Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2012 07:05 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 429 Коментари: 0 Гласове:
0



Въпрос:    В продължение на повече от половин век какво исках от моите опоненти да направят, после да ме обявят за кретен и луд, който не знае какво пише и защо го пише? Кратък отговор:  Първо.  Да вземат една система с гравитационно обоснован променлив обем и мака и един силомер и да проверятмоето твърдение, че тази система в зависимчост от положението си спрямо направлението на гравитационната сила има различини обеми, масии , тегла и гравитационни потенциали.  Но! Храта, които на вяра, включително в собстнета си „непогрешимост” се обосновават , реалности и исдтини не признават. И до сега не ми е известно учен и лаик, за когото аз съм глупат със силомер в ръка моето твърдение да е проверил и истината и нейната значимост да е проумял и това честно и почтенно да да е оповестил. Вгоро.  На една безконечна верига да поставят една система с гравитационно обоснован променлив обобем и маса и да измерят промените в обема и теглото и, при едно пълно затворено движение за да мотаг да видят тези промени, като и работните гравитационни сили и гравитационни потенциали, които те обуславят, слд което колкото си искат , пак за глупак да ме обявяват, заблудата им, че гравтационното поле е консервативно истина няма да ставе. Трето-  На една безконечва велига да окачат две еднакви системи от ляв и дясно на безконечнта верига и да видят, как веригата се задвижва и после, канто високо иродирани и уважавани учени да ми задават   въпроса „Къде е източникът на енергия”, след като по добре и от мен знаят, че има гравтаця, без която телата не могат да имат тегло и гравтацонен потенциял, като конкр израз, че гравитационното поле, когато със своето сирлово въздействие, придвижва телата в пространството то извършва определена по големина работа, която по добре и от мен моят да изчислят и тъмните очила на заблудата, че гравитационното поле е консервативно да си свалят.    И в науката е нужна вяра, но вяра обоснована на реалностите изпълващи Всемира, като част от всеобщата базова същност на Вечността, като Бог, като Природа и пр. и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони.  Всяка вяра в раязрез на реалностите и ненарушимите и вечни обективни закони у хората, учени и лаици е 100% заблуда, която не води до нищо добро за чавешкия род и неговото бъдеще.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300082
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031