11.07.2015 08:34 - З обективната истина с въпроси и отговори в светлината на ОТБСВ

Въпрос:

Има ли божествена частица, каквато физиците дирят да намерят?

Кратък отговор:

ИМА Вечност –Бог със същност вечна:безначална, безкрайна ,не създадена, не унищожена, към която нищо не може да се прибави и нищо не може да се отнеме., състояща се от неделимо ,вечно единство от: пространство-материя –движение.

Като пространство всичко тя в себе си побира и във всичко тя се намира.

Като материя, като всеобщ инертен материал  е всеобща база за всяка жива и „мъртва „ структура  и процесите, които с нея протичат, докато съществува.

Като движение- всеобщ и единствен творец във Всемира, н всичко, което в него се  намира, който с един единствен механизъм  всичко изгражда и разгражда, като сблъсква структурите една с друга.

НЯМА божествена частица. Диренето на такава частича е връщане в науката към заблудата, че има атом-частица-квант неделима.

Въпрос:

Може ли без същност да има някаква реалност?

Кратък отговор:

Не може! Без същност няма и не може да има реалност. Това логиката и реалността го  утвърждават и като всеобща истина над заблуди и глупости човешки го извисяват.

Въпрос:

Може ли да има Вечност-Бог, ако няма вечна същност?

Кратък отговор:

Не може! И най- голямата и най- значима в наука и религия истина е, че всичко е от същността на Вечността-Бог, в същността на Вечността-Бог и Вечността –Бог ,със своята същност е налице във всичко, което реално го има в безначалния и безкраен Всемир, включително и човека с тяло, ум и чувства.

Въпрос:

Може ли без същността на Вечността-Бог вечни и ненарушими природни закони да има?

Кратък отговор:

НЕ МОЖЕ! Това е невъзможно ,защото без същност и Вечност-Бог няма.

Ако я няма всеобщата базова същност на Вечността-Бог, Природа-/за успокоени на атеистите/ и нейното съхранение не може да ги има в науката законите за съхранение на пространството, на матерята, на движението, съответно на енергията и импулсната сила

Ако го няма пространството няма в какво всичко да бъде.

Ако няма материята няма от какво всичко да го бъде.

Ако няма движението – НЯМА творец ,които да изгражда и разгражда всяка структура на същността на Вечността . Няма да има Бог и човек с какво, като мисъл и действие да се изяви и прояви.

Въпрос:

Къде са истините и заблудите?

Кратък отговор:

Истините  са в реалностите. Извън реалностите ги няма.

Заблудите са в съзнанието на хората, като отражение там, такива, каквито реално те не са.

В реалността не е имало и няма „Неподвижна земя”, „Неделим атом”. Имало ги е само в съзнанието на хората , на грешно отражение на истината .

В реалността НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА ИМА консервативно гравитационно поле. ИМА грешно отражение в съзнанието на хората,че гравитационното поле е консервативно и директен достъп до гравитационната енергия/гравитационния вятър/, както това е възможно, при въздушните и водните потоци е невъзможно.без да се вижда и отчита, че както въздушните и водните потоци са продукт на Вечността-Бог, така и гравитационнит потоци, изхождащи от телата са продукт на същността на Вечността –Бог и са подчинени на същите обективни закони, които произтичат от същността на Вечността.

Въпрос:

Какво произтича от инертността на същността на Вечността-Бог ?

Кратък отговор:

Произтича наличието в реалността на инертно противодействие на всяко външно силово въздействие върху структурите на Вечността.

Въпрос:

Какво Нютон е сгрешил, кагато е обявил, че всяко действие има равно на себе си противодействие?

Кратък отговор:

Сгрешил, че изпуснал голямата истина, до която стигнал с първият формулиран от него принцип в който също има нещо изпуснато и непълно., който ,като реалност е следното”Нито едно тяло не може,в пространството да промени своето положение на „покой” и движение/инерциално и не инерциално/ без действие на външна сила, по голяма от инертното му противодействие, на базата на която реалност и нейното изучаване е допринесъл много, много повече от колкото с истината, че има противодействия равни на действията, на базата на които  я има небесната механика, такава, каквато Нютон я описва достоверно повече от 90% процента.

