Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2010 12:26 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 620 Коментари: 1 Гласове:
1



Въпрос  Какво, като продукт на всеобщата базова същност на Вечността / на Всемира, на Бога/ и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони, на базата на гравитацията, в реални условия, като експеримент, резултата, откритие и изобретение видях в 1960г.? Кратък отговор: Като продукт на всеобщата базова същност видях : 1. Радиалното гравитационно излъчване от структурите на материята, формиращо гравитационните им енергийни  полета. 2. Неограничената големина на гравитационната сила във всяка точка на гравитационното поле на земята и нейната неизчерпаемост. 3. Различни обеми, маси, тегла и гравитационни потенциали , при системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса във зависимост от положението им спрямо направлението на гравитацията. 4. Преобръщане на системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса с промяна на обемите, масите, теглата и гравитационните им потенциали от определен максимум до определен минимум  и обратно. 5. Възстановяване на гравитационни потенциали равни и по големи от изразходваните такива. 6.  При системи на безконечна верига тегла в положение на падане по големи от тегла в положение на издигане , обуславящи неизчерпаем гравитационен потенциал , осигуряващи непрекъснато във времето движение на безконечната верига. 7. Реални възможности за неограничен, икономически изгоден и безопасен добив на енергия на базата на гравитационното поле, като естествен и неизчерпаем източник на енергия.   Въпрос:     До какво достигнах в периода 1960 – 2010год. на базата на това, което още в 1960г. видях? Кратък отговор: 1.До откритието “Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно” 2 Директните гравитационни двигатели и директните гравитационни енергийни магистрали, на базата на системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса и на базата на преход на безконечни ленти между флуидни среди с различно плътност. 3. теориите: - За безкрайност на енергията във времето - Общата теория за енергийните полета и - Общата теория за базовата същност на Вечността/Бог/   Въпрос:  Какво сам и с моите съавтори трябва още да направя за да могат хората да видят и оползотворят това до което съм достигнал сам и с тях.? Кратък отговор:    Да направя един от многото възможни варианти на директни гравитационни двигатели до които достигнах и да покажа, как работи и какви са неговите възможности за неограничен и безопасен добив на енергия. Остава ми малко живот за това, но ако не успея, поради липса на средства, моите съавтори ще успеят и човечеството ще има своята директна гравитационна енергетика, както днес, след откритието на Бекерел и достиженията на семейство Кюри човечеството има своята атомна енергетика.    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - доктора
22.04.2010 19:30
ще бъдеш жив учителю когато двигателя е готов. за какво мислиш че бързам в най-големия пик на скапаната криза, която не се знае колко време ще продължи. бързам за теб. защото без теб просто не ми се прави дгд. ти ми даде много и продължаваш да ми даваш. светът на хората благодарение на теб за мен вече никога няма да е същия. някога ми казаха /една моя приятелка виждаща/, че ти няма да ми обясниш нищо и двигателя ще бъде направен първо в щатите. аз не се съгласих с тази версия на матрицата и сега сме на прага. не ме интерисува дали някой ще ме изпревари. аз ще направя дгд сега като знак на почит и благодарност към теб защото смятам че така трябва, а от там насетне да става каквото ще. виждащите казват, че когато човек има сила дори когато смърта го потупа по рамото тя за разлика от другите хора неможе да го превземе веднага и остава да гледа последния му танц под сълнчецето златно. независимо, че на смъртта неможе да и бъде отказано, тя пред воина спира за миг. аз смятам, че смърта ще ни даде достатъчно време да поставим началото на началото. амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3313587
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930