Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2012 18:16 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 484 Коментари: 2 Гласове:
0



Въпрос:    Как трябва да се види и възприеме всеобщата базова същност на Вечността за да може да се проумеят и използуеват моите теории и открития и изобретения, като продукт на тази всеобща същност и отпаднат в съзнанието на хората редица заблуди, като: консервативно гравитационно порле, изкревено пространство, преход на материя в енергия и обратно, зависимост на масата от скоростта на движение, наличие на структура, без маса и пр.? Кратък отговор: Първо.    Като единствена безначална и безкрйна Вечност от която и в която произтича всичико и тя е във всичико, като част от нея. Второ.    Неделима тройна същност с три незевисими характеристики и предназначения, като: -         Пространство със собствена независимо характеристика и едно единствено предназначение. Да бъде единственото всобщо вместилище на всичико и нищо повече. -         Материя със собствена независима характеристика с едно единствено предназначение. Да бъде единственият всеобщ инертен строителен материал на Вечността и нищо повече. -         Движение със собствена независима характеристика с едно единствено предназначение. Да бъде единственият всеобщ строител и рушител на всичоко във Всемира и нищо повече. Трето.    Всичико, като форма и структура, като част от същността на Вечността, което реално го има въз Вемира има общата характеристика, като част от същността на Вечността и независими характеристики, кято : -         Обем – мярка, като част от всеобщото пространство. -         Маса – мярка, като част от всеобщата материя -         Път -   мярка, като част от движението.   Въпрос: Като достигаме до същността, храктеристиките и предназнаението на весобщата базова същност на Вечността до каво в същност достигаме? Кратък отговор: Първо.  Че това, което наричаме Бог, Всемир Природа и пр. и възприемаме, като Вечност от кояно и в която произтича всичико и тя е във всичико , реално съществува. Второ.  Че всяка преходна форма и структура, която изпълва Всемира: -         Произхожда от същността на Вечноста. -         Съществува със същността на Вечноста -         Изчезва , като форма и структура, като същността на Вечността от която е била изградене , подържана и разградена не изчезва и не може да изчезне.   Трето:    Че всеки вечен и ненарушим природен закон произтича от същността на Вечността, като най – важният и най- значимият обективен, вечен и ненарушим закон е:  Съхранението на същността на Вечността от който произтичат известните ни закони за съхранение на пространството, материята,движението, енергията, импулса.      



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. doctora - доктора
15.09.2012 21:53
мисля учителю, че като смисъл думата подреждане е по-точна от думата път за охарактеризиране на движението ... думата подреждане е просто по-динамична от думата път, пък и включва като смисъл думата път и в дълбочина включва и обемността на картината на вечността ... една обемна и многомерна картина във вечно движение и щукане насам натам ......
цитирай
2. doctora - доктора
15.09.2012 22:05
думата подреждане като смисъл за съжаление е много по-абстрактна и мъглява от думата път, но поне на мен ми звучи много по-истински ... някак си пътя звучи смислово като статика, а движението е нещо повече като разбиране от динамиката ... подреждането включва смислово и пътя и преместването, заместването, наместването и т.н. .... ууууу, колко са ограничени думите и числата за предаване и описването на АБСТРАКТА = ВЕЧНОСТТА .... амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3321283
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930