Въпрос:

На каква база приемам, че гравитацията, както светлината е корпускуларно-квантово излъчване с носител на гравитационната енергия –гравитон, както , при светлината е фотон?

Кратък отговор:

На базата на реалността, че без произведение от маса,като количество материя и скорост, като път приет за единица мярка за път и време няма и не може да има движение, енеригия и сила.

Въпрос:

На каква база човечеството е стигнало и реализирало енергетика с директен достъп до енергията на водните и въздушни енергийни потоци”

Кратък отговор:

На базата на зависимостта на силовото въздействие на тези енергийни потоци от напречното сечение на телата и неговата форма.

Въпрос:

На базата на какво аз в 1960 година достигнах до:

1.    Откритието” Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно”

2.    Директните гравитационни дивгатели , на базата това откритие?

Кратък отговор:

На базата на зависимостта на големината на гравитационното силово въздействие от масата на телата, които те имат, базата на която и подводниците ги има.База, която още Архимед е осигурил с закона за теглата на телата във флуидите, но разбрал че с този закон може да реши проблема:”Има ли няма примес на сребро в едно златно бижу”, и го решил, но не е разбрал , че може и директен гравитационен двигател да създаде, какъвто се мъчил , без със същността, която обуславя теглата на телата във флуиди , което открил, да се съобрази, за да може успешно да го реши, което аз в 1960  направих и решех проблема, за решението на които проблем, учените и лаиците който за луд и кретен ме обявяват имат несравнимо много повече конкретни знания от мен да го решат, но в заблуда и надменност това не виждат и не искат да го видят и продължават с заблуда,че гравитационното поле е консервативно  с „непогрешимост” авторитет и социално положени на "всичко знаещи” да защитават, без реалността да осъзнават, каквато реално е тя.

Въпрос:

Какво на базата на зависимостта на теглата на телата от масата им  има, при  директните гравитационни двигатели, за да ги има вече,на сцената на обективното познание в разрез с заблудата в науката, че те са вечен двигател и и са невъзможни?

Има:

1.    Тегло,и гравитационен потенциал, при падане по големи от тегло и гравитационен потенциал , при издигате.

2.    Сумарна гравитационна сила и енергия по затворен път  в гравитационното поле по голяма от нула.

Тези две реалности, при директните гравитационнн двигатели, когато отпадне заблудата, че гравитационното поле е консервативно  и  оковете на Решението на Френската академия на науките от 1775 година, ще се види и проумее истината в моето твърдение, че  истината за директните гравитационни двигатели, ще бъде така понятна и разбираема, както днес истината, при водните и въздушни двигатели- колела и витла.

1. gmihov - За фундаменталните открития!
11.07.2015 23:23
За фундаменталните открития, които водят до заличаването ,в съзнанието на хората, на хилядолетни заблуди половин век време да се проумеят и разберат от хората/учени и лаици/ не е достатъчно. Нужен е век време и повече.При тази реалност Никой от авторите на такива открития на е доживял, докато е жив откритието му да се признае. Така е било при Коперник, Галилей, Ж. Бруно, Р. Майер. Така и при мен във връзка с откритието "Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно" и директните гравитационни двигатели до които достигнах в 1960 година.
А по отношение на Общата теория за базовата същност на Вечността , която създадох, която води до промяна на човешкото мислене в науката и религията , да се проумеят, простите и очевидни истини, които обуславят това е необходимо не един век-време, а доста векове, както много векове са биле нужни човечеството от многобожие да премини в еднобожие, който процес и до днес не е завършен тотално.
13.07.2015 23:35
Много векове ще минат Учителю докато истината на/за Тризъбеца триждисвещен и неговата истинска троична същност от материя/движение/пространство бъде проумяна. Ако Вечността каже амин и ние българите поставим началото и фундаментът на директната гравитационна енергетика ще може да се действува от " позицията на силата " тоест / и да ми филосостфуваш и да не ми празнословиш аз съм направил дгд, а ти не така че какво да спорим ... / ... Без работещ дгд и то ефективно всичко ще си остане вятър и мъгла. Лека вечер.