Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2010 08:44 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГТИКА
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 903 Коментари: 4 Гласове:
0



ЗАДАЧИ  и РЕЗУЛТАТИ   Задача1:  Каква постоянна работна гравитационна сила имаме, при ДГД-л с 22бр. системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса на безконечната си верига, всяка от които ,при падане има тегло 10000н., а при издигане 1000н. Резултати:  Максимумът на работната сила е:       Fmax. = /22:2/. /10000n – 1000n/ = 9900.11 = 108900n. Минимумът на работната сила е:       Fmin. = //22-2/ :2//. 9900 = 9900.10 = 99000n.   Задача 2:  Каква обща енергийна мощност мое да има един ДГД-л с постоянна, неизчерпаема работна гравитационна сила от 99000н. , при скорост на безконечната му верига 10м/с? Резултат:        W = 99000n.10m. = 990000vat. = 0,99Mvat.   Задача 2:  Какво обща енергийна мощност ще има ДГЕМ-ла с дължина 1 , 10 и 100клм., на базата на ДГД-л с обща мощност 0,99Мвт. в която на всеки 6м. има по един такъв двигател? Резултат:   При един клм. :          W = /1000 : 6 /.0,99Mvat. = 166.0.99Mvat. =164,34Mvat.   При 10клм.          W = 164,34Mvat.10 = 1643,4 Mvat = 1,6434Gvat.   При 100клм.          W = 1.6434Gvat.10 = 16,434Gvat.   Забележка:    Ако в настоящия Министерски съвет на България има , начело с Премиера един, които да осигури теоретична и експериментална проверка на тези резултати за която ще са необходими несравнимо много по малко разхоси от колкото един министър да отиде до Москва да сключва договори за газ и ядрено гориво,   каквато аз за себе си опитно направих в 1960 и 1984г. и в продължение на половин век предлагам, на управляващи и учени, като потърсих  съдействие и на Върховния административен съд , включително от 5-членят му състав, без обективен резултат, България може да спечели несравнимо много повече от колкото днес печели от своите ТЕЦ-ли , АЕЦ-ла, Нефтохим – Бургас, газови находища.              



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. анонимен - доктора
27.05.2010 22:43
басейнът е прибран учителю. да знаеш, че това ще стане най-красивия "вечен" двигател създаван някога от хората. за другите може и да няма значение, но за мен има. рано или късно българите ще разберат, че трябва да влагат повече красота в построенията си. има малко още подготовки и ще правим опита. няма връщане назад учителю. ако нещо ни спре ще е технологията, а не бог. амин.
цитирай
2. gmihov - доктора
27.05.2010 23:35
Единственият риск е от малката височина, при която съотношението работна сила и триене е в полза на триенето.
При опитите ми в 1960 и 1984г височините, които ползувах бяха много по големи и тоя риск,които сега имаме го нямаше и резултатите бяха такива, каквито предварително ги предвидих.
Интересно е , че директните гравитационни дивгатели до които достигнах можел е да достигнве, преди повече от две хиляди години и Архемед и ако римският войник не го е убил на възраст, която е по малка от възраста , която имам аз сега, не е изключено да е можел са достигтне до тези двигтели и светът на човека днес щеше да бъде с две хиляди години по напред с поселища на луната и други небесни тела.
цитирай
3. анонимен - доктора
28.05.2010 08:51
има едно но. то е свързано със робския строй наличен тогава. при теб също е имало но и то е с комунизма който проповядваше реално изравняване на потенциалите, което противоречи на закона за съхранение на движението. разбира се и двата строя подлежаха на осъвършенствуване, защото примерно римската империя е въвела закони защитаващи правата на робите. кой знае, кой знае. един господ знае как биха се развили събитията тогава при откриване на принципите на "вечния" двигател. мисля, че височината ще стигне при този вариант на двигателя, защото както ти си ми казвал тук нямаме отнемаща компонента на движението. според мен тук по-скоро ще търсим по-голяма скорост на движение защото ще трябва по скоро да впечатляваме отколкото да поучаваме. има две неизвестни и те са силите на осукване, затягане и деформациите в лентата на най долния слой на системата. тях ще ги обсъждаме като се видим. със здраве учителю. отново ще повторя ти не си просто учител, а си велик учител на човечеството. това не са четки, а познание. това че се намират т-ци които се подиграват на тази тема е показател само за нивото им на развитие на съзнанието и на нищо друго. те просто нямат шанс да те разберат. само двигателя ще им даде шанс да имат шанс за разбиране и скоро ще имат този шанс да ги видим. разбира се почти е сигурно че няма да стане толкова просто с шансовете им, но пажевьом увидем. това че те наричам учител е само израз на моето уважение към теб. нали виждаш, че понятието гений почти не го използвам вече защото то е кухо понятие ама те се впечатляват от него е по-скоро се дразнят ха-ха-ха. със здраве учителю.
цитирай
4. gmihov - доктора
29.05.2010 18:37
Проблемът да няма затягане, което може да дведе до спиране работата на двигателя при по голямо триене отдавна съм го решил и ако това се случи, ще прилжим съответното техническо решение да го отстраним.
Освен това басейна ще ни позволи да покажем и по просто техническо решение за директен достъп до гравитационната енергия.
Ти навлези доста дълбоко в съшността на матеирята, главно в теоретичен аспект, но все още нямаш джстатъчна представа за неограничените възможности в техническо отношение, които могат да се реализират на базата на директен достъп до гравитационната енергия, на земята, на суша и вода, на луната и пр.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300672
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031