31.05.2011 07:10 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГЕТИКА
Прочетен: 2044 Коментари: 3 Гласове:

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
МАЛКО АРХИВ ОТ БЛИЗКОТО МИНАЛО, КАТО ГЛАС В ПУСТИНЯ.

АТОМНИ, ТЕРМОЯДРЕНИ ИЛИ ДИРЕКТНИ ГРАВИТАЦИОННИ ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛИ ?
     В брой 38 от 18 - 24 ІХ 2003 год. на списание ПАРАЛЕЛИ е публикувана статията " ТЕРМОЯДРЕНИ ЦЕНТРАЛИ ПО БЕЗОПАСНИ И ЕКОЛОГИЧНИ" . В тази статия се подчертават предимствата и по големите възможности на бъдещите термоядрени електроцентрали в сравнение с АЕЦ-ли. Посочват се и сроковете в които те биха могли да се реализират, при наличие на сериозен международен капитал. В тази статия нищо не се казва за бъдещите директни гравитационни електроцентрали и техните възможности , защото все още за учени ,администратори,инвеститори,лаици те са ТАБУ , обосновано от една многовековна заблуда в науката ,че гравитационното поле е консервативно, узаконена с Решение на Френската академия на науките от 1775 год. заедно с заблудата, че атома е неделим,като аксиома.     С отпадане на заблудата за неделимостта на атома АЕЦ-ли са реалност. Като реална възможност в не много далечно време идват бъдещите термоядрени електроцентрали, обосновани също от възможностите за делимост и синтез на атома.     Ако научните изследвания през последните 30-40 години показват,че са налице възможности до 10-20 години да се реализират термоядрени електроцентрали, то и по отношение на директните гравитационни електроцентрали също така са налице научни открития,изобретения,теории,които обуславят и гарантират реализация на тези електроцентрали в още по близко бъдеще при солиден капитал до една година могат да се реализират различни варианти на експериментални директни гравитационни двигатели,съответно на директни гравитационни електроцентрали. До пет години могат да влязат в индивидуално и серийно производство директни гравитационни електроцентрали с мощност до десет и повече мегавата.До 10-15 години може да започне индивидуално и серийно производство на директни гравитационни електроцентрали с мощности до сто и повече мегавата.     Нашето съвремие е немислимо без наличието на АЕЦ-ли. При понататъшно нарастване на техния брой каквито и екологични мероприятия да се прилагат гробищата за радиоактивни отпадъци ще растат и като проблем на настоящето и бъдещето няма да отпаднат. Няма да отпадне угрозата от технологични и терористични инциденти,заплашващи здравето и живота на много хора.      Бъдещите термоядрени електроцентрали ,като обективен резултат от отпадането на човешката хилядолетна заблуда, че атома е неделим също крият сериозни еко проблеми и като безопасни и екологични и в това отношение не могат да се сравняват с директните гравитационни електроцентрали, при които липсва всякаква екологична опасност. Напротив тези електроцентрали разкриват възможности за радикално решение на настоящите и бъдещи еко проблеми,които има и ще има човечеството.     Какви са енергийните, икономическите и екопредимствата на бъдащите директни гравитационни електроцентрали и от какво се обославят те? 1. Естественият енергоизточник при директните гравитационни електроцентрали е мощен и неизчерпаем с който в тази насока не могат да мерят нито ядрения разпад,нито ядрения синтез.. Това го показва анализа на неговата мощност, направен на базата на принципа на "ЩАНГИСТА". 2. Гравитационното поле,като естествен външен енергоизточник при директните гравитационни електроцентрали е напълно безопасен за човека и неговата жизнена среда,което не може да се каже за използуваните при АЕЦ-ли и термоядрените електроцентрали енергоизточници и икономиите до които води това. 3. Естественият енергоизточник при директните гравитационни електроцентрали освен, че е напълно безопасна той е все общодостъпен във всяка точка от земната повърхност на суша и вода.Достъпен е и на повърхността на други небесни тела до които ще достигне човечеството.Този енергиен и икономически фактор в полза на директните гравитационни електроцентрали липсва при АЕЦ-ли и при термоядрените такива. 4. Директните гравитационни двигатели на които се базират бъдещите директни гравитационни електроцентрали имат просто и сигурно техническо устройство ,което осигурява неограничен безопасен експлоатационен живот на бъдещите директни гравитационни електроцентрали. Това го няма при АЕЦ-ли при термоядрените електроцентрали, което скъсява техния експлоатационен животи оскъпява произвежданата от тях електроенергия 5. Голямото разнообразие от конкретни технически решения ,при бъдещите директни гравитационни електроцентрали ,на базата на това,което показват до сега направените експерименти и анализи дават възможност в строителството и експлоатацията да участвуват малък брой специалисти и работници. С такъв малък брой от специалисти и работници, както и със съответните много по малки капитали не могат да се реализират съответните мощности при АЕЦ-ли и термоядрените електроцентрали, каквито са възможни при директните гравитационни електроцентрали.       Могат да се посочат още много конкретни предимства на директните гравитационни електроцентрали в сравнение с АЕЦ-ли и термоядрените такива.       На базата на резултатите ,анализите,откритията, изобретенията, теориите ,които обуславят и гарантират ,при наличие на необходимия капитал още от следващата година реализация на ДГД-ли и ДГЕЦ-ли   може да се направи следното: 1.В България,при политическа икономическа далновидност изграждане на национален или локален научно производствен гравитационен център - АД. Такъв център за много по кратко време и с много по малки капитали може да направи по отношение на директните гравитационни електроцентрали това,което научните ценови не биха могли да направят по отношение та термоядрените електроцентрали,независимо от това, че до сега в тази насока са извършени голям обем научни проучвания и са изразходвани солидни суми за тази цел..     Най сериозното предимство,което за сега имат АЕЦ-ли и термоядрените електроцентрали е това, че в съзнанието на хората хилядолетната заблуда ,че атома е неделим окончателно е преодоляна..Но, както тази заблуда човечеството е преодоляло,в недалечно бъдеще ще преодолее и заблудата, че гравитационното поле не е и не може да бъде консервативно,при наличие ,че гравитационната сила винаги е външна сила за телата върху които действува..Преодолявайки заблудата за консервативния характер на гравитационното поле науката и човечеството ще успеят да видяти проумеят гравитационните полета на небесните тела ,като неизчерпаеми естествени енергоизточници. Ще успеят да видят гравитацията, като естествен продукт на вечното движение,което ,като част от базовата същност на Вечността / КОСМОС, ВСЕМИР, БОГ и пр./ ,състояща се от неделимо и съхранимо/вечно/ триединство от: пространство-материя-движение обуславя всяка енергия. без която не може да съществува нищо вечно и преходно, в т.ч. и човека с тяло,ум и чувства.       Ст.-Загора, 09.01.2004 год.                                                              Д-р Г.К.Михов __________________                                        Член на съюза на учените гр. Ст.-Затора                                                               Б. Богданов – младчи________________

