Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2008 07:48 - ОБЩИ ПРЕДВАРИТЕЛНИ ИЗЧИСЛЕНИЯ ЗА........
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
0



ОБЩИ ,ПРЕДВАРИТЕЛНИ ИЗЧИСЛЕНИЯ ЗА ОБЩИТЕ МОЩНОСТИ, КОИТО МОГАТ ДА СЕ ПОЛУЧАТ ,ПРИ ДИРЕКТНИТЕ ГАРАВИТАЦИОННИ ЕНЕРГИЙНИ  МАГИСТРАЛИ НА БАЗАТА НА БЕЗКОНЕЧНИ ЛЕНТИ.

 

1. При  напречно сечение на безконечната лента 100кв.см. и мултиплициран полезен пад 10м, при плътност  на лентата  р = 08  и дължина на магистралата 1000м.

                        И З Ч И С ЛЕ Н И Я:

1. Обема на всеки метър от тази лента е: V = 100кв.м.100см. = 10000куб.см.

2. При обем 10000куб.см. теглото на един метър от лентата е :

             Р = 10000. 1грам = 10кг.9.8 = 98н.

3. Теглото на всеки пад от 10м. е Р = 10. 98 = 980н.

4. При даденото напречно сечение на безконечната лента за всеки от мултиплицираните падове са необходими  две линейни метра, при което

общият брой на падовете е: 1000м. : 2м. = 500бр.

5. При 500броя падове общата постоянна работна сила е : F = 500.980n =490000n.

6. При скорост на безконечната лента от 10м/с  общата мощност на гравитационната енергийна магистрала е:

      W = O.49Mn.10m = 4.9 Mvat.

7. Ако терена , който ползуваме е с ширина 10м. на него успоредно една до друга могат да се разположат 10бр. Безконечно лентови гравитационни енергийни магистрали , като обща енергийна магистрала , с обща енергийна мощност от: 

      W = 4.9. 10 = 49 Mvat.

8. При дължина на магистралата не един, а десет клм.,  общата мощност е: 490Мвт.

9. При дължина 10 клм. и ширина 20м. на магистралата общата мощност

     е: 980Мвт.

10. При дължина 400клм., в какъвто порядък е дължината на транспортната магистрала на България от западната до източната й граница  общата мощност на директната гравитационна магистрала , изходните данни за безконечната лента и мултиплицирания пад ще е:

32,9 Гвт.

   Ако не беше заблудата, че гравитационното поле е консервативно, на базата на която заблуда и директните гравитационни двигатели се възприемат, като вечен двигател, каквито те не са, отдавна  тези прости и понятни обективни изчисления, базирани на обективни , неоспорими, видими резултати, които от векове вече се изучават в училище , не само редица обективно мислещи специалистите, но и любителите на науката отдавна щяха да ги проверят и да се уверят в тяхната достоверност.  

 

                                                           2

 

  Когато заблудата, че гравитационното поле е консервативно се преодолее, както е вече са преодолени заблудите за неподвижната земя, за неделимия атом, след една сериозна научно експериментална дейност в продължение  на десетина години ще гарантира реализацията на подобна енергийна магистрала , в подходящ икономически изгоден и безопасен вариант.

  Но! Заблудите, не само в религията и политиката имат огромна сила с значими положителни и отрицателни последици за човешкия род, който много неща може да преодолее , но не и собствената си обективна същност, ботата на амбиции, алчност, страсти, ненавист, любов , омраза и пр. те са сила и в обективното човешко познание.

  При наличието на тази сила на заблудите, които много по лесно се възприемат от хората от колкото обективните истини, дори и тогава, когато тези истини са очевидни  техният път до съзнанието на хората е труден и мъчителен. В резултат на това за достиженията на Коперник, Галилей, Р.Майер , Нютон  да достигнат до съзнанието на хората  са биле неолбходими векове.

  Необходимо е още време да се проумее от специалисти и лаици обективната истина, че гравитационното поле не е консервативно, а директните гравитационни двигатели на са вечен двигател. Изтеклите 48 години от 1960 година, когато открих, установих и доказах наличие на условия , при които гравитационното поле не е консервативно и изобретих първите варианти на директни гравитационни двигатели, се оказаха недостатъчни. Но обективните истини за разлика от заблудите, което не веднъж съм подчертавал са вечни и заблудите, колкото и силни да са идва време ,когато отпадат и истината достига да съзнанието на хората. Така е било и така ще бъде  и с истината, че гравитационното поле не е консервативно, а директните гравитационни двигатели не са вечен двигател.



Тагове:   общи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3320840
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930