Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2009 06:45 - ОТКРИТИЕ ЗА.......
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1571 Коментари: 10 Гласове:
0



ОТКРИТИЕ ЗА МИЛИОНИ, МИЛИАРДИ, ТРИЛИОНИ, КОЕТО ОСИГУРЯВА ЕНЕРГИЯ ПОВЕЧЕ ОТ ОГЪНЯ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И ОГЪН.      Направих го в 1960г. със система с гравитационно обоснован променлив обем и маса на базата на : 1. Наличието на гравитационното поле на земята, като естествен, мощен и неизчерпаем енергоизточник. 2. Наличието на ненарушимия природен закон за съхранение на енергията.   Състои се в наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно.    Достигнах до него с реален експериментален резултат, при който системата с гравитационно обоснован променлив обем и маса  под влияние на собственото си тегло се преобръща и променя обема, теглото и гравитационният си потенциал от определен максимум да определен минимум и обратно и с изчисления и опити, които показват конкретно и достоверно какво следва от този експериментален резултат.     Опитът и изчисленията с които го постигнах са прости, понятни и видими. Могат конкретно и достоверно да се проверят от всеки грамотен и полуграмотен човек.     В продължение на половин век на държавните, административните, научните, образователните, медиите и други институции предоставих конкретна, достоверна и възможна за проверка информация, която струва повече от огъна, не милиони, а милиарди.    Тази информация се изправи пред гранитна стена от мозъци обсебени от заблудата, че гравитационното поле е консервативно, както информацията за движението на земята в пространството по времето на Коперник и Галилей.  След половин век пробивите в тази гранитна стена все още са минимални, но 100% гарантират, че за в бъдеще ще станат значителни и видими, както достиженията на Коперник, Галилей, Ж.Бруно, Р.Майер, Нютон и др. са станали понятни за хората.   Ще мине още време и учени и лаици ще видят, това, което аз видях в 1960г. и ще проумеят и разберат, че енергията, която може да се получи от изгарянето на всички горива на земята/ дърва, въглища, петрол, природен газ , ядрено гориво/ не могат за дадат неограничен и безопасен добив на енергия колкото гравитационното поле на земята, като естествен и неизчерпаем източник на енергия и искат или не искат ще признаят, че както закона за съхранение на енергията не е глупост, а реалност, така и наличието на условия, при които гравитационното поле не е консервативно не е глупост, а обективна реалност с не по малка значимост за бъдещето на хората.  


Тагове:   откритие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evrazol - Ако търсиш реализация на идеята си
06.10.2009 07:27
Може би не трябва да разчиташ на държавата. По точно на българската държава. Аз съм лаик във физиката, но може би интерес биха проявили ненаучни и неадминистративни среди
цитирай
2. zaw12929 - Поради изложеното, ще ви призная, ...
06.10.2009 14:43
Поради изложеното, ще ви призная, че съм дипломиран патентен експерт и затова се опитвам, да разбера, какво Ви препъва?!
Опитвам се да ви разбера.
Моля Ви, напишете, ми лично, кой Ви отхвърли? Ако не сте се отнесли точно до където и към когото трябва- няма как да успеете
1960 година бе друго време. Но, тогава държавата трябваше да внедрява, а от изложението Ви не се разбира, Вие имате ли техническо решение
Може да ми пишете на zaw12929@abv.bg
Ако желаете прочетете в постингите ми, за правилата на заявяване и ообряване.
При капитализма всеки сам внедрява идеите си и те са ценни, ако имат бнедрими технически решения. Може това, да е гениална идея, а как ще се внедрява имате ли проект?!
цитирай
3. gmihov - zaw12929
07.10.2009 00:07
Преди "демокрацията" имам над 15 заянки за открития иизобретения до ИНРА, които без конкретна и достоверна техническа експертиза за достоверността на това, което предлагам и проверка на експерменталните резултати, които го потвръждават бяха отхвърлени, априорно, като опити за вечен двигателу каквито те не са.
С заявката си за откритието "Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно стигнах и до Върховния администратевен съд, където без съответната техтическа експертиза сащо заявката ми бе огхвърлена.
През 1993г. Имах среща с Научния съвет ,при ИФТТ, сойто прие отразеното в две тнехни рецензии, че две величини не са равни помежду си, но не прие че при тахното сумирене/ събиране и извождане/ не може да има нулев резултат.
На базата на рецензиите прие, че при движение по затворен път във водна слреда има безтекловност, което е груба, недапустима грешка в ерата на космическите полети.
