Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 09:14 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГТИКА
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 860 Коментари: 5 Гласове:
1



Въпрос:    Какво включва ,най общо казано, технологията, която ни гарантира успешен директен  достъп до енергията на гравитационното излъчване от земята, формиращо гравитационното й енергийно поле? Кратък отговор: 1. Анализ на същността на гравитацията в светлината на ОТБСВ и Общата теория за енергийните потоци/ полета/ и това, което произтича от тази същност, като обективна реалност. 2. Предварителни прости, но значими решение на базата на същността на гравитационното излъчване от земята и анализ на резултатите , които се получават. 3. Предварителни реални опити за проверка на резултатите от предварителните изчисление. 4. Избор на конкретна техника за реализация да директен достъп до гравитационната енергия . 5. Конкретни изчисления за тази техника, на базата на конкретните резултати ,получени при реалните опити. 6. Изработване на работен проект за реализацията на съответната техника/  апаратура, двигател и пр./ 7. Реализация на проекта, като техническо съоръжение и неговото изпитание в съответствие с предвиденото в работния проект. 8. Анализ на получените резултати от изпитанието. 9. Оценка на полученото техническо съоръжение и възможностите то да бъде произвеждано по единично или масово, като стока за пазара.



Гласувай:
1



1. анонимен - доктора
24.12.2010 22:32
говорих с един приятел на който казах, че истинската света троица е материята/движението/пространството, а той ми каза да не му пробутвам това. той те познава и вярва в директния гравитационен двигател. ти си го виждал и го познаваш. но ..... не вярва в истината, че единствения бог отец е материята/движението/пространството. трудна се преглъща учителю тази истина изключително трудно. вярват, че троицата е бог отец, бог син и светия дух, а не могат да разберат, че единствения истински елемент от християнската троица е само светия дух, а бог отец е самата троица, а сина е част от троицата тоест структурната форма. тя християнската троица и като думи не е троична смислово, но това от догмата не се вижда. даже ме обвини, че ти си ми ги пробутвал тези думи..... ха-ха-ха трудно се разбира истината. обясних му, че даже в директни разговори ти си ми казвал да не се отплесвам от строго научната истина и тези разсъждения за тризъбец, истинска света троица и т.н. са си мои свободни съченения, но пак не го убедих. всъщност това вече няма значение. тепърва във десителетията и столетията ще се разгарят страсти и спорове, кое и що е и е било и кой първи е обобщил и събрал великият пъзел..... без макроускорител нямат никакъв шанс близките хиляда години, но явно светия дух бърза много..... надявам се защото двама са повече от един. по отношение на моите свободни съчинения имай предвит, че доста от хората които четят твоя блог точно заради тези съчинения ще започнат да разбират, че трябва да разберат истината.всъщност виждащите от много голям калибар във всеки един момент на нашата малка планета земя са много малко на брой.за съжаления са много малко. те биха разбрали твоя език и въпреки това и на тях няма да е лесно да видят моста свързващ техния с нашия свят.трудно се схваща че великата четвореца е материята/движените/пространството/механизма по който движението строи - този механизъм е закон и се нарича сблъсък и съдържа в себе си и разрушението и съзиданието на едно, вечно. амин.
цитирай
2. анонимен - доктора
24.12.2010 23:06
как да не защитавам ревностно твоята истина учителю като виждам и с ушите си дори, че твоята истина е истината на вечността и за вечността . не могат вече да ме убедят, че истинската троица е бог отец, бог син /няма двама или пет бога. по дълбоко, наистина дълбого осъзнаване и подразбиране бог=вечността е само една/ и светия дух, не могат да ме убедят че материя се превръща в енергия и обратно, не могат да ме убедят че движението спира макар и за миг, не могат да ме убедят че имаме относителна материя и пространство или абсолютно движение в лицето на светлината /това даже е смешна/ не могат да ме убедят че има време в смисъла в който го разбират хората и физиците сега, не могат да ме убедят че може да се обедини необединимото - времето и пространството, не могат да ме убедят че може да се изкриви дупката или пък да се искриви дупката с нещо което е само думи без същност, не могат да ме убедят че може да се излезе извън една безкрайна дупка, да се пробие дупка в дупката или да изолираш дадена част от дупката, не могат да ме убедят, че може да се създаде място само с инертност без щипка от дупката, не могат да ме убедят че вечен двигател не съществува защото аз знам че няма вечен двигател при вечно движение, но не могат да ме убедят че има знак на равенство между вечен двигател и директен гравитационен двигател,не могат да ме убедят че има друго действие освен движението, но пък те да се замислят какъв излишък от движение трябва да има в себе си човешкото същество за да може и да сгреши дори, не могат да ме убедят че общата теория на базовата същност на вечността не е новата научна парадигма, не могат да ме убедят че човек може да надскоче и наруши истинските божии заповеди = физикохимичните закони и че тези закони не са валидни не просто за цялата вселена, а за цялата вечност, не могат да ме убедят че времето навсякъде във вечността е вечното настояще, не могат да ме убедят че единствената отправна система е нещо друго освен бог и че бог спира да твори и за миг не мо
цитирай
3. анонимен - доктора
