Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 08:14 - На Надя
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 953 Коментари: 2 Гласове:
0



НА НАДЯ   В нашата любов голяма, в която нямаше лъжа измама с порива на младостта се обичахме, един към друг със страст тичахме. Щастливи бяха срещите ни. Мъки бяха разделите ни. При раздяла с мислите си, с устрема на чувствата си с пламъка в сушите си с трепета в сърцата си срещахме се на една звезда в необятната небесна бездна, която свети високо на небосвода с ярка, нежна, звездна светлина. В уреченият нощен час с трепет в душите,тя и аз отправяхме нашия взор, в небесния простор към таз звезда –скъпа нам и душите ни срещаха се там. С погледи в звездата приковани, от чувства и любов обладани устните с обич мълвяха и да бъдем заедно зоваха.- Рой мечти летяха високо, където нашата звезда светеше ярко и редуваха се желания безброй в бездната на небесния безкрай. Кога тя ще бъде до мен , аз до нея  от красота й пленен с душа, сърце в нея устремен, от чара й изцяло обсебен. Мина много време от тогаз. Споменът за нашите срещи, нежни, пламенни и горещи, на нашата звезда в уречения час не  забравихме, не избледняха все по ярки и мили станаха. В този час, когато си далеч от мен, и погледа ми в нашата звезда е прикован аз по теб пак съм така устремен, както в годините на нашите младини, незаменими, щури, буйни, устремни и устните пак шептят защо не си до мен. Любовта нужна беше ни в младостта. Дваж по нужна ни е сага , в старостта. Без теб ! Самота! Върни се по скоро! Чакам те! Обичам те! В старостта ! – Сили чезнат. Мускулите не държат- походката менят. Бръчките по челото- годините не крият. Но! Обичта, любовта  не стареят. С годините по нежни, по чисти стават. Свежи се те, както на младини, Рози в утринна роса – аромат, красота. При мен са нашите деца, със скъпи, мил, нам лица, грижа,радост, щастие от младини, утеха и щастие в старини. Обичам ги ! Но! Нужна си ми ти. С теб съм сага на нашата звезда, в необятната небесна бездна По скоро се върни и ни прегърни. Чакам те! С теб съм щастлив и ще бъза докато съм жив. 1993г..                


Тагове:   Надя,   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Gmihov,
29.11.2009 18:34
Много е красиво и нежно! Поздрави!
цитирай
2. gmihov - miaa
29.11.2009 23:52
Благодаря за коментара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3309624
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930