Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 02:22 - Въпроси с кратки отговори
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1077 Коментари: 4 Гласове:
1



Въпрос:  Каква енергийна мощност ще има въжена енергийна гравитационна магистрала с дължина 100клм. с контейнери от по един кубик на всеки 20м. по един с  автоматично пълнене с вода в по горно течение на реката и  изпразване на водата в реката в по долно течение ,успоредна на река Дунав, движен от гравитацията на базата на наклона на реката, който осигурява съответната скорост на теченето на водите в реката, при скорост на въжето с контейнерите 1м/с и 5м/с? Кратък отговор: При V =1м/с     W = Fv = /100000m : 20m/. 1t.1m/s =5000tm = 49.10^6vat. При V = 5м/с   W = 49.10^6vat.5 = 245Mvat,    Ако контейнерите за вода са на всеки 10м.  мощността е 490Мвт.    При дължина на магистралата е 400клм. мощността е 1960Мвт.    Ако яко въжените линии са 5 реда мощността е 7,84Гвт. Ако магистралата е Европейска от 1000клм. мощността е 78,4Гвт..  Ако и от другата страна на реката имаме същото мощността е 156,8 Гвт.    Такива големи мощности технически не представляват трудности да се реализират, и капиталовложенията за тях няма да бъдат по големи от капиталовложенията за 156,8Гвт. на базата на ядрени централи. Но те крият опасности в реката, поради по бързия пренос на водата, да не остане вода през месеците, когато нивото на реката е  ниско и налагат един или няколко язовира за задържане но води в тях през  дъждовните месеци.  При този енергийна магистрала не става въпрос за директни гравитационни двигатели, а просто , поради по малкото триене , при въжената линия и липсата на вихрови движения, каквито има в реката ,скоростите й ще се по големи, което ще осигурява и съответни по големи мощности.  Предимствата на тази магистрала са: 1.    Прости технически решения. 2.    Липса на екопроблеми. 3.    Стабилни денонощни мощности 4.    По малки капиталовложения 5.    Незначително нарушение на количеството на отока на водите в реката, без нарушения на корабоплаването ,фауната и флората на реката. 6.    Поетапно строителство осигуряващо самофинансиране. 7.    По малко работна ръка за строителство и експлоатация. 8.    Дълъг, неограничен живот на експлоатация. 9.    Производство на електроенергия с ниска себестойност, което ще се отрази благоприятно на производството, транспорта и бита.   Въпрос:    Какви предварителни научно – технически проучвания изисква да се вземе решение за реализация на такава енергийна магистрала? Кратък отговор:  1. Предварителни изчисления на базата на теорията и опита при въжените линии, които се ползуват за пренос на хора и продукция. 2. При постоянната гравитационна сила, която движи въжената линия движението е ускорително и въпреки, че ускорението  което ще има по направлението на въжето е малка част от гравитационното ускорение , скоростите , които могат да се получат , при недостатъчно триене и товари могат да бъдат значително големи и да стигнат до опасни стойности. Това трябва да се изясни предварително. 3. Предварително , на базата на конкретни изчисления и опити ще трябва да се изясни колко генератори на ток и с каква мощност ще могат да се прикачат на тази енергийна магистрала , без опасност за неподходящи скорости. 4. На базата на конкретни изчисления и конкретни опити и резултати , при тях ще трябва да се направи технико – икономическа и екологична съпоставка на тази магистрала и нейните възможности  в сравнение с тръбните придънни енергийни магистрали за да се прецени, кая ат тях в техническо, икономическо и екологично отношение е по изгодно да се строи.   Забележка:  Бог дава, но в кошара не вкарва. С гравитацията Бог/ Вечността, Природата/  във всяка точка от пространството неизчерпаем енергоизточник ни е дал, но без  разум и труд няма да го получеим.                  