Без проверка достоверността априорно не прие моите резултати от 1984г. ,отразени в протокол подписан освен от мен още от трима технически специалисти,
Не съм технически специалист и намам работни техншически планове , но имам схеми и изчисления , както за техниката,като цяло, която предлагам, така и за всеки детайл от нея, както и планове за поетапната им изработка и контрол на изпълнението и проверка на получените резултати., като последователността на монтажа и изпитанията им.
През последните , повече от 10 години не съм правил заявки за изобретения. Не съм запознат и с измененията в законите и наредбите във връзка с патентоването на изобретения.
Мисла, це разходите за патентоването на това до което съм досдтигнал не са по моите фонансови възможности
Като патентен специалист бихте ли ми казали ориентовачно:
1. Мога ли да пискам от Патентното ведомство, на базата на допълнителни експериментални резултати, преразглеждане на моите заявти за изобретения от периода 1970 - 1990г.
2. Какво е необходимо и колко ще ми струва патентоването само на един от вариантите
на директни гравитационни дивгагели с право на лицензно ползуване и какви патентни такси ще трябва да плащкам след патентоването му до намирането на производител, който да го произвежда.


цитирай
4. анонимен - доктора
07.10.2009 00:17
до zaw12929. моето име не е важно. аз съм лекар специалност унг, завършил съм математическа гимназия и винаги науката е била моята любов. познавам доктор михов лично от три години и ви давам дума, че човека е създал нещо повече от велико, неизмеримо. проблемът е че наистина за такова нещо патентното бюро ще "свърши" частично работа. наистина е необходимо като начало държавна гаранция на това откритие. наистина като "начално" начало българия ще е достатъчна, но след това няма да е достатъчна. без държавна гаранция е по-добре откритието да е в сферата на фантастиката. разбираме обаче, че това няма да трае дълго време. аз обичам фантастиката, но не съм фантазьор. земен човек съм и съм стъпил здраво на повърхността. наистина гарантирам с думата си че резултатите от това откритие немогат да бъдат сметнати дори и от евреите, а те "горките" всички знаят смятат най-добре на тази земя в тази реалност. по-скоро практическите стъпки са следните: поне един отговорен и умен човек да обърне внимание на факта, че един никому неизвестен лекар тихомълком е създал нова физика с много по ясни и аксиоматизирани правила от математиката дори и да го запита: как той вижда реализацията на "рожбата" си. аз частично ще си позволя да ви отговоря: човека трябва да бъде изслушан от премиера или министерския съвет най-добре от премиера ( знам че това е доста невероятна версия, но това е правилния път. няма друга държавна гаранция освен хората които ръководят държавата и то хора които май наистина ще се окаже че изкат да спрат кражбите и да поведат истински народа, колкото и изтъркано и невероятно да звучи това на фона на 20 години разсипничество. ще видим. ) тогава ЧОВЕКА ще му каже, че първоначалната инвестиция в няколко опитни установки не е голяма и няма да надхвърли цената на еди обикновен апартамент в периферията на софия и че тази незначителна инвестиция ще е напълно достатъчна да докаже правотата му дори и пред човек с нефизическо образование и съответно ще е достатъчна да се премине първия и най-тежък етап от създаването на двигателя. всъщност всяка една завършена установка със системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса си е и действуващ директен гравитационен двигател който веднага ще започне да произвежда примерно електроенергия ако му се прикачи ел.генератор. вероятно от груб вид да се преведе в елегантен и годен за поточност такъв ще са нужни няколко десетки милиона лева, но на фона на "фантастичната" визия евреи да немогат да изчислят това е капка в морето. разбира се за да се случи тази версия в реалноста има две основни версии на поведение ( патентното бюро може да се реализира на всеки един етап. имайте предвид че е трудно да се патентова въздуха и информацията. виждате какво се случва в интернет. ) едната е да изпратим официално писмо до премиера и министерския съвет, но както и преди пътя е ясен ( доктор михов е опитвал този път ). те ще потърсят експертно мнение. експерта ще каже, че човека е неграмотен и резултата е ясен ( а неграмотния е експерта. всъщност не е неграмотен, но новото което идва ще му е трудно да преглътне. как ще преглътне истини изключващи глупости от рода на изкривено пространствовреме, унищожаване на материята и енергията или превръщането им едно в друго, теории на относителността които истински неразбират кое носи относителност, квантови теории които неразбират откъде идва квантуването и цифровизацията на нашия свят и защо въпреки това той е аналогов, истини от рода че време несъществува, а съществува само едно измерение на движението въведено във формулите от древността за по-голяма ясност и т.н. и т.н.) втория път изисква късмет: поне един човек на ключова позиция да разбере част от истината за теоретичната обосновка на двигателя ( дори една хилядна ще е достатъчна да не му дава да мигне и ще го потресе до дъното на душата му ) и този човек да ходатайства за сериозна среща с премиера в която премиера да слуша истински и тогава ще му се даде простия бизнес план изложен по-горе. тук нестава дума за обикновенна трансмисия или нов вид катализатор. тук става думи за промени не просто в научната парадигма, а тотални промени в човешкия свят. едно от следствията е че ще се построи комунизма на комунистите които ограбиха собствения си народ. знам че това звучи високопарно и може би налудничаво или парадоксално но като във вица за иванчо и майстора е вярно. просто трябва истинска на равни начала среща с премиера и тогава започват интересните неща. според нашите изчисления колкото и да задържаме събитията те ще се развиват в геометрична прогресия след това. извини ме доктор михов, че разсъждавах вместо теб и че неизпълнявам препоръките ти за краткост и ясност, но с по-малко думи немога да изразя това което ме мъчи от няколко години, а теб от десетилетия. успех.
