11.06.2011 01:06 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

ОБЕКТИВНИ ИСТИНИ В СВЕТЛИНАТА НА ОБЩАТА ТЕОРИЯ ЗА БАЗОВАТА СЪЩНСТ НА ВЕЧНОСТТА      / продължение/   1.    Всяка структурна форма на базовата същност на Вечността е приходна с начало и край, която движението непрекъснато изгражда и разгражда от появата й до изчезването й. 2.    Всяка структурна форма на базовата същност на Вечността, като част от нея има като количествен измерения: обем, като част от пространството, маса, като част от материята и път/скорост/ , като част от движението. 3.    Корените и произхода на живота е във всеобщата базова същност на Вечността и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони. 4.    Геномите,продукт на всеобщата базова същност на Вечносттаса биологичните програми по които се развиват и възпроизвеждат различните форми на живот. 5.    Всяко действие е продукт на движението. 6.    Всяко противодействие е продукт , както на движението, така и на инертността на материята, като всеобщ инертен материал на Вечността. 7.    Както всичко, което реално същества, така и гравитацията е продукт на всеобщата базова същност на Вечността, по конкретно на движението. 8.    Както всяка енергия , така и гравитационната енергия е произведение от маса и скорост/ път приет да единица време/ 9.    Носителите на гравитационната енергия са гарвитоните, притежаващи маса и скорост, без каквито няма и не може да има енергия, включително и гравитационна. 10.                      Гравитоните, продукт на движението изхождат, като радиално корпускуларно излъчвате, както фотоните и в пространството около телата формират гравитационните им оплета. 11.                      Като продукт на движението ,движението на гравитоните, което също е част от вечното движение е относително. 12.                      Радиалното излъчване на гравитоните  обуславя намалението на плътността на гравитационните полета с квадрата на разстоянието от източника от който изхождат . 13.                      Всички тела са напълно прозрачни за гравитоните и те свободно преминават през тях. 14.                      При преминаване на гравитоните през телата те упражняват реактивно силово въздействие в резултат на което гравитационната сила има посока обратна на посоката на движението на гравитоните и отпраща телата към тялото от което изхождат съответните гравитони. 15.                      Директното гравитационно силово въздействие върху телата, в дадена точка от гравитационното поле е пропорционално на: плътността на гравитационното поле, масата на тялото върху , което упражнява това силово въздействие и относителната скорост на гравитоните спрямо тялото върху което упражняват силово въздействие. 16.                      При падането на телата в гравитационните полета с нарастване скоростта на падане, относителната скорост между скоростта на гравитоните и скоростта на силово въздействие става все по малка и по малка, в резултат на което големината на гравитационната сила намалява. При скорост на падане равна на скоростта на гравитацията гравитационнато ускорение и гравитационната сила стават равни на нула. 17.                      В резултат на относителността и на движението на гравитоните , когато фотоните и гравитоните се движат по едно направление гравитаните не упражняват силово въздействие върху фотоните, като , когато направленията на движенията им се пресичат, независимо от това, че скоростите им са еднакви. 18.                      Във флуидите гравитационното поле освен директно гравитационно центростремително силово въздействие върху телата упражнява и индиректно центробежно силово въздействие, открито от Архимед. 19.                      Механизмите на директното и индиректното гравитационно силово въздействие са различни. В резултат на това директното е пропорционално на масата на телата и не зависи от обема им, а индиректното е пропорционално на обемите им и не зависи от масите им. 20.                      Механизмите , директен и индиректен, на гравитационно силово въздействие , както и заокна за съхранение на енергията изключват консервативност на гравитационното поле. В резултат на това в 1960г. стигнах до откриването н условия, при които гравитационното поле не е консервативно и до директните гравитационни двигатели, които наукатав заблуда счита за вечен двигател и след Решението на Френската академия на науките от 1775. всички научни и административни институции не разглеждат проекти за такива двигатели и априорно ги отхвърлят, без да ги проверяват, без заблудата си да осъзнават, както съвременниците на Коперник и Галилей са отричали и не приемали обективните истини открити от тях. 21.                      Енергията на всеки енергиен поток/ поле/ е неизчерпаема, докато съществува, в това число и на гравитационните полета. На базата на гравитационното поле на земята това обуславя икономически изгодна и безопасна енергетика с неограничени възможности за добив на енергия във всяка точка от земята на суша и вода.           / Следва продължение/

1. penchoan - При преминаване на гравитоните ...
