Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2014 00:17 - за обективната истина с въпроси и отговори в светлината на общата теория за базовата същност на вечността.
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
0



 На вниманието на тези, които искам да ми бъдат приятели във фейсбук, в stihovbg, в gmihov.blog.bg

 

Поет не съм!

Лаик в поезията съм!

Стихове редя,

истини и чувства

 да изразя

и да ги оповестя.

Доброто да се увеличи,

злото да се ограничи.

Хората да станат по добри,

алчност и завист да не ги мори.

В душите им да няма омраза,

таз черна зараза,

която мир не дава

и борби, войни създава

живот и щастие човешко,

в тегло непосилно ,тежко

без жал унищожава

и мечтата за вечен мир,

в безкрайният всемир,

все мечта да си остава

и реалност да не става.

 

 

Учен не съм!

Лаик в науката съм!

Истини диря

да открия,

да узная,

повече да зная.

На хората да ги оповестя,

за вечни времена.

С тях всяка страна

да твори блага,

без мъка и тъга,

В ситуацията сложна,

земята да бъде годна,

народ сто милиарда,

в мир,без омраза и беда

спокойно да изхранва

и всеки с щастие да дарява.

 

 

Като „поет” лаик,

не мога стих без грешка

да напиша , изразя.

Като „учен” лаик,

понятно истина да отразя.

Нужни са ми приятели,

знания и опит добили

да ми помагат

от заблуди спасяват.

На истините !

Път да дават.

Заблудите !

На бунището да изпращят.

Чудо, при хората да стане.

Вечен мир,

най подир

да настане.

И всеки човек,

от век във век

да е щастлив,

докато е жив.

10.09.2014г.

 

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3313465
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930