Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2009 09:33 - В КАКВО ПОЛОЖЕНИЕ СЪМ С.....
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
1



В КАКВО ПОЛОЖЕНИЕ СЪМ С МОЕТО ИТКРИТИЕ “ НАЛИЧИЕ НА УСЛОВИЯ, ПРИ КОИТО ГРАВИТАЦИОННОТО ПОЛЕ НЕ Е КОНСЕРАВАТИВНО В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ПОЛОВИН ВЕК,КАОЕТО НАПРАВИХ В1960Г.   1. В положението съм в които до края на живота си е бил Коперник, обяснявайки на “непогрешимите” и власт имащите, че земята е подвижна, когато те със своята “непогрешимост” са “знаели”, че тя е неподнижна. 2. В положението съм на Галилей в което е бил до края на живота си та “непогрешимите” и власт имащите да обяснява, че има условия,при които и тежките и леките тела падат с еднаква скорост, когато със своята “непогрешимост” са “знаели”, че “истината” е в това, което езичника Аристотел е казал, че тежките тела падат ВИНАГИ по бързо от леките. 3. Като лекар съм в положението в което е бил Р.Майер да края на живота си да обяснява на техническите специалисти, че има закон за съхранение на енергията, когато те са учели и знаят,че такъв закон няма.  В положение на половин век аз обяснявам с думи и опит, че има условия, при които гравитационното поле не е консервативно техническите специалисти, че има условия, пир които гравитационната пале не е консервативно, когато те също, като съвременниците на Коперник, Галилей, Р.Майер са учели много повече от мен и “знаят”, че гравитационното поле е консервативно и продължават да са глухи и слепи на това което им говора, пиша и показвам, уверени, не по малко от папите и кардиналите от времето на Коперник и Галилей в своята “непогрешимост”.  Забележка:  Трудно, трудно обективната истина се защитава,когато векове наред заблудата мястото й е заела и не иска да го отстъпи. Това “непогрешимите” обижда и тежко и горко му е на тоз, които с истината срещу тях се изправи, че са в заблуда да им покаже.


Тагове:   Какво,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3320431
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930