11.06.2011 06:47

1/ Гравитони не съществуват. Ако съществуваха и имаха маса, масите на телата щяха непрекъснато да се изпаряват и да намаляват, докато станат нула, а пространството - да се изпълва с гравитони. Гравитационната сила също трябва да намалява при това положение. Наблюденията на космичните тела показват обратното - масите на телата непрекъснато нарастват, вместо да намаляват
2/ Невъзможно е гравитационната сила да е обратна на движението на гравитоните, това противоречи на Закона за запазване количество на движение
3/ Не може да се обясни причината за източника на енергия на измислените гравитони.

4/ Няма неизчерпаема енергия, това противоречи на Закона за запазване на енергията. Всяка енергия циркулира по затворен кръг и винаги се връща в източника си.
Ако гравитоните се връщат в телата, как взаимодействуват с тях - падащ и връщащ се поток трябва да са равни ?
2. gmihov - penchoan
11.06.2011 07:45
Опитайте се да посочите сила и енерегия без величините в следните формули:
1. E =0,5v^2
2. i = mv
3. F = ma
и аз ще се опитам да Ви покажа една по реална представа за същността на Вечността, на Всемира, на гравитацията.
Няма кръговрат на материя и енергия. Има вечно преразпределение на материя и енеригя, набазата на тяхното съхранение/ вечност/ ,при което непрекъснато се разграждат и изграждат стуктурни форми на всеобщата базана същност на Вечността, което обуславя безкрайното разнообразие от таокива във Всемира.
11.06.2011 23:24
поздравления пенчо. радвам се воистина когато задават смислени въпрос, макар и да са от позицията на старата научна парадигма където може да има безплътно тоест нематериално въздействие, смесване на същност с измерение на друга същност каквато смеска е пространствовремето, където има права и обратна еквивалентност на енергия и материя без да се вижда, че едното е производно на другото, но не и обратно и т.н. правилният въпрос е защо при тази плътност на гравитационното поле не се губят и огромни количества маса от планетата примерно и тя не се набръчква като изпразнен балон ..... и все пак най-радостното е че питаш ..... питайте бе хора ..... няма значение от каква позиция е въпроса, важно е да има въпрос ..... правилен, неправилен няма значение. важно е да има въпрос, а не мълчание ..... пред новата научна парадигма имайте предвит, че всички сме неуки и като деца, независимо че някои се мислят за учени, а други за недоучени ..... успехи в разбирането.
4. penchoan - Опитайте се да посочите сила и ен...
12.06.2011 10:50
gmihov написа:
Опитайте се да посочите сила и енерегия без величините в следните формули:
1. E =0,5v^2
2. i = mv
3. F = ma

Материя - това е пространствена структура, която ограничава степените на свобода на движение на етерни частици. Тя може да се уподоби на куха, подобна на паяжина или стиропор структура, която има нищожна собствена маса, близка до нула. Масата на материята се определя от затворения в пространството етер. Ако се събере твърдата част от материята на нашата Земя, ще се получи обем колкото едно житно зърно.
Енергията представлява насочен поток от етерни частици, които се движат по определен закон или кинетична енергия от въртене на етерни частици. Електромагнитните вълни са пулсации от последователно преобразуване на енергия на въртене в постъпателно движение и обратно.
Гравитационни вълни не съществуват в общия случай. Те представляват поток от етерни частици и имат подобен характер на магнитно поле. Изключения правят експлозии на звезди, гравитационни взаимодействия, подобни на цунами в океана. Тогава има еднократна гравитационна вълна, като много рядко изключение.
