Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2015 01:42 - За обективната истина с въпроси и отговори, в светлината на общата теория за базовата същност на Вечността.
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 888 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2015 09:40


 

Въпрос:

  За какво е моето учение, което се отнася до всичко, вечно и преходно, което във Всемира го има?

Кратък отговор:

1.   За безначалната и безкрайна всеобща тройна, неделима и съхрани ма същност от:Пространство-материя-движение, на Вечността, от която и в която, като Бог и Природа всичко произтича и която е налице във всичко преходно, ,като част от нея.

2.   За вечната верига на живота и смъртта , като неделимо ,съхраним о, вечно единство , продукт на същността на Вечността, като Бог и Природа.

3.   За битието и небитието, като продукт на същността на Вечността, като Бог и Природа.

4.   За пространството, като неделима, съхрани ма и вечна същност от тройната всеобща същност на  Вечността/ пространство-материя-движение/, като всеобщо вместилище ,което всичко в себе си побира и във всичко то се намира, като част от него.

5.   За материята, като неделима, съхрани ма и вечна същност от всеобщата същност от:Пространство-материя –движение, от която е всичко, което в пространството, като преходна структура го има и инертност притежава, като противодействие срещу всяко действие да застава.

6.   За движението, като неделима, съхрани ма и вечна същност , от всеобщата тройна същност, като същност, като безначален и безкраен, единствен творец и рушител на всичко преходно във Всемира, който всичко преходно непрекъснато изгражда и разгражда, в това число и човека и безкрайната,вечна верига на живота и смъртта , на битието и не битието подържа, да я има.

7.   За вечните и ненарушими природни закони, като продукт на всеобщата базова същност на Вечността, които човек не може да наруши и отмени и със  сои закони да ги замени, с които добро и зло в битието човекът за себе си твори, да има рай и ад.

8.   За вярата, като убеждение и религиите, като форми на духовна власт с агресивност и господство на човека ,над човека, да има, господар и слуга-роб на труда, без който/труда/ живот за него няма,без имане да притежава.

9.   За заблудите и глупостите човешки, със сила,имане, власт и закони човешки ,човек сред човеците да се извисява, той – еднодневката нищожна над Вечността да застава и Вечността да управлява, без нищожеството си да осъзнава и рай за себе си и ад за другите той да създава.

10.                    За тоталното господство на същността на Вечността, над всичко, което тя изгражда и разгражда, господар да е тя  и на човека,с заблуди и глупости ,  господар над нея да бъде не позволява.

11.                    За истините , които са в реалностите, продукт на същността на Вечността и заблудите и глупостите човешки, които с плод на мислта човешка.

12.                    За сетивата човешки, които информация поемат, но истини не узнават, без мозъкът човешки, който това прави – да различава,кое е истина и кое не е ,от заблуди и глупости човешки да се спасява. С истини да се извисява и света да опознава, беди да не го сполетяват и вместо в рай , в ад ,с беди големи, да попада.

13.                    За гравитацията:

            Произход

            Същност

............Всеобщ квантов полеви енергиен   фонд/ корпускуларен и вълнов/

            Затворено и отворено гравитационно движение.

            Механизъм на гравитационно силово въздействие.

            Гравитационен обмен между  отворените и затворени гравитационни движения.

            Всеобщо гравитационно силово въздействие на гравитационните енергийни полета едно в друго.

            Гравитационните енергийни полета на телата, като като  сума от гравитационните полета на структурите от които те са изградени.

............За радиалната посока на гравитационните енергийни потоци, изхождащи от телата, които формират гравитационните им енергийни полета.

            За господството на гравитационното енергийно поле с най- голяма плътност над другите гравитационни полета.

            За увеличението и намалението на гравитационните скорости , да я има небесната механика,без което не може да ги има орбиталните гравитационни движения на телата едно към друго.

............За гравитационият консерватизъм и наличието на условия, при които го няма в реалността.

            За зависимостта на големината на гравитационната сила от масата на падащото тяло в дадено гравитационно поле и за независимостта на гравитационното  ускорение от масата му.

           За намалението на големената на гравитационната сила от квадрата на разстоянието между телата, като продукт на радиалното излъчване на гравитацията от телата.

           Радиалното излъчване от телата, като продукт на обмен на гравитоните от гравитационният фонд  с гравитоните в телата.

