Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 08:11 - Знам!
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 375 Коментари: 2 Гласове:
0



ЗНАМ !

 

Че ще дойде време

в моето житейско бреме

сред осите “непогрешими”

в знания незаменими

ще се намерят плагиати,

с нахалство  богати,

които нагло твърдят,

че няма пчелен мед

и ако пчела навред

твърди,че произвежда мед

тя  е невеж глупак,

лаик неук ахмак,

които над меда

от пчелата произведен

и до съзнанието им доведен

нагло,смело права ще изявят

за автори ще се обявят,

че те меда са сътворили

и като учени изявили

и ще продължават да твърдят,

права над меда да си осигурят,

че пчелата нищо не е направила

само глупости е говорила.

Така е било и ще бъде

докато човека пребъде,

злото права над доброто ще изявява

и борбата между доброто и злото

навеки все ще продължава,

кой блага и слава да получава,

твореца-труд непосилен положил

или плагиата права присвоил

умело обществото заблудил

и с закон “справедлив” защитил.

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Петък, 2009, Март 13 СТИХ СЛЕД ...
13.03.2009 12:13
Петък, 2009, Март 13
СТИХ СЛЕД СТИХ
Знам че те има в този мой свят
знам че измисляш всичко за мене
знам че възнегудуваш на опасния враг
знам че ми пишеш и носиш бреме

Знам че си тука в този мой блог
знам че няма да предстанеш
знам че се бориш с несправедливия глас
знам че няма да ми отговориш

Знам че ме търсиш в моя поетичен живот
знам че подбираш думите бърже
знам че угасваш само наистина тогаз
знам часа ти - когато аз няма да издържа

Знам - всичко знам .....
Публикувано от kleopatrasv.blog.bg в 3:06 0 коментара Връзки към тази публикация
цитирай
2. gmihov - Знам!
14.03.2009 00:01
Поет не съм!
Дарба нямам
със стих прекрасен,
в мисъл унесен,
чувства да изразя,
душа в тях да отразя.
В прегръдката на нощта,
в лоното на самотата
когато стих прочета
и в него видя красота,
която поета е отразил
и със стих изразил
това ме утешава,
това ме радва,
че в живата има красота
и оправдана е всяка мечта
за щастлив живот
пълен с обич и любов.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3321454
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930