Енергията циркулира от центъра на една система към периферията, като нейната честота непрекъснато намалява. След период от време енергията по обратен път се завръща в своя източник. Това е природен закон, който е в сила и за човешките мисли, те също са енергия.
Гравитацията е разлика или равновесие между два потока или две сили на отблъскване!
ВЪВ ВСЕЛЕНАТА НЕ СЪЩЕСТВУВАТ СИЛИ НА ПРИВЛИЧАНЕ!
5. gmihov - penchoan
14.06.2011 09:35
1. Без проиведение от материя, измерима, като маса и движение, измеримо, като скорост/ път,приет да единеица марка/ няма и не може да има енергия
2. При относителността надвижението всяка енеригя е различна, като толичество спрямо различините отправни систеви и това не противоречи на закона за съхранение на енергията.
3.Както имаме обратно на движението на болта силово въздействиеь, ктова имаме и при гравитацията и това не протниворечи на обективната иснстина, че във Всемиар няма сили на привличане ,има сили на сбълъсък и отблъсък, като при плумена с главата си той се сблъсква водната маса, а сд ръцете си той се отблъсва от водната маса.При едното и другото намаме привличане, а отблъдване, сблъсък.
Обратна посока на силово въздействие имаме и при огнестрелните оръжия, на базата на което е отката.
6. gmihov - penchoan
14.06.2011 10:08
4. Само всеобщата базова същност на Вечността -Бог е без начало и без край. Не поризитча от нищо друго и не се обяснява с нищо друго, освен със собствената си същност.която, като пространство робра всичико в себе си, като матеиря всичико е от еня и като движение е единственият товорец във всемира. Без тези три характеристики и същности на Вечността -Бог и човека няма къде да е. Нама от какво да е и без движението не може да бъде творец и не може да направи нищо.
5. Нама насочено движение на етерни частици, без те да са част от всеобщото, съхранимо и вечно движениеие.
6. Във всемира няма и не може да има промени в посоката на движениее,без това да е обосновано от всеобщото вечно движение, при сбъсък на структури.
7. Няма сблъсък между структури на базавата съкност на Вечността, при който да не се образуват ксорпускуларни и вълнови енеригйни потоци.
8. Гравитнацията, като продукт и част от всеобщото дивжение сблъсква структурите на всеобщата базова същност на Вечността и ни прави изключение , да не формира корпускуларни и вънови енергийни потоци/полета/
9. Броя на гравитоните, които носят гравтационната енергия не намаляват с растоянието от изиточника от които изхждот, а намалява плътността им, при което намалява големината и силовото им въздействие ,пропорционално на намалението на плътността им.
10. Никаква енеригя не може да се върне към своя източник, ако движението чийто продукт е тя не я върне обратно.
11. Телата падат в гравитационнити полета, но не и гравитоните, които причиняват това падане. Те пътуват в безкрайното пространство , изпълват го и във всяка точака от него се пресичета с други гравтони, което в дадена точка в пространството обуславя без безкраен брой гравитационни сили с различни посоки и неизчертаема енергия във всяка точа от пространството.
7. doctora - ако един материален енергиен поток ...
