(function() { var f = document.getElementById("cse-search-box"); if (!f) { f = document.getElementById("searchbox_demo"); } if (f && f.q) { var q = f.q; var n = navigator; var l = location; var b = function() { if (q.value == "") { q.style.backgroundImage = "url(http://blog.bg/images/page/google_custom_search_watermark.gif)"; q.style.backgroundPosition = "left"; q.style.backgroundRepeat = "no-repeat"; } }; var f = function() { q.style.backgroundImage = "none"; }; q.onfocus = f; q.onblur = b; if (!/[&?]q=[^&]/.test(l.search)) { b(); } } })(); ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОTГОВОРИ В СВЕТЛИНАТА НА ТЕОРИЯТА ЗА БАЗОВАТА СЪЩНОСТ НА ВЕЧНОСТТА /НА ВСЕМИРА,НА КОСМОСА, НА БОГА И ПР./
/ П р о д ъ л ж е н и е/
Въпрос 248:
Колко базови същност и колко базови закони има Всемира?
Кратък отговор:
Има една неделима и съхранима / вечна/ триединна същност,която, като пространство се измерва, като обем, като материя , като маса и като движение с изминат път от която и в която произтича всичко, като структура, форма, явление, процес.
Пространството и материята не са относителни, поради което определен обем и определена маса са еднакви спрямо всички отправни системи.
Движението е относително, поради което всеки път и част от него ,приет за единица за скорост са относителни и различни спрямо различните отправни системи.
Има и само един базов природен закон на който са подчинени всички природни закони , законът за съхранението/ вечността / на триединната и неделима базовата същност от която произтича.
Неделимата и съхранима триединна базова същност на
Всемира и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони е единственият творец и рушител на всичко преходно, като форма и структура, от себе си, в себе си и която се намира във всичко . Тази базова същност е и единственият реален Бог- творец и рушител на всичко преходно от себе си в себе си и на лице във всичко, което е част от него.
Във Всемира няма и не може да има нещо с което може да се обясни същността на неделимото и съхранимо триединство и посочи, като негово начало. Няма и нищо, което реално съществува, което, като структура, форма, мисъл, чувства и пр. да не произтича от това триединство и да не се обяснява с него. Всичко е от него и в него , включително и човешкия разум и човешката глупост. Без участието на това триединство нищо не може да стане. Както се казва, когато се възприема, като Бог ,без негово участие не може и един косъм да падне от главата на човек и животно.
Без пространството, като същност от същността на това триединство няма къде да се намира всичко онова, което реално не намира във Всемира и процесите, които протичат с него и в него.
Без материята,като същност от същността на тава триединство
няма от какво да се изграждат структурите на материята.
Без движението , като същност от същността на това неделимо триединство няма кой на изгражда и разгражда структурите на материята , няма и не може да го има живота и смъртта.
Всички измерения на всемира, двупосочно, като пространство /обем/, като материя / маса/, като движение / път, скорост, време/ са между две недостижими граници: нулата и безкрайността.
Забележка :
Още в 1960 година , на базата на базовата същност на Всемира, това, което произтича от нея и историческият опит предвидих, че не само простото техническо устройство на директните гравитационни двигатели трудно ще се разбере и възприеме от моите съвременници, но и теорията за базаната същност на Всемира и то много по трудно. Изтеклото от тогава време от половин век потвърждава това. Независимо от това ще дойде време, когато и децата, като играчки ще си правят работещи директни гравитационни двигатели, както днес, като играчки могат да си правят индиректни гравитационни двигатели, като водното колело и да го слагат във воден поток да работи.