24.12.2010 23:29
гат да ме убедят че бог не знае дори само едно нещо във себе си, но трябва да се замислят дали бог има възможност дори за миг да не знае нещо в себе си, знам че ви е много трудно братя и сестри да разберете, но ще разберете, поне някои от вас когато си представите отправна система която хем е отправна хем пък не се спира и не само че не се спира но и никога не е тръгвала, ако птицата феникс на древните виждащи българи /всъщност те са я наричали по друг начин/ може да се приеме за пулсиращата вселена то неродената и неумираща мома е самата вечност, знам че е трудно прости думи да се свържат със безкрайната сложност на структурната форма, не могат да ме убедят че има друга божия любов освен гравитацията поне за нашата вселена, майката гравитация която събира опората под краката ни и нас самите и светлината в очите ни, не могат да ме убедят че имаме постоянна маса на обектите, но и че гравитацията всеки един миг не ни сменя материята тотално, тя сякаш е вълна която ни поддържа и обновява от към всички посоки във всеки един миг от вечността, не могат да ме убедят че квантуването е нещо друго освен разделение и че то не е божи закон олицетворяван със фактът че бог се е "разделил" на материя и пространство тоест на 1 и 0 и от тези две граници е построил от себе си в себе си всичко и го строи и разрушава всеки миг безспир обективно и отвън нашия кратък живот, не могат да ме убедят че принципа на неопределеността е нещо друго освен светлинни /правилния термин е гравитационни/ скорости на малки разстояния, не могат да ме убедят че /имаше такава "велика" постановка/ ако не гледам котката в кутията видите ли тя била нито жива нито мъртва - леле мале какви слепи пътеки на мисълта. леле мале какви голи крале, а не ги виждат. машала на сегашната теоретична физика. не могат да ме убедят че има същности като материя и антиматерия и че материята може да бъде унищожена, не могат да ме убедят че освен на върха на перото има реално екзотична материя, мога да изброявам до безкрай. дерза
цитирай
4. анонимен - доктора
25.12.2010 01:24
щях да спра до тук, но ми дойде още нещо много важно на ум. има частици от пъзела касаещ бъдещето на хората като цивилизация пръснати навсякъде. такива частици от пъзела се прокрадват отвред - ето няколко от тях и те наистина са истински: водните катализатори на стефан найденов и илия вълков, "юбилейнъй" - експериментален спътник на братята, студения ядрен синтез на стефан найденов, има и необясними случаи на трансмутации на елементи правени от стефан найденов и илия вълков, а и със сигурност и от други химици несмеещи да изразят позиция поради това че ще ги приемат за еретици. вече не мога да повярвам че има такова животно като енергия от нулевата точка, енергия от зелената точка или енергия от вакуума. вече знам че празното пространство не е енергия, но съдържа енергия, но за да се ползва тази енергия трябва да не си на фон където импулсите се нулират, а трябва да си на опора, която освен опора ти е и източник на преобладаващ импулс. енергията е всичко друго но не и пространство/вакуум. енергията е произведение от маса и скорост тоест от материя/инертност и движение/относителност. енергията е вечност и същност и като такава е съхранима и вечна. реално всяка структурна форма като съдържаща маса и движение е енергия и енергиен поток във вечността. програма в програмата в програмата от програмата и така до безкрай. разбира се за по-ясно разбиране учителя предлага да се отделят и различат представите като в тесния смисъл за енергия да се приемат предимно правите енергийни потоци и правите енергийни потоци /всъщност като протичане във вселената гравитационните енергийни потоци са прави като права линия, но като механизъм на действие спрямо предимно правите които са право действуващи ен. потоци, тъ гравитационните ен. потоци са реактивно действуващи./, а за структурни форми на материята да се приемат концентрично или по точно спирално разпрозтраняващите се енергийни потоци и още по точно това са концентрични линии в концентричните линии. всичко около нас и нас самите е
цитирай
5. анонимен - доктора
25.12.2010 01:35
вихри от вихри и прави от криви във прави линии. всичко от нас е отворено в полуотворено в полузатворено в затворено двежение, отворени и затворени и всъщност относително затворени програми. визията и мечтата на виждащите хора е абсолютната/тоталната свобада, която е нито повече нито по-малко от това запазвайки човешкото си съзнание да протичаме свободно във вечността необреминявани от затвори и решетки. има такава реалност във вечността или аз поне вярвам че има, а виждащите са убедени в това. стига толкова за тази вечер. нека вечността да бъде с нас и отсъди за битката ни. имайте предвит, че на мен ще ми е много по-лесно и необременяващо просто да си правя машината и да я направя, без и писмена дума да обеля, но аз виждам настъпващата буря. огромна буря и ще се повторя, че не ми е ясно как братята индианци са локализирали нейната позиция във времето с такава точност. не ми е ясно, но е факт който навлиза като ледоразбивач в човешкият свят. и страшно ми се иска поне част от вас да разберете и осъзнаете истински думите на учителя. аз вярвам във вас и заради вас и по молба на учителя пиша ли пиша без спир. но най-важна за всички нас е машината. защото пред смъртоносния микроускорител може да си затвориш очите и да не го разбереш, но макроускорителя най-малкото не ще можеш да го отречеш. успехи в разбирането. амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3299962
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031