1.
doctora -
доктора
02.10.2014 14:22
И преди многократно съм ви го казвал и ще продължа да ви го казвам, че ОТБСВ на Учителя е велико нещо ... повече от велико. Тя има оценъчен и прогностичен характер, тоест можеш да оценяваш минало и настояще и да правиш малко по - прецизни сметки за бъдещето. Защо ? Ами още един пример от историята, нашата история ще ви дам където познанието на теорията ми дава възможност да права анализ на исторически факти от минало извън възможностите на съвременната историческа наука да го разбере ... познанието за тризъбеца е извън възможностите на съвременната археология да го осъзнае и разбере, макар че ще и изкара очите. Ей сега се зачетох за Осман Пазвантоглу и историята на град Видин и от снимките от османско време какво ми направи впечатление. Във Видин има две черкви, които абсолютно спазват древния канон на колобрите ... Първо те са трикорабни и второ задните две кули от които се влиза в черквата / винаги помнете, че олтара е в предната страна на черквата и там на корпуса и няма врата, а не както си мислят хората, че лицето на черквата е откъм камбанарията, но тук сръдня няма защото това познание е забравено от попове, владици и различните там християнски труженици / са по-ниски от централния кораб/купол/свод. Всичко това е наследството ни от древните виждащи колобри. Те са закодирали във всеки един символ от църквата Тризъбеца трижди свещен, но слепците няма как да видят. Средния елемент е активната страна на Вечността или това което Учителя нарича движението и това което аз наричам движението, а то ако не е Светия Дух му турете пепел на това познание. Идват интересни времена и скритото ще стане открито както е легендата за Иисус и разкъсаната завеса на синагогата.
цитирай
2.
doctora -
доктора
02.10.2014 22:53
Навсякъде Тризъбеца по света е структуриран като три чертички паралелно една на друга, но при истинските тризъбци тези чертички не са успоредни, а са дивергентни, тоест те показват лъчи идващи от някакъв център и отиващи във безкрайността. " Успоредните " тризъбци не са канонични тризъбци. Освен този " дивергентен " факт при тризъбеца има още една канонична асиметрия и тя е, че средния елемент е винаги по-дълъг от страничните и много често е структуриран като стрелка. Стрелката винаги означава посока и движение. Тези древни хора и учени глави са знаели какво ни оставят през времето ... през времето да дойде до нас бъдещите им потомци когато достигнем определено ниво на съзнание и осъзнаване тоест определено ниво на нашата наука. И друг път съм давал за пример йероглифите от Абидос ... те представляват стилизирани подводница, самолет, кола на въздушна възглавница и въртолет ... и няма как да се сбъркат, но няма как да се сбъркат едва след като тези технологии са били създадени и обнародвани и ние простолюдието знаем за какво иде реч. Така ще стане и със осъзнаването на тризъбеца и познанието за него. Сега той трижди великия е една фикция дошла от небитието ама не е така ако щете вярвайте. Както и да въртим и да го сучим колобрите - тези велики мъже и жени виждащи същността на Вечността са ни оставили повече от достатъчно троични артефакти благодарение на които можем да съдим, че те с абсолютна точност са знаели, че бога има три страни. Визирам знаците на скалите край дръстър където тризъбеца е най-ясно определим и трите му чертички са отличени една от друга. Има много трохички на " хензел и гретел " оставени ни от древните колобри за времето в което ще разберем за какво става дума и това време настъпва и какво ще последва след скъсването на завесата / това като символика на разкриването на познанието от легендата за Иисус е още една трохичка / и откровението само един Господ знае. Аз само знам, че хората все на война и глупост ги извъртат нещата. Дано сега не е така.
цитирай