Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 15:39 - Науката "достойно" защитиха
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 517 Коментари: 1 Гласове:
0



 На научен съвет се отзовах. Пред учени големи застанах, откритие значимо да защитавам, конкретни резултати да докладвам. Те в знанията си уверени в непогрешимостта си убедени, науката за монопол обявили и в това сериозно сгрешили за резултатите не слушаха, какво им говоря не чуваха. Истината не видяха не разбраха, но “компетентно” се изказаха. “Тези резултати за нас, не са резултати щом учен в тях не е участвувал и думата си на учен не казал”. С този “научен” довод “не оспорим” за науката “достоен”, “незаменим” напълно ме шишнаха и “сразиха” и резултатите ми “научно”оспориха. ,че учен ако до мен не е стоял аз слънцето не съм видял. Науката, ката учени “достойно” защитиха, от съвета научен, като глупак ме отстраниха. Отговор писмен ми обещаха, но с такъв не ме удостоиха. Чакам повече от година ,до тоя час от “непогрешимите” отговор да получа аз. Истината обективна да разбера За греха си пред тях да се извиня, че щом учен с титла не съм  и не мога без научна титла нищо в науката да постигна, истина обективна да установя, монопол на учените с титла е това. Недостойният аз добре да разбера учените “непогрешими” да не безпокоя. Но! Уви отговорът компетентен не идва И обидата в стих се излива, че тогава, при срещата и в тоя час за отговор недостоен съм аз. 1993г.        



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - относно научните оценки и признание
01.09.2009 08:42
Уважаеми Колега,
Поздравявам ви за интересното изложение за научната действителност у нас в стихотворна форма. Както е известно в научните среди "никой не е признат в собствената си страна" или по- скоро признание получават раболепни и посредствени учени кариери от разни групи и групички. Споделям Вашите преживявания и разочарования, които бихте могли да споделите с мен ако желаете - в каква област работите, какво сте защитавали пред научен съвет, какви са Вашите виждания за проблемите на науката у нас и т.н. Ако желаете да се запознаете с подобни факти, действия и събития бихте могли да посетите моите блогове; www.bogomil.blog.bg. www.bg.netlog.com/b_v_kolev и www.metaloved.blog.bg
За мен би представлявало интерес да се запозная с Вашето мнение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3316154
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930