Постинг
11.08.2011 00:24 -
ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
малко архивен материал
ЗА БОГА, КАТО РЕАЛНОСТ В СВЕТЛИНАТА НА ТЕОРИЯТА ЗА БАЗОВАТА СЪЩНОСТ НА В Е Ч Н О С Т А – Б О Г .
Георги К.Михов, член на съюза на учените гр. Ст.-Загора.
Анализирайки в продължение на много гадини природата на гравитацията, механизма на силовото й въздействие върху телата в периода 1960 -2004 год. сам и със съавтори достигнах до открития, изобретения, теории, които обуславят един нов мироглед върху същността на обективния свят в който живеем и част от който сме, както и една алтернативна ,икономически изгодна и безопасна директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за добив на полезна за хората енергия на земята и други небесни тела .
В хода на моите анализи за теоретично обяснение на постигнатите открития и изобретения на базата на тях след създаването на теорията за безкрайност на енергията във времето, обоснована от съхранението на движението и неговата относителност и общата теория за енергийните потоци/енергийните полета/ обосновано от относителността на движението и липсата на относителност при материята достигнах и до теорията за базовата същност на Вечността-Бог, като реалност.
За да отговоря на въпроса : Що е Бог и съществува ли той? Беше необходимо да изходя от най-кратката и най-пълна характеристика, която се дава в религията за Бога и да видя има ли такава реалност, която обективно да съществува. Тази най-кратка и най-пълна характеристика е: Всичко е от Бога. Всичко е в Бога . Бог е във всичко.
Разширих тази характеристика ,без да се впущам в подробности и стигнах на кратко до следното по отношение на съдържанието на понятието Бог:
Бог е вечност, която:
1. Не се създава и не се унищожава.
2. От нея не може да се отнеме нищо и към нея не може да се прибави нещо.
3. Не може да се обясни с нищо друго освен със собствената си същност.
4. При същността й всичко е в нея, всичко е от нея и тя е във всичко.
5. Със своята обективна същност тази Вечност –Бог обуславя и обяснява всичко вечно и преходно .
6. обективната й същност е база, творец и рушител на всичко преходно от себе си, в себе си , в това число и на човека с тяло, ум и чувства.
Достигайки до тази характеристика за същността на Бога си зададох следния въпрос: съществува ли обективно такава реалност, понятна за човека?
Отговаряйки накратко на този въпрос достигнах, че като обективна реалност на тази характеристика за Вечността –Бог отговаря неделимото и сэхранимо /вечно/ триединство от: пространство-материя-движение. То:
1. Не се създава и не се унищожава.
2. От него не може да се отнеме нищо и не може да се прибави нещо.
3. Не може да се обясни с нищо друго освен със собствената си същност.
4. Всичко е в него, всичко е от него и то е във всичко
5. Със обективната си същност обуславя и обяснява всичко вечно и преходно.
6. С обективното си същност и произтичащите от тази същност вечни и ненарушими природни закони е база, творец и рушител от себе си в себе си на всичко преходно, в това число и на човека с тяло, ум и чувства.
Задълбочавайки на моят анализ по отношение обективната същност на триединството от: пространство-материя-движение достигнах и до анализи и характеристики на неговите неделими компоненти: пространство, материя, движение.
Накратко ще се посоча някои по съществени моменти от тези характеристики:
По отношение на пространството :
1. То е реално съществуващото НИЩО, което няма вещева същност, но има измерение.
2. Базова мярка за пространството е обемът, която представлява част от него, приета за такава.
3. Определен обем от пространството е еднакъв по отношение на всички отправни системи , при което няма и не може да има относително пространство ,както има относително движение.
4. Като реално съществуващо НШЩО е неподвижно и не може да бъде подвижно.
5. Всички структурни форми на материята са прозрачни за пространството и то за тях. В резултат на това и то и те минават свободно едни през други без да си взаимодействуват.
6. Пространството ,като част от базовата същност на Вечността –Бог побира всичко в себе си и се намира във всичко .Извън него няма и не може да има нищо друго, включително и друго пространство.
7. За пространството няма и не може да има непрозрачни тела, които то да не изпълва изцяло и те като цяло или с част от себе си да са извън него.
По отношение на материята :
1. Има вещеви характер, какъвто пространството и движението нямат.
2. Съществува в безкраен брой структурни форми с пространствени размери между две недостижими граници : нулата и безкрайността.
3. Базово качество на материята е инертността , в резултат на което нито една структурна форма на материята не може да промени своето положение на покой или движение , без участието на движението.
4. Базова количествена мярка за материята е масата, измерима с базовото й качество инертността.
5. Определена маса е еднаква спрямо всички отправни системи , в резултат на това няма и не може да има относителна материя.
6. Материята е носител на движението, което не може да съществува извън нея, както и извън пространството, но не е качество нито на материята, нито на пространството от които не зависи, както и те от него.
По отношение на движението:
1.Както пространството и то няма вещеви характер.
2.Не съществува извън пространството и материята, без да зависи от тях и да е обяснимо с тях.
3. Съхранимо е от което произтича и съхранимостта на импулса и енергията, като негови количествени измерения.
4. Относително е в резултат на което неговите количествени измерения ,съхраними за всяка оттправна система имат по отношение на тях различни стойности.
5. То е творческото начало на Вечността –Бог с което тя изгражда и разгражда всяка структурна форма на материята, при което няма и не може да има вечна структурна форма на материята, както мъртва така и жива такава, в това число и създаването на вечен двигател от човека, като такава, което и самата Вечност-Бог не може да създаде, защото собствената му базова същност не позволява това.
6.Движението е преносимо от една структурна форма на материята в друга такава , което позволява хората да ползуват движението ,включително и с реализацията на двигатели на базата на естествени източници на движение/импулс и енергия/.
7.Движението, при разграждането и изграждането на структурните форми на материята формира корпускуларни лъчения и трептения на средата ,които от своя страна изпълвайки дадено пространство формират съответни енергийни полета. Това с опознаване обективната същност на Вечността-Бог ,не като мистична личност, а като конкретна обективна същност е позволило на човека да реализира ,в полза на своето съществуване , много технически съоръжения за използуване на вечното движение , без да може да създава такова, което и самият Бог не може да направи.
8. Продукт на движението, като творческо начало на Вечността-Бог са и мисълта и чувствата.
9. Продукт на движението е и времето, което извън движението го няма и не може да го има.
Цялото разнообразия от дадености в заобикалящия ни свят се обуславя от движението, в резултат на което то не може да бъде изброено и посочено .
Важното за мен и моите съавтори е ,че характеризирайки базовата същност на Вечността-Бог и произтичащото от тази същност, в конкретен план и от движението ние достигнахме до нашите открития, изобретения, теории, отразени в над хиляда наши труда които обуславят и гарантират един нов, обективен мироглед за заобикалящия ни обективен свят и една нова алтернативна енергетика с неограничени възможности за добив на полезна енергия на земята и други небесни тела, която утре човечеството ще има, както днес има своята атомна енергетика, при това с несравнимо много по големи възможности от нея.
Ст.-Загора,21.09.2004 год.
Следващ постинг
Предишен постинг