26.01.2010 07:48 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Въпрос:  Коя е истинската причина гравитационното ускорение да не зависи от масата на телата, които падат в гравитационните полета? Кратък отговор:  Със своите опити от кулата в Пиза и анализи на резултатите, при падане на телата в гравитационното поле Галилей открива ,установява и доказва, че гравитационното ускорение не зависи от масата на телата, които падат в гравитационното поле. Обяснява тази реалност с наличието на въздуха. Но истинската причина не е в наличието на въздуха гравитационното ускорение да не зависи от масата на телата, които падат в гравитационните полета, а в механизма на гравитационното силово въздействие, и при който закона за съхранение на енергията, открит от Р.Майер е в сила.   Въпрос: Какво ми позволи най фундаменталният и ненарушим  закона за съхранение на енергията и различните механизми на директно центростремително и индиректно центробежно гравитационно силово въздействие при телата във флуидна среда да получа, при моите опити в 1960 и 1984г. Кратък отговор:  Позволи ми , при реални опти, да възстановя гравитационни потенциали по големи от изразходваните такива, което категорично и неоспоримо доказва, че гравитационното поле не е консервативно и от него с директни гравитационни двигатели, които не са и не могат да бъдат вечен двигател от гравитационното поле на земята и други небесни тела може да се черпи непрекъснато неограничени количество енергия.  При отпадане в съзнанието на специалисти и лаици заблудата ,че гравитационното поле е консервативно всяка техническа институция / научен институт,технически университет, техническа лаборатория, машиностроителен завод и пр./ ще може да повтори моите опити и да види обективната истина, която в продължение на половин век до сега учени и лаици в заблуда не искат да видят и разберат,заели позиция на непогрешими .

Тагове:   Обективната,

Следващ постинг
Предишен постинг

26.01.2010 17:02
мина ми следния въпрос сега: ако разбирах действието на ДГД без да съм разбрал основните постановки на ТЕОРЕТИКОПРАКТИЧЕСКИЯ КОМПЛЕКС дали щях да се хвана да правя ДГД. стигнах до следния отговор. нямаше / прекалено много неизвестни/. за мен обаче ТЕОРИЯТА е толкова близка по сърце, че все едно, че съм закърмен със нея. и тя е единствената физическа теория която има засечки не само във физиката, но и във философията / по точно във въпроса защо тя е в криза /, в историята / дотолкова, че когато бъде схваната ще се разбере значението на редица български и световни исторически знаци стигнали до нас от каменните мегалити /, в религията / чиито основни и ключови истини като троицата например са явен отглас от велики цивилизации живели преди нас /, в паранормалното / няма друга теория която да може за в бъдеще да обясни истините за виждащите и техните дела /, в компютърното дело така да се каже / каква е същноста на аналоговото и дискретното-цифрово начало /, в теорията на информацията и откъде идва тя и нейните принципи, в теорията на вероятностите и откъде идва тя и нейните принципи, в теориите свързани с относителността и квантуването и откъде идват и т.н. и т.н. без да бях схванал същността на ТЕОРИЯТА никога нямаше да се хвана да правя ДВИГАТЕЛЯ. за мен ТЕОРИЯТА е по-велика от ДВИГАТЕЛЯ. е знам, че те вървят ръка за ръка, но да си кажа приоритетите. още немога да повярвам на очите си, че ТЕ ДРУГИТЕ не те разбират и не са започнали да ти предлагат варианти как да направят ДГД, а вместо това ти обясняват, че нищо неразбираш. ха-ха-ха. със здраве учителю.
26.01.2010 21:04
извинявай, че ще изкажа една своя стара мисъл, но тя не ми дава мира: единствената абсолютна отправна система е триединството и единствено към нея всяка една структурна форма на материята независимо дали е " спряла " или в " движение " не е относителна. защото триединството е навсякъде. неможе да си относителен спрямо вечността, но един към друг си при всички възможни условия относителен. амин.
26.01.2010 22:30
един въпрос, но не към доктор михов, а към всички които четят неговите страници. желая да ми отговори физик по професия, знам, че между вас четящите тези редове има такива. чисто хипотетично разсъждаваме / да кажем, че поставяме каруцата пред коня /. какво ще се случи със съвремената физика и сегашната научна парадигма, ако на базата на теоретикопрактическия комплекс създаден от доктор михов бъде изработен директен гравитационен двигател или казано по ваше му " вечен двигател "? ще съм благодарен за отговора.
4. gmihov - доктора
27.01.2010 00:25
От всички учители само същността на Всемира и произтичащите от тази същност /този единствен Бог/ вечни иненарушими природни зокони е най- добрият и непогрешимият.
В Кэсмоса са наличе директните гравитационни двигатели и те работят непрекъснато.
Ако го няма гравитацзионното поле на земята и то не отдава енергия на луната - директният гравеитационен двигател Земя - луна не може да го има.
Ако го нямаше гравитационното поле на луната, като естествен енергоизточник нямаше и не можеше да тоима дирекният гравитационен двиганер - прилив- отлив при световният океан на земата.
Ако го няма гравитационното поле на слънцето и то не упражняваше импулсно/ външно/ силово въздействи евърху планетите нямаше да го има сложния директен гравитационен двигател - Слънце - пранети.
Ако го няма гравитационното поле на земяна, което да упражнава импулсно гравитационно силово вздействие върху директните гравитационни двигатели до които достигнах те не могат да бъдат реализирани, нямаше да получа, при моите опити и реалните резултати , които ги обуславят, като наличието на неограничев брой обеми, тегла, гравитационни потенциали , при изобретените от мен и моите съавтори системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса между две гравитационни нива в гравитационното поле на земята.
Ще повтора още веднаж и ще го повтарям, защото считам, че това все още не рче никой и по никакав начин не може да открие нещо, което не съществува, което да не е част от същността на Вечността/ на Бога/ .Никой и по никакъв начин не може да изобрети нещо в противоречие със същността на Вечността / на Бога/ и произтичащите от нея вечни и ненарушими обективни/природни/ закони.
Както директните гравитационни двигатели: земя-луна, слънце - планети и пр. не са вечен двигатнел, защото нито земята,нито слънцето, нито другите планети са вечни, защото при наличието на движението и неговото съхранение изобщо няма и не може да има вечно макро и микро структура на базовата същност наВечността .