31.05.2011 17:04
по отношение на термоядрената енергетика и българия: 1989 година единдва месеца преди да бъде свален от своите отрочета, диктатор тодор живков големия български учен стефан найденов прави два ключови експеримента: единият е по-популярния и това е запалването на водата с помоща на неизвестно зелено вещество наречено по-късно от самия автор - зеленото чудовище /съвсем основателно/, а другия експеримент е при помощ на паладий гъба и смес от обикновенна и тежка вода е успял да осъществи термоядрен синтез. между другото автора не е бил напълно сигурен дали става въпрос за студен ядрен синтез /а и не са го оставили да доработи метода си/, но както и да го въртим и да го сучим от това което зная от физиката и химията е ставало въпрос за истинска и натурална студена ядрено синтезна реакция. в страни от въпроса остава фактът на доработката и обработката на паладий гъбата за да може да осъществи реакцията. и отново както и да го въртя и както и да го суча реално неслучайно стефан найденов прави експериментите за запалване на водата и за студен ядрен синтез заедно. генетичната връзка между тях е зеленото чудовище. що за чудо е това зелено чудовище толкова крито и толкова не разбрано от отрочетата на дс на великия и победил комунизъм /казана за тях във ада е съвсем реален и е много специален, специални температури и специални сплави за бетонни и железни човеци ..... ха-ха-ха. може да се смея но след индивидуалния край на всеки от тях го чака специална изненада. изненадата се нарича заплащане според това което си направил и касае на базата на истинската божа заповед/заповеди законът за съхранение на енергията/движението реципрочен ответ на сътвореното и изкривеното ..... както и да го въртя и да го суча и без да ги съдя за да не бъда осъден казанът им е много специален, но стига по тази тема..... последно: и всеки от нас го чака невъобразимото там отвъд и всеки от нас трябва да внимава какво прави, какво мисли и говори защото и тези двете са пак правено и направено/ ами .....
31.05.2011 17:26
това чудо е особен тип катализатор. този катализатор си прилича с другите видове катализатори по механизма на конверсия и какво конвертира - ами тъй като не може да не спазва закона за съхранение на енергията/движението за да ускори даден химичен или физикохимичен процес /няма разлика - все е физика/ той трябва да вземе от някъде енергия/движение и тъй като от гледна точка на новата научна парадигма енергията на нулевата точка си е жива заблуда, а също и тази на вакуума то единствения енергоисточник, който остава под ръка и е истински и безкраен буквално тъ единствения источник е само и само гравитационното поле на земята съставено от безкраен/краен брой енергийни потоци движещи се вечно от гравитационния център към безкрая. особенното при тайнственото зелено чудовище е, че то не катализира взаимодействието между дадени химически субстанции, а засмуква енергия/движение /всеки може да изчисли колко енергия се напомпва във химичната връзка кислород/водород по това колко ток заминава при обикновенната електролиза на водата/ от гравитационния енергиен поток и го конвертира в енергията/движението на химичната връзка/и на водната молекула. и така ускорявайки електроните реално се постигат ефектите на изправяне на ъгъла на водата и фактът, че като при светената вода напомпаната от катализатора замръзва не при около нулата, а при минус 40-50 градуса. и така както и да го въртим и да го сучим зеленото чудовище е микрогравитационен ускорител и е пряко свързано с идеите и въведената в човешкия свят нова научна парадигма от великия учител георги колев михов /това за великия ви трябва още да ускорите съзнанието си за да го разберете. за комунистическите отрочета остава пътя към ада и пълното неразбиране на истините на движението. такъв е законът на вечността./ за това се учете от написаното, колкото и отвлечено и ненаучно да ви звучи и питайте ве братя. ние с учителя знаем че има и физици и химици и инженерен кадър между вас, но без простотии. от тях никой от нас няма нужда.
31.05.2011 17:44