Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2015 12:23 - за обективната истина с въпроси и отговори в светлината на общата теория за базовата същност на Вечността
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
0



 Въпрос:

  На каква база Аристотел и Галилей са прави, във връзка със скоростта на падането на телата в гравитационните полета?

Кратък отговор:

  Аристотел е прав, че тежките тела падат по бързо от леките на базата на взаимното привличане на телата.

   При взаимното привличане на телата , телата се придвижват едно към друго от срещуположното гравитационно излъчване, от неговото реактивно силово въздействие с наличието на две противоположни посоки на силово въздействие- на действие и откат/противодействие/.

  Галилей е прав, че и лекте и тежките тела падат с еднаква скорост във вакуум, на базата на едноличното притегляне на телата в гравитационните полета, при което гравитационното притегляне от гравитационното излъчване на падащ ето тяло не се отчита, по отношение на тялото в гравитационното поле на което се отчита падането.

 

Въпрос:

  На базата на какви реалности и природни закони могат да се реализират директни гравитационни двигатели.?

Кратък отговор:

1.    На базата на гравитационните излъчвания от телата, които формират гравитационните им енергийни полета. Без тази реалност, без естествен източник на енергия няма и не може да има директен гравитационен двигател.

2.    На базата на гравитационните промени в масите на телата, при движението им по затворен път в гравитационните енергийни полета.

3.    На базата на гравитационните промени в обемите на телата, при движението им по затворен път в гравитационните полета във флуид на среда.

4.    На базата на хидростатичните и аеростатичните сили, които са перпендикулярни на направлението на гравитационните сили/ центростремителни и центробежни/

5.    На базата на действие по голямо от противодействието,без което няма и не мое да има двигател, включително и директен гравитационен двгател.

6.    На базата на голямото относително тегло на живака и други елементи и минерали с голямо относително тегло.

7.    На базата на системи с гравитацонно обоснован променлив обем и маса без лостово системи/ с една камера, с две, три и четири камери.

8.    На базата на системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса с лостови системи/ вътре и извън камерите/

9.    На базата на затворен флуиден, гравитационно обоснован поток на флуид в безконечната верига на двигателите,за работа на суша.

10.                      На базата на движение на медни проводници в гравитационно поле.

11.                      На базата на създаване на импулсни сили по големи от импулсната гравитационна сила, която ги създава.

12.                      На базата на реализация на гравитационни потенциали по големи от изразходваните такива.

13.                      На базата на неотрализиране на хидростатичното налягане на флуидите, като противодействие, при преход на безконечни ленти през стена разделяща два флуида с различна плътност.

14.                      На базата на скачени съдове, при които имаме равновесие на флуиди с  с различна плътност/ пример: живак и вода/

15.                      На базата на разтвори на железни съединения в магнитни полета.

16.                      На базата  на подемната сила във флуидите на Архимед.

17.                      На базата на закона за Нютон за големината на гравитационната сила.

18.                      На базата на закона за зависимостта на обемите на газовете от налягането върху тях ,на Боил-Марйот.

 

 

Въпрос:

  С какво , какво осигурява ,със своята неделима тройна същност  всеобщата базова същност на Вечността, като БОГ за вярващите и ПРИРОДА за атеистите, за да може всичко да е от нея, в нея и тя да е във всичко, като част от нея?

Кратък отговор:

  Като неделима, вечна тройна същност от: Пространство,- материя- движение осигурява :

1.    С пространството, което има само измерение , като обем с три взаимно перпендикулярни измерения: дължина-ширина-височина осигурява всеобщо вместилище на всичко, което реално го има във Всемира - космоса. И нищо друго. Никакви свойства , никакви качества, никаква друга характеристика на на всеобща базова същност на Вечността, като пространство.Никаква глупост и заблуда  за изкривено пространство.

       Не се изкривява и не може да се изкриви, това, при което няма какво да се изкриви.

2.    С материята, която притежава вещева същност и инертност осигурява всеобщият инертен материал на Вечността от който се изгражда и разгражда в единен и неделим процес всяка структура и форма във Всемира, които го изпълват целият плътно,без наличие на празно пространство- абсолютен вакум, какъвто не съществува и не може да съществува, самостоятелно ,при тройната неделимост на същността на Вечността.

3.    С  движението-осигурява творческото, безначално и безкрайно начало, което , в единен и неделим процес изгражда и разгражда всяка реалност, като форма, структура и явление във Всемира/в космоса/.Осигурява единият и неделим , вечен процес на живот и смърт.

 

Въпрос:

  Кои са количственните базови измерения на същността на Вечността, като неделимо триединство от: Пространство-материя-движение?

Кратък отговор:

1.    За пространството е обемът, като част от него със своите три перпендикулярни измерения: дължина-ширина-височина.

2.    За материята е масата, като, част от нея със своята инертност, противодействие на всяко външно действие.

3.     За движението е произведение от маса и скорост/изминат път ,приет за единица мярка за път и време/ , измеримо, като енергия и сила.

 

Въпрос:

  Кое от тройната същност на всеобщата базова същност на Вечността, състояща се от  неделимо, вечно триединство от: пространство –материя –движение е пасивно и кое е агресивно?

Кратък отговор:

1.    Пространството е тотално пасивно. При него няма нищо с което да действува и да протводействува  на всяко действие.

2.    Материята е пасивна със своята инертност, която отстъпва на всяко външно силово въздействие върху структурите  на материята по голямо от нула, колкото и голяма да е масата им.

3.    Движението, като произведение от маса и скорост е с тотална агресивност, като действие и като противодействие. Със  своята тотална агресивност, като енергия и сила то е единственият  всеобщ творец и рушител на всичко във Всемира. То е единственият –Бог творец на всичко. Без него ,като част от от всеобщото движение няма процес на изграждане и разграждан, на живот и смърт, като единен и неделим всеобщ процес във Всемира,в макро и микрокосмоса.

 

Въпрос:

  Какво осигурява движението, за да може да бъде единственият творец и рушител във Всемира, като сила и Бог-творец и рушител.?

Кратък отговор:

 Осигурява вечен сблъсък между структурите на същността на Вечността, при който едни изгражда, а други разгражда.

Без сблъсък между структурите на същността на Вечността-Бог няма и не може да има живот и смърт.

   Движението, като сила и Бог, обуславя всичко да произхожда от същността на Вечността и от нищо друго.

   Без движението няма и не може да има ,със своето безкрайно разнообразие от структури и форми Всемира/Космоса/ и всичко в него: звезди,планети с флора и фауна на тях.и човка, с тяло, ум  и чувства.

 

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3318713
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930