Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2008 23:01 - Не искам да ми вярване!.
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 276 Коментари: 0 Гласове:
0



Не искам да ми вярвате!.

 

Не искам да ми вярвате!

Искам да видите, разберете

резултатите,

откритията,

изобретенията

до които достигнах.

Ум и разум вложих.

Истини обективни открих.

На хората ги поднесох.

Срещу тях ,

без чувство за грях,

учени предубедени,

специалисти заблудени,

в знанията си уверени,

в непогрешимостта си убедени,

твърдо , надменно застанаха

и с надменността си не престанаха

за истината глухи, слепи да бъдат,

надменно да ми се смеят,

за глупак да ме вземат,

да глупак да ме обявяват.

Любезни, драги господа,

Вашата надменност, заблуда

за истината е черна беда.

за хората добри е във вреда.

Не искам да ми вярвате!.

Искам да проверите!.

Очите си да отворите,

истината да видите.

Ушите да отпушите.

истината да чуете.

Мозъците си да напрегнете,

истината на разберете.

Вода да не газим,

жадни да не ходим.

По божа воля

истина аз нося.

За хората прося.

Просяк не съм.

За истината, за доброто съм.

Истината да се оползотвори,

хората с блага да дари,

в живота те да успеят,

по добре те да живеят

за това аз дерзая,

за това аз мечтая.

Позор на предубедеността,

на ограничеността, заблудата

които прогреса назад дърпат,

истината чиста да унищожат.

Слава на в труд изявените,

с истината извисените,

които труд не жалят,

истини да узнаят,

добро да направят,

дар божи да познаят,

на хората да го дадат,

без егоизъм да проявят,

с обич и любов да се извисят,

обич и любов да заслужат.

 

14.02.1996г.

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3320200
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930