15.06.2011 10:34
ако един материален енергиен поток не съдържа в себе си "фронт" от инертност тоест определено количество материя, то ще прониква навсякъде, но никъде не ще може да действува. благодарение на определеното количество материя/инертност/плътност гравитационните лъчи проникват навсякъде и действуват на това навсякъде. реалния етер е наистина една плътна "картина" нарисувана от линиите на гравитоните. във всяка точка на пространството се събират и нулират фронтовете на инертност от безкраен воистина брой гравитационни реактивни лъчи/сили..... защо е така и не се вижда очевадното ..... просто е: това което виждаме около нас изглежда като плътен свят благодарение на движените от движението фронтове от инертност/материя, но реално материята е толкова нематериална колкото е движението - тя материята по подобие на движението е сила, но сила не на действието каквато сила е движението, а сила на противодействието. това което виждаме като материален свят и болката която изпитваме като си шибнем малкия пръст във крака на дивана са резултат от "борбата"/"взаимодействието" на две взаимно носещи се и равни сили на движението/действието и материята/противодействието ...... И ТУК ЩЕ ПОДЧЕРТАЯ ДЕБЕЛО ПОЗНАНИЯТА НА СТАРИТЕ И НОВИТЕ ВИЖДАЩИ /кришна,буда,иисус,орфей, дънов,дон хуан, карлос кастанеда и т.н и т.н./ ИЗПИСАНИ В КАМЪК И МЕТАЛ КАТО ТРИЗЪБЕЦА НА ЖРЕТЦИТЕ, ПОСЕЙДОН, НЕПТУН И АТЛАНТИДА. ИСТИНСКИЯ ТРИЗЪБЕЦ Е НАПРАВЕН КАТО СВЕЩНИК С ДИВЕРГИРАЩИ КРАЙЩА/ПОСТАВКИ ЗА СВЕЩИ - ТРИ БРОЯ ОТ КОИТО ПОСТАВКИ СРЕДНАТА Е НАЙ-ДЪЛГА И ОЛИЦЕТВОРЯВА ДВИЖЕНИЕТО КАТО АКТИВНАТА СТРАНА НА ВЕЧНОСТТА, А СА ДИВЕРГИРАЩИ ЗАЩОТО ТЪЙ НАРЕЧЕНИТЕ ОТ ВИЖДАЩИТЕ ЛИНИИ НА СВЕТА СА ПОТОЦИ ОТ ЕНЕРГИЙНИ ЧАСТИЦИ/ГРАВИТОНИ ИЗХОЖДАЩИ ОТ ЦЕНТЪРА НА МАЙКАТА ЗЕМЯ И ДИВЕРГИРАЩИ В БЕЗКРАЙНОСТТА С ПРОСТИЯ КВАДРАТ ОТ РАЗСТОЯНИЕТО. И ОЩЕ: ВЪВ ИСТИНСКИЯ КАНОНИЧЕН ТРИЗЪБЕЦ СА ВПИСАНИ ДВЕ ЗМИИ/
8. doctora - ДОКТОРА
15.06.2011 10:57
