03.09.2010 08:45 - ДЕН СЛЕД ДЕН.

ДЕН, СЛЕД ДЕН.   Ден, след ден, година, след година времето отминава, безвъзвратно заминава. Що желаеш да постигнеш време все не остава. Една цел постигнеш, друга веч желаеш, а времето все не достига. Само на лентяя то стига, нещо в живота да постига за което желание няма и мързел все има. Трудих се до умора, без ничия опора за хората добро да направя с него пред тях да се изправя. До откритие значимо стигнах. Пред заблуда голяма се отзовах. Открих, че полето гравитационно не е поле консервативно. На базата на закона за съхранение, без към заблудените с извинение, двигатели гравитационни изобретих, теории нови, обективни създадох, истини нови за Всемира дадох пред хората с тях достойно застанах. Искам от заблуда да ги освободя с истини значими да ги даря, но времето лети , не спира, а крепостта на заблудата не отстъпва, съзнанието им не освобождава,  истината иска тя да побеждава, без да осъзнава, че е преходна, а истината е вечна, безконечна, с нищо не сломи ма, непобедима, от заблуда незаменима. Времето безспир тича. Моето време веч изтича. Крепостта на заблудата не разруших, но  в основата й динамит заложих; Скоро тоз динамит ще избухне. Крепостта на заблудата ще рухне и нещо за чудене ще настане. Невъзможното за “непогрешимите”, в познанието “ незаменимите” възможно пред погледа им ще стане. Истината мозъците им ще освети. От заблудите им ще ги освободи. Истината ще чуят и видят С нея в познанието ще полетят. Нови истини сами те ще открият, ще открият и оползотворят и нова ера в познанието ще оповестят, срещу, която днес в заблуда упорито стоят.
04.05.1997Г. 07,35Ч.

