Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 05:58 - ПРИЗНАНИЕ
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 923 Коментари: 1 Гласове:
0



  ПРИЗНАНИЕ.   Да признаеш, че греши грях не е. Честност е. Признавам. Неграмотен съм стихове да редя, физиката да зная, математиката да владея, в езика да не греша кога пиша. Но! Не признавам, че слон от магаре не мога да различа, две сили да измеря и да намеря, коя е по голяма, без измама. Това обвинение, без извинение, в което научен съвет, за безпогрешен приет надменно ме обвини, за кретен ме обяви и съда това потвърди, без в истината да се убеди, не приемам! Не е беда, в човешката съдба, че учен не съм, че неграмотен съм, че неграмотно наука творя, стихове редя. Но! Беда е! И голяма е! Вашето твърдение, без извинение, че слонът сила равна на магарето , дългоухото той има и всеки учен, и недоучен това добре знае, което аз “не зная” и напразно дерзая истина да докажа. Знам! Неграмотен съм. Учен не съм, но дискусия за истината  Ви предлагам, на срам се излагам. И Ви моля, по своя воля да я приемете, истината да установим, истината да изясним. Силата на слона, на великана, на силата на магарето, на магарето ,дългоухо, както Вие твърдите е равна и каруцата със слон срещу магаре на място ще си остане, няма да помръдне. Ако помръдне, Силата на магарето, магарето , дългоухото на силата на слона ще стане равна и каруцата с магаре срещу слон  на място ще остане. Или това няма да стане. Силата на магарето равна на силата на слона да стане, както аз твърдя. Моля Ви,господа, Надменността си снижете, предложението ми приемете истината да разкрием, истината да установим от заблуда хората да спасим. Да проумеят разберат, че гравитационното поле консервативно то не е. И ако това разберат От беди големи ще се спасят.                    


Тагове:   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - доктора
02.11.2009 14:06
да имат да вземат тюфлеците с тюфлеци. първо ти изобщо не си неграмотен дори и само заради факта, че имаш висше образование по медицина. така че така или иначе си от кохортата на учените братя. на второ място според всичките критерии за гениалност ти ги покриваш не на сто, а на хиляда процента, колкото и относително да е това понятие и смисъла който стои зад него. друг е въпроса, че ти и да изкаш да се оцениш ще съдиш по косвени белези само че си по-умен от другите, но неможеш да се оцениш като гений. но аз мога защото разбирам основната част от това което си създал. и отново е друг въпроса, че аз примерно знам че съм по-умен от повечето тъй наречени учени на мое ниво, но добре съзнавам че не съм гениален, но много добре съзнавам и защо те немогат да те разберат. тюфлеци с тюфлеци ако сега не ти целуват ръката след време ще ронят крокодилски сълзи и ще ти целуват г-а. амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300824
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031