчища, но нищо неможе да се направи за него на този етап ). понеже вече те разбирам и осъзнавам ( не напълно все още, но повече от достатъчно ) си давам целия този труд да им представя на другите четящи разбиранията ти, които вече са и мои от малко по-различна гледна точка. по този начин им увеличавам минималния шанс да те разберат смятам, че ти най-добре ме разбираш. аз знам че твоята съдба е била и все още е да ни създадеш на нас хората нова опорна точка на осъзнаването за да го фокусираме в доста по-правилна посока. ти ни даваш ново намерение, но стига толкова абстракции. сега ми е ясно, че все още простата истина за основното качество на материята - инертноста не се разбира в пълен обем. да неговорим за основното качество на движението - относителноста пък хич не се разбира. затова имаше един участник в блога ти ( явно имаше физическо образование и най вероятно имаше и финансови възможностти ) който така и неразбра, че материята е само една и че всички формули свързани с движението ( за скорост, ускорение, енергия, импулс, сила ) трябва да се преработят на базата на това качество. няма да престана да повтарям докато онзи професор по физика, който искаше да ти пише двойка неразбере, че формулата на айнщайн е неразбрана докрай, а и самия и автор не я е разбрал до край ( нямал е късмет човека макар и да е бил велик. бог да го прости ) формулата за енергията изразява основно две неща, първо че енергията е производна величина на взаимодействащите материя и движение и второ че материята съдържа колосално количество движение в себе си , а не енергия в себе си. отделно формулата изпуска относителноста на движението в себе си. мисля, че постепенно се натрупва критична маса на осъзнаване и хората които те четат и уважават ще започнат не само да чувстват със сърцето си, но и да разбират с интелекта си това което си създал. тяхното намерение ни е нужно, а не само финансиране за да дръпнем от нулевата точка. не се разбира от съвременната физика и простия лост и как да се свърже закона за съхранени с него. да неговорим за ремъчните и зъбните предавки. да неговорим за същноста на нещо толкова просто въведено още от архимед ( може и преди него ) - опорната точка. как да те разбират като фивика и техника са отделени. говорих на една моя позната инженерконструктор за твоята теория и за качествата на движението и тя веднага си го представи: да бе верно, когато изчислявам плочите и колоните на зградата аз си представям дърпане, огъване и натиск и ги изчислявам. стига толкова за тази вечер. успехи в разбирането на тези които изкат да разберат и на тези които неизкат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3320236
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930