23.10.2008 10:42 - ЗА РАЕАЛНОСТИТЕ,..........

ЗА РЕАЛНОСТИТЕ, ОТКРИТИЯТА, ОПИТНИТЕ И ИЗЧИСЛЕНИЯТА, КОИТО ОТКРИХА ПЪТЯ НА ЯДРЕНАТА ЕНЕРГЕТИКА И ТИЯ, КОИТО ОТКРИВАТ ПЪТЯ НА БЪДЕЩАТА ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГТЕТИКА В СВЕТЛИНАТА НА ТЕОРИЯТА ЗА БАЗОВАТА СЪЩНОСТ НА ВЕЧНАСТТА / НА ВСЕМИРА, НА БОГА/

В съответствие с теорията за базовата същност на Вечността, която създадох, след теорията за безкрайност на енергията във времето и общата теория за енергийните потоци/ полета/  за да дам възможно най – фундаменталното теоретично обяснение на резултатите, откритията и изобретенията до които сам и със моите съавтори достигнах, които обуславят и гарантират бъдещата директна гравитационна енергетико с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен  за човека и природата  добив на енергия  на земята и други  небесни тела , на базата на гравитационните им излъчвания, формиращи гравитационните им полета , като естествени и неизчерпаеми източници на енергия  ,Вечността, Бог, Всемира, Космоса имат една и съща базова същност , която няма господар над себе си и няма друга база от която да произхожда , освен собствената и база от която и в която  произтича всичко вечно и преходно . От която произтичат и всички вечни и ненарушими природни закони и която се намира във всичко, във всяка структура на материята от кванта до галактиките, до световете и всичко в тях.

За теорията за базовата същност тази всеобща база, този всеобщ геном от който произтича всичко и с които се обяснява всичко, което реално съществува в безначалния и безкраен Всемир е: неделимото и съхранимо триединство от : пространство – материя- движение , което със своята обективна характеристика удовлетворява максимата при вярващите, че всичко е от Бога, в Бога и Бог е във всичко и максимата при атеистите, че всичко е от природата, в природата  и природата е във всичко, което реално съществува.

При изграждането на тази теория се съобразявах с поредици от принципи, между които :

1. Никой и по никакъв начин не може да открие вещо , което реално не съществува и не се обуславя от триединството от: пространство – материя – движение.

2. Никой и по никакъв начин не може да изобрети нещо, което да е в противоречие с триединството от: пространство – материя – движение и произтичащите от него вечни и ненарушими природни закони/ Божи закони/. Никой и нищо не е повече от Вечността, от Бога  и никой и по никакъв начин не може да наруши обективните закони, които произхождат от същността на Бога , на Вечността. Законите, като: не кради, не лъжи, не убивай и прочие са морални закони, на лице само ,при човека, от значение за неговото съществуване, като индивид и като общност, които той, въпреки ползата от тях ежедневно нарушава.

Във светлината на теорията за базовата същност реалностите, откритията , опитите, изобретенията и изчисленията , които откриха пътя на ядрената енергетика на кратко са:

1. Наличието на естествената радиоактивност, която открива Бекерел.

2. Опитите и откритията на сем. Кюри.

3. Направените от Кюри изчисление на количеството енергия, която се отделя от определено количество радиоактивен елемент за единица време.

4. Изобретяването на атомните реактори и ускорители на елементарни частици.

5. Закона на Айнщайн Е = mc^2, който отразява колосалното количество енергия, която се съдържа в структурите на материята , в това число и в атомите , като такива.

Реалностите, откритията, опитите, изобретенията и изчисленията, които отвориха и отварят вратите на бъдещата директна гравитационна енергетика с по големи възможности от ядрената енергетика , на кратко са:

1.Наличието на гравитационното излъчване от земята и другите небесни тела, като естествен и неизчерпаем източник на енергия.

2. О питите и откритията, които направих сам и с моите съавтори в периода 1960 -2008г.

3. Направените от мен изчисление , на базата на принципа на “Щангиста” за мощността на гравитационното излъчване  от единица площ от земната повърхност.

4. Изобретените от мен и съавтори директни гравитационни двигатели, директни гравитационни магистрали, директни гравитационни ускорители на структури на материята с неограничени размери и мощности.

5.  Формулирания от мен закон , при изграждането на теорията за безкрайност на енергията във времето  Е = оо , който обуславя по големите възможности на бъдещата директна гравитационна енергетика от тия на ядрената енергетика.

Светът  и реалностите в него винаги са такива, каквито базовата същност на Вечността, на Бога, на Всемира и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони ги обуславят, но не винаги , при ограничените човешки възможности, включително  и когато човек е от ранга на древните гръцки учени и по късно на  Галилей, Нютон, Айнщайн и пр., са такива, каквито те са ги виждали и ние днес виждаме.

Следващ постинг