Тагове:   отговори,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - доктора
21.04.2010 10:49
сега разбрах учителю какво имаш предвит под механизма на действие на ледоходите. много е интересно, много. ти учителю наистина си велик. изобщо не ми пука какво мислят тюфлеците. знам, че ти не се считаш за велик, но това те прави още по-велик. всъщност ако ти се считаше за велик учител и велик гений никога нямаше да се изградиш като такъв. това е закон божий: ПЪТЯТ КЪМ ОБЕКТИВНИТЕ ИСТИНИ ЗА БОГ И НЕГОВАТА АКТИВНА СТРАНА Е ЗАТВОРЕН ЗА ХОРАТА СЪС ВИСОКО НИВО НА ЛИЧНА ЗНАЧИМОСТ. гърците, които са взаимствали истините на траките за бог нищо не са разбрали е ако трябва да бъдем реалисти по скоро не са разбрали всичко и някои от аспектите на вечността са интерпретирани от тях неправилно. ХАДЕС=ДЯВОЛА=ЛЕТАЧА не са богове, а просто инертни интелигентни енергиини системи намерили начин да се хранят с осъзнаването и разбирането на човека /това не е метафорична а директна енергийна истина/. ИНЕРТНИЦИТЕ изяждат най-рафинираното движение в този ъгъл на вечността - ОСЪЗНАВАНЕТО И РАЗБИРАНЕТО НА ЧОВЕКА, но и не само неговото. ЗЕВС Е ТОЛКОВА БОГ КОЛКОТО И ХАДЕС, НО поне неизяжда основното ниво на съзнание на човека, а просто ползва само еманациите на любовта, но това е друга тема. и така входящото устройство се оказа не толкова просто. онова което ти показах е само част от входящото устройство. проблема идва от принципа, че неможе да се наложи права на крива, но и това до 2 седмици трябва да съм го решил. басейнът ще е готов към средата на май. ядрото на дгд вероятно към юни и ще остане да видим как ще сглобяваме носещата лента. със здраве учителю.
цитирай
2. gmihov - доктора
21.04.2010 23:06
Когато басейна стане готов ще трябва да направим на място някой опити и измерения и да обсъдим някои конкретни технически решения по окито до сега те сме говорили по зъсълбочено.
цитирай
3. анонимен - доктора
22.04.2010 06:52
това е напълно разумно сега като се замисля. на практика той ще е сегментиран и най важните части са в първият сегмент. даже това ще го направим когато ядрото е готово. защото и басейна и ядрото ги правя така, че да са на максимума на възможностите ни. лентата трябва да стане по един или друг начин съобразена с тези параметри на басейна и ядрото. основните експерименти, макар че аз ще направя целия басейн и цялото ядро можем спокойно да ги направим и само с първия сегмент на басейна и първия сегмент на ядрото и съответно постепенно да надграждаме системата. със здраве. най-голямото проклятие на китайците било ДА ЖИВЕЕШ В ИНТЕРЕСНИ ВРЕМЕНА. 20 ГОДИНИ БЪЛГАРИТЕ ЖИВЕЯТ В ИНТЕРЕСНИ ВРЕМЕНА ГРАБЕНИ ОТ СВОИ И ОТ ЧУЖДИ. ОЩЕ ПО-ИНТЕРЕСНОТО Е ЧЕ ПРЕДСТОЯТ ОЩЕ ПО-ИНТЕРЕСНИ ВРЕМЕНА И ДАНО БЪЛГАРИТЕ СА СЕ ПОДГОТВИЛИ ЗА ТЯХ ЗАЩОТО ТЕЗИ НОВИ ВРЕМЕНА ЗАСЯГАТ ВСИЧКИ ХОРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО КАТО ВИД. АМИН.
цитирай
4. gmihov - доктора
23.04.2010 00:13
Басеина, освен за този вариянт на ДГД, които ще покажем първо, ше използуване за демонстрация на още няколко вариянта на директни гравитационни безконечно лентови хидростатични двигатели. След това на базата на тези варианти ще можем да покажем варианти на ДГД роботещи във водите на езера и морета.
Паралелно с демонстрацията на първите варианти на ДГД, които ще демострираме ще положим началото със или без участието на държавата и инвеститори на следното:
1. Музей на ДГЕ в който ще се показва и демострира конкретна техника и резултати във подкрепа на ДГЕ и моите теории.
2. Научно производствен център - АД за научно експериментални проучвания и производство на техника за реализация на директна гравитационна енерегтика.
Надявам се да доживея още няколко години, защото без мен тези неща ще станат много трудно, а някаой изобщо няма да могат да станат без мен, без моите идеи и конкретни технически решение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3318181
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930