ЛЕТЯЩИ ЗМИИ/ДРАКОНИ ПРИ ДРЕВНИТЕ ВИЖДАЩИ БЪЛГАРИ/ДРАКОНИТЕ ПРИ БРАТЯТА КИТАЙЦИ СА ВЗАИМСТВУВАНИ ОТ ДРЕВНИТЕ БЪЛГАРИ. ТЕЗИ ДВА ДРАКОНА СА ВПИСАНИ В ТРИЗЪБЕЦА И ЕДНОВРЕМЕННО ПРОТИВОСТОЯТ ЕДНА НА ДРУГА ВЪВ ВЕЧНА БИТКА/ТАНЦ/ЕДИНСТВО/ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ/БОРБА/ИГРА. ТЕЗИ ДВА ДРАКОНА ОЛИЦЕТВОРЯВАТ БИТКАТА НА ЕДИНСТВЕНИТЕ И ФУНДАМЕНТАЛНОВЕЧНИ СИЛИ ВЪВ ВЕЧНОСТТА - СИЛАТА НА ДЕЙСТВИЕТО/ДВИЖЕНИЕТО И СИЛАТА НА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕТО/МАТЕРИЯТА ..... ПАК ЩЕ ПОДЧЕРТАЯ, ЧЕ МАТЕРИЯТА НЕ Е ПРОСТО ИНЕРТНИЯ СТРОИТЕЛЕН МАТЕРИАЛ НА ВЕЧНОСТТА, А Е ВЕЧНО ПРОТИВОСТОЯЩАТА НА ДЕЙСТВИЕТО СИЛА, КОЯТО ЗАЕДНО С ДВИЖЕНИЕТО ПРАВИ И ДЪРЖИ СВЕТА НАПРАВЕН ИЛИ РАЗРУШЕН. ИМА ЕДНА МИСЛЯ, ЧЕ КЕЛТСКА ЛЕГЕНДА ЗА РИЦАРЯ - .....НЕ ПОМНЯ ИМЕТО МУ, НА КОЙТО БИЛ ПОКАЗАН ГРААЛА /МЕЖДУ ДРУГОТО ГРААЛА СИ Е ЧАША, НО НЕ И ЧАШАТА ХРИСТОВА, А ЧАШАТА НА ВИЖДАЩИТЕ НОВИ КЪМ КОИТО ПРИНАДЛЕЖИ И ИИСУС, НО ТАЗИ ЧАША ПО КАНОН НЕ Е НИКОГА ЕДЕНИЧНА, А Е ВИНАГИ ТРОЙНА, НО ВСИЧКО ТОВА ЗА ГРААЛА Е ДРУГА ТЕМА/, НО ОСВЕН ГРААЛА МУ ПОКАЗАЛИ И ТРОЕН СВЕЩНИК, НО ТОЙ ТЪЙ КАТО БИЛ НЕУК СИ МИСЛЕЛ ЧЕ МУ ПОКАЗВАТ СВЕЩНИК, А РЕАЛНО ЖРЕТЦИТЕ МУ ПОКАЗАЛИ ЖРЕЧЕСКИЯ ЖЕЗЪЛ/ТРИЗЪБЕЦ/КАДУЦЕЙ НО ..... КАКВО ДА СЕ ПРАВИ КАТО ТАЗИ ЛЕГЕНДА ТРЯБВАШЕ ДА ПРЕНЕСЕ ДО НАС ФАКТЪТ ЗА НЕУКОСТТА, ГЛУПОСТТА И ФАНАТИЗМА НА ДРЕВНИТЕ ХРИСТИЯНИ "УНИЩОЖИЛИ" С ОГЪН И МЕЧ НЕУНИЩОЖИМОТО - ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА ЗА АТЛАНТИДА И ТРИЗЪБАТА/ТРИВЪРХА/ТРОИЧНА ИСТИНА ЗА ВЕЧНОСТТА/БОГ/ПРИРОДА. ИМА ЕДНА ВЕЛИКОЛЕПНА БЪЛГАРСКА МОНОГРАФИЯ ЗА БЪЛГАРСКАТА СУРОВАЧКА КАТО СИМВОЛ НА ХЕРМЕТИЧЕСКИЯ ЖЕЗЪЛ - ПРАВО В ДЕСЯТКАТА. ПО КАНОН СУРОВАЧКАТА НЕ Е С ЕДНА, А С ДВЕ ИЗВИВКИ/КРЪГА ЕДИН НАД ДРУТ ПО СРЕДАТА С ПРАВА И НАЙ-ДЪЛГА ПРЪЧКА И НАКРАЙ ДВЕТЕ ИЗВИВКИ ЗАВЪРШВАТ С ДВА МАЛКИ И ПРАВИ УЧАСТЪКА, А СРЕДНАТА ПРЪЧКА СЪЩО ЗАВЪРШВА СЪС СРЕДЕН, МАЛЪК И МАЛКО ПО ДЪЛЪГ ОТ ДВАТА ДИВЕРГИРАЩИ КРАЯ ..... И КАКВО СЕ ПОЛУЧАВА БРАТЯ УЧЕНИ .....ПОЛУЧАВА СЕ КАНОНИЧЕН ТРИЗЪБЕЦ СЪС ДВЕ ТЕ ПРОТИВОСТОЯЩИ ЗМИИ И ТРИ ДИВЕРГИРАЩИ КРАИЩА. НА КОЙТО МУ Е ПИСАНО ЩЕ РАЗБЕРЕ ИСТИНАТА НЕЛИНЕЙНА НОСЕНА ОТ УЧИТЕЛЯ ГЕОРГИ КОЛЕВ МИХОВ. АУМ.
15.06.2011 11:06