цитирай
5. анонимен - доктора
07.10.2009 00:24
доктор михов много са странни и развеселяващи съвпаденията ни на писане напоследък. мисля, че наистина съзнанието на хората узрява и скоро ще има практически резултати по един или друг начин. чувствам събитията сякаш преминават билото на планината и следва интересно подготвено от теб нанадолнище. както казваше жането дай боже дай боже. дано само нанадолнището да е на прагове, че ти по-добре знаеш от мен разрушителносъзидателната същност на движението. амин.
цитирай
6. анонимен - доктора
07.10.2009 00:47
между другото zaw12929 има и друг вариант на развитие на събитията. от 6 месеца макар и по-бавно отколкото ми се изка ( просто бачкам на три места ) аз правя компакт от теоретичните трудове на моя учител и приятел доктор михов. преди няколко дни завърших първата смислова редакция, след това ще направя втора, след това жена ми е филолог ще ме отърве от правописните и стилистичните грешки които за мой срам допускам, след това ще го редактира доктор михов, след това тя ще го преведе ( излизат около 30 печатни страници ) и тогава просто ще го изпратя по света до висшите учебни заведения. със сигурност поне един или двама човека с върхово физическо образование ще прозрят под повърхността на думите и формулите гениалността на изказа. примерно ако е жив стиван хокинг ще намери отговор на редица свои въпроси и парадокси защо примерно не му излизат изчисленията на "черните дупки" и на няколко пъти променя становището си за тях ( повод да вярвам поне във него е следния факт. той човека над 100 пъти се е изказвал дума по дума че принципите на нютон са върхово достижение на човешкото познание до този момент. по същия начин без да знае думите на хокинг се е изказвал пред мен и моя учител доктор михов. така мисля и аз. с кратки по-ярки проблясъци като закона за съхранение на енергията на майер и по-бледи като формулата за енергията на айнщайн до 1960 година не е имало друг връх след трудовете на нютон. ) вероятно няма да се " закачи" само стивън хокинг защото от 90 години на миналия век има отделни проблясъци в научната мисъл в правилната посока за движението като сила на силите, за неунищожимост на материята и т.н. до този момент поради врътки на съдбата трудовете на моя учител са излизали на български, но ще ми е много интересно когато излезе компактът на английски. лошото е обаче че проявят ли интерес "големите" събитията ще излезнат извън контрола на българия, но каквото каже съдбата. ние сме нейни воини и изразители. успех в разбирането.
цитирай
7. анонимен - вихър
19.10.2009 10:49
Боже, Божеее! Какви откачени хора правят спам в този блог! Елементарни знания по физика нямат, а претендират за нови "теории" във физиката! Да ни пази Господ от такива теоретици!
цитирай
8. gmihov - вихър
19.10.2009 14:30
Прав сте . Нужно е да ни пази Бог ог полуграмотни теоретици. Но! Това не е толкова страшно. По щрашното от което трябва да ни пази Бог е "непогрешимите" знаещи. Те изгарян вещкиците на клади, а не вещиците тях.
цитирай
9. анонимен - вихър
19.10.2009 20:23
Не сте прав . Страшното е, че незнаещите са "непогрешими". Те изгаряхя ня клади знаещите!
цитирай
10. gmihov - викър
20.10.2009 00:09
Прав сте. На едно мнение сме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3322917
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930