          Реактивното гравитационно излъчване от телата, като , като сблъсък между гравитони, при които е налице реалност”Гравитон избива гравитон от телата и заема неговото място.

         За относителността на скоростта на гравитацията, която не е отразена в закона на Нютон за големината на гравитационната сила  и закона на Айнщайн за енергията, като продукт на движението и неговата относителност.

        За безтегловността,не като израз на липса на гравитация,а като израз на свободно падане в единично гравитационно поле.

       За директният достъп до гравитационната енергия и реалностите и природните закони, които го обуславят и гарантират.

      И за още много общи и конкретни зависимости и реалности от гравтацията, които ги има във Всемира , като всеобщият гравитационен валс на всички структури на Вечността в пространството една спрямо друга , за да я има небесната механика в която участвуват не само небесните тела, но и всички макро и микро структури на същността на Вечността.

Забележка:

  Който с ум и разум отразеното в тази публикация проумее той моето учение за Вечността и това, което от нея произтича, подкрепено с доказателствата,които моята обща теория за базовата същност на Вечността дава  ще проумее, разбере и от заблуди и глупости човешки не една ще се освободи.

И ще има по добри човешки бъднини.


















































Въпрос:

  За какво е моето учение, което се отнася до всичко, вечно и преходно, което във Всемира го има?

Кратък отговор:

1.   За безначалната и безкрайна всеобща тройна, неделима и съхрани ма същност от:Пространство-материя-движение, на Вечността, от която и в която, като Бог и Природа всичко произтича и която е налице във всичко преходно, ,като част от нея.

2.   За вечната верига на живота и смъртта , като неделимо ,съхраним о, вечно единство , продукт на същността на Вечността, като Бог и Природа.

3.   За битието и небитието, като продукт на същността на Вечността, като Бог и Природа.

4.   За пространството, като неделима, съхрани ма и вечна същност от тройната всеобща същност на  Вечността/ пространство-материя-движение/, като всеобщо вместилище ,което всичко в себе си побира и във всичко то се намира.

5.   За материята, като неделима, съхрани ма и вечна същност от всеобщата същност от:Пространство-материя –движение, от която е всичко, което в пространството, като преходна структура го има и инертност притежава, като противодействие срещу всяко действие да застава.

6.   За движението, като неделима, съхрани ма и вечна същност , от всеобщата тройна същност, като същност, като безначален и безкраен, единствен творец и рушител на всичко преходно във Всемира, който всичко преходно непрекъснато изгражда и разгражда, в това число и човека и безкрайната,вечна верига на живота и смъртта , на битието и не битието подържа, да я има.

7.   За вечните и ненарушими природни закони, като продукт на всеобщата базовасъщност на Вечността, които човек не може да наруши и отмени и със  свои закони да ги замени, с които добро и зло в битието човекът за себе си твори, да има рай и ад.

8.   За вярата, като убеждение и религиите, като форми на духовна власт с агресивност и господство на човека ,над човека, да има, господар и слуга-роб на труда, без който/труда/ живот за него/ роба на труда/ няма,без имане да притежава.

9.   За заблудите и глупостите човешки, със сила,имане, власт и закони човешки ,човек сред човеците да се извисява, той – еднодневка нищожна над Вечността да застава и Вечността да управлява, без нищожеството си да осъзнава и рай за себе си и ад за другите той да създава.

10.                    За тоталното господство на същността на Вечността, над всичко, което тя изгражда и разгражда, господар да е тя  и на човека,с заблуди и глупости ,  господар над нея да бъде не позволява.

11.                    За истините , които са в реалностите, продукт на същността на Вечността и заблудите и глупостите човешки, които с плод на мисълтта човешка.

12.                    За сетивата човешки, които информация поемат, но истини не узнават, без мозъкът човешки, който това прави – да различава,кое е истина и кое не е ,от заблуди и глупости човешки да се спасява. С истини да се извисява и света да опознава, беди да не го сполетяват и вместо в рай , в ад ,с беди големи, да попада.

Забележка:

  Който с ум и разум отразеното в тази публикация проумее той моето учение за Вечността и това, което от нея произтича, подкрепено с доказателствата,които моята обща теория за базовата същност на Вечността дава,  ще проумее, разбере и от заблуди и глупости човешки не една ще се освободи.

И ще има по добри човешки бъднини.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3313481
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930