Тагове:   ден,

03.09.2010 22:32
ИЗКАЗВАНЕ: какво ще кажеш за изказването на стиван хокинг учителю, че няма нужда от бог и бог не е създал вселената, а тя е възникнала според физическите закони от нищото..... може ли нещо да възникне от нищото и нищото може ли да обуслови физически закони. бог имал пръст в големия взрив, а не се разбира, че бог е самия голям взрив, преди и след него и около него. аз знам какво ще кажеш, но е добре за "протокола" да го кажеш защото всичко казано от теб остава сега и завинаги във вечността. много ми е интересно какво е решила вечността. от първите редове битката най-добре се вижда. вечността може да позволи победа или загуба или битка до безкрай. амин.
2. gmihov - доктора
04.09.2010 00:11
Във Физиката има закони за съхранение и няма и не може да има закон, който да показва НЕЩО, което да произтича от НИЩОТО.
В съответствие с законите за съхранение НЕЩОТО,каквато и форма да получи от движението НИКОГА не може да стане НИЩО.
От НЕЩОТО ВИНАГИ СЕ ПОЛУЧАНА НЕЩО И НИКОГА НИЩО. Това ни показва и математиката. Нито едно число по голямо от нула не може да бъде равно на нула и да произтича от нея.
Големият зрив не е Бог. Той е част от Бога/ от базовата същност на Вечността и произтичащите от нея вечни и ненарушими физически закони/. Той , като явление не е вечен. И преди него е имало големи взивове и след него ще има, както има разпадане и изграждане на звезди, планети, атоми и пр. , като продукт на движението / съхранимо и вечно/.
Както човекът с нещо просто : НУЛАТА И ЕДИНИЦАТА изгради съвременната съобщителна техника, на базата на която от всяка точка на земята може да се свържем с всеки човек на планетта и не само да чуем гласа му , но и да то видим какво прави в даден момент, така с нещо порсто движението, без което и човек не може да направи нищо Вечността-Бог е осигурила безкройното разнообразие от структури на своята същност и всеобща връзка между тях.
Както при интернет имаме програми/ геноми/ по които протичат всичики процеси, така и във Всемира Бог първо е изградил и днес изгражда непрекъснато програмите/ геномите/ за всичики форми и структури по които реализира изграждането и разграждането на всяка структурна форма от своята базова същност и осигурява безкрайното разнообразия от живи и "мъртви" форми и процеси, които протичат в тях , на разпад и изграждане.
Нищо, в това число и човекът не е произлязъл от НИЩОТО. и той, като всичико друго е продукт на базавата същност на Вечността, която е и същността на самия Бог, като база и творец на всичко вечно и преходно от себе си , в себе си и е на лице във всичоко.
Никой и по никакъв начин не може да докаже и покаже вместилище освен пространството.
Никой и по никакъв начин не може да д
3. gmihov - доктора
04.09.2010 00:26
Никой и по никакъв начин не може да докаже и покаже структура от базавата същност на Вечността, в която да липсна неината тройна характеристика: пространство-материя- движение.
Никой и по никакъв начин не може да докаже и покаже друг творец във Всемира и при човека освен движението. Без движението и самата НВчност - Бог не може да сътвори и разруши и един атом, един квант.
По силата на законите за съхранение, включително и при човека не може да има нещо, което в Природата , във Всемира го няма, включително и разума и чувствата.
Осъзнаването на тройната същност на Вечността- Бог и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони , разкрива пред хората не само неограничените възможности на бъвдещата директна гравитационна енерегтика, но и един еобхватен от един човешки мозък фронт за по нататъшно разширяване на обективното човешко познание във всичики негови направления, защото няма и не може да има обекти на чавешкото познание, които да не произтичат от всеобщата базана същност на Вечността -Бог и произитчащите от нея вечни и ненарушими физични закони.
04.09.2010 21:55
пак ще се повторя: според мен големия взрив е структурна форма на материята тоест част от бог, но не е целия бог. бог е и човека и небето и отвът небето и това което може да се изкаже с думи и формули и това което неможе да се изкаже с думи и формули. бог е познатото, непознатото и непознаваемото. тази седмица дето идва трябва да дойдат лагерите и сачмите за другите лагери дето ще ги правим. ще видим. много бавно става .... със здраве учителю.
04.09.2010 22:00
човекът стивън хокинг в някои отношения разсъждава разумно, но в плен на заблудата невижда гората. даже май хората невиждат и дърветата, а виждат само стеблата на тревите. много им пречи двоичния мироглед. хем чувствуват, че няма черно и бяло, а безкраен брой нюанси и въпреки това немогат да си обяснят дори на себе си защо е така /интуитивните и интелигентните чувствуват, другите вървят по течението и много не му мислят/. без промяна в основата на съзнанието и началото на тази основа - научната парадигма няма да видят дърветата и гората. еволюция ..... амин.
6. gmihov - доктора
04.09.2010 23:53
Големият взрив е част от същността на Вечността -Бог. Не е структурна форма, като галактиките, звездите,планетите, атомите, квантите и пр. Той е процес, обоснован он базовата същност на Вечността и природните / божите/ закони, които произтшичат от нея, при който с взрев се разпадан едни структури, формират други и политат в прсстранството, без да нарушават съхранимостта /вечността /на същността на Вечността- Бог.
05.09.2010 09:00
и все пак големият взрив е структурна форма на материята, защото съдържа в себе си място където се осъществява, инертен строителен материал от който се осъществява и движение което го осъществява. всичко около нас и в нас реално са процеси и сблъсъци независимо, че едните структури остават устойчеви за по-дълго време. по-правилното определение за всичко около нас и в нас и нас е енергийни потоци. щом имаш движение в себе си ти отиваш на някъде, тоест ти си енергиен поток и съответно процес неделим от процесът на вечността. пак ще се повторя учителю има ли движение, а ти сам знаеш, че навсякъде го има, има и процес. всяко твърдо тяло си е процес и сблъсък в себе си така че всеки процес си е структурна форма на материята. едните структурни форми на материя са "бедни" на движение и сблъсък, а другите са "богати" на движение и сблъсък и затова едните изглеждат като стационирани, а другите като процеси. реално всичко около и нас са програми в програмите от основната програма с определени функции и предназначени, но едните изглеждат обособени, а другите не, но и едните и другите са реални енергийни потоци - материя движеща се в пространството. може би изпадам в позицията на философа и преливам от пусто в празно, но реалността и логиката според мен е такава и за това го излагам в логическа верига. със здрве учителю.
05.09.2010 22:57
структурните форми на материята са само "привидност". привидност ги прави движението. относителна привидност, която не е привидност защото винаги имаме материален субстрат. наричам ги привидност в кавички защото в единия случай движението е ръката която държи дадената структура събрана и привидно "цяла", а в другия случай я разрушава. но "цяла" или "разрушена" тя пак е структурна форма на материята защото съдържа материя малко или много, намира се в даден обем пространство малко или много и винаги е намесена ръката в различни калибри, която размесва тестото и го прави по-рядко или по-гъсто. колкото и да уточнявам безмълвното познание не ще го изкажа с думи и затова нещата винаги остават завоалирани учителю. затова и колкото и ясно да им го поднасяш като познание, без безмълвното познание зад думите ти не ще те разберат и осъзнаят. със здраве.
9. gmihov - доктора
06.09.2010 00:39
Всяко тяло, живо и "мъртво" има определена структура,изградена от структури, сталибна за определен период от време.
Процес имаме, когато от дадени структури се получават нови структури и нови връзки между тях.
При всеки взрив, малък и голям имаме изчезване ва едни структури и форми и получаване на други затова го приемам , като процес,
Атома на урана е структура. Неговото разпадане е процес.
Структурата е нещо относително стабилно, защото , при движението и неговото съхранение във Всемира няма нещо напълно стабилно.
Ти добре си усъзнал тези неща, като реалност.
Понякога логиката ни предоставя широко поле за умумаване и различно определение на една и също реалност.
Важни са дефинициите, но по важна е реалнастта, да бъде проумяна, такава , каквато е .
06.09.2010 22:50
разбирам - трябва да има различаване в дефинициите иначе всичко ще стане каша преди да се е избистрило. и както се казва без излишно филосотвуване. със здраве учителю.

Прочетен: 3320566