Постинг
30.06.2009 08:39 -
За базовата същност на ...........
ЗА БОГА В СВЕТЛИНАТА НА ОБЩАТА ТЕОРИЯ ЗА БАЗОВАТА СЪЩНОСТ НА ВЕЧНОСТТА С ВЪПРОСИ И КРАТКИ ОТГОВОРИ
Въпрос:
Има ли Бог и какво представлява той, като реалност?
Кратък отговор:
Да има!
Като реалност представлява вечна, не създаема и не унищожаема , безначална и безкрайна базова същност, необяснима с нищо друго освен със собствената си същност от която и в която произтича всичко и която се намира във всичко, което реално съществува, в това число и човека с тяло , ум и чувства.
Въпрос:
Какво представлява тази вечна, не създаема и не унищожаема , безначална и безкрайна същност, не обяснима с нищо друго освен със собствената си същност?
Кратък отговор:
Състои се от неделимо и съхранимо/ вечно/ триединство от: пространство – материя – движение от което и в което произтича всичко и което ке намира във всичко.
Въпрос:
Има ли нещо по просто и по очевидно от обективната същност на Бога, като всеобща база на всемира и нещо по трудно за разбиране от страна на човека, надарен от нея с тяло, ум и чувства?
Кратък отговор:
Няма.
Като неделимо триединство от : пространство – материя – движение обективната същност на Бога е очевидна и е на лице навсякъде и във всичко, което реално съществува, но това което произтича от нея едно безначално и безкрайно, непрекъснато променящо разнообразие от структури и форми, които човешкият мозък не може да побере, колкото и големи възможности да има.
2
Въпрос:
Какво е предназначението на триединната и неделимо същност на Бога!
Кратък отговор:
1. Предназначението й, като пространство е да побира всичко в себе си и да се намира във всичко.
2. Предназначението й, като материя е да бъде единственият инертен строителен материал с който от себе си и в себе си да изгражда и разгражда всичко и да се намира във всичко, в това число и у човека с тяло, ум и чувства.
3. Предназначението й, като движение е да бъде единственият строител във всемира без който нищо не може да се изгради и разгради.
Въпрос:
Като вечна, съхранима базова същност какво произтича, като закон от обективната същност на Бога?
Кратък отговор:
Произтича общият обективен/ природен/ закона за съхранение на базовата същността на Бога, състояща се от неделимо триединство от: пространство – материя – движение.
Въпрос:
Какво произтича от всеобщия закон за съхранение на всеобщата базова същност на Бога?
Кратък отговор:
Произтичат законите за съхранение на: пространството, материята, движението, енергията, импулса.
Въпрос:
Какво представлява пространството, като част от базовата същност на Вечността, на Бога?
Кратък отговор:
Представлява всеобщо вместилище, без вещева същност, идентично с пълен вакуум, какъвто реално не съществува,
3
който има само измерение и нищо друго, никакви свойства, никакви качества, никакво взаимодействие с това, което се намира в него, никакво разширяване и свиване.
Това, което е в него може да се разширява, свива, изкривява, движи и пр., но не и самото пространство.
Пространството не е относително и част от него, измеримо, като обем е еднакво спрямо всички отправни системи.
Въпрос:
Какво представлява материята, като част от базовата същност на Вечността, на Бога?
Кратък отговор:
Представлява нейната вещева същност,която съществува в безкраен брой структурни форми с размери между две недостижими граници: нулата и безкрайността, притежаващи инертност в резултат на което обуславят принципите на Нютон, като едно от най- върховите достижения в обективното човешко познание:
1. Запазват положението си на относителен покой и относително инерциално движение, при липса на външно силово въздействие върху тях.
2. Оказват еднакво съпротивление на всяко външно силово въздействие върху тях.
3. На лице е пропорционалност на всяка сила от масата на телата.
Въпрос:
Какво предназначение още има материята, освен за бъде инертен строителен материал от който Бог изгражда и разгражда всичко?
Кратък отговор:
Материята е и единственият носител и преносител на движението. Заедно с движението обуславя всяка енергия, импулс, ускорение и сила.
4
Както извън пространството няма материя, така извън материята няма движение, няма и пренос на материя и движение.
Въпрос:
Какво представлява движението, като част от базовата същност на Вечността, на Бога?
Кратък отговор:
Движението , няма собствена вещева същност. Неделимо от същността на материята то е единственият творец във Всемира. Без негово конкретно участие няма и не може да има изграждане и разграждане на структурите на материята и всички явления, които произтичат с тях. Без движението, като част от базовата същност на Вечността, на Бога и човек не може нищо да направи, не може да мисли, не може да се движи, не може да има чувства, желания и мечти.
Въпрос:
Какво още обуславя неделимото и съхранимо триединство от: пространство – материя – движение?
Кратък отговор:
Със своята обективна същност обуславя наличието само на една Вечност, като Бог и Всемир и изключва всяка друга вечност.
Има само едно пространство и всяко простраство е част от него и от нищо друга.
Има само една материя и всяка материя е част от неа и от нищо друго.
Има камо едно движение и всяко движение е част от него и от нищо друго.
Въпрос :
Кое е вечното и кое е преходното при Бога, въм Всемира?
Кратък отговор/
Вечното е същността на Бота и Всемира.
5
Преходното е всичко, което произтича от вечното, като форма, структура и явление.
Въпрос:
Каква е ползата от общата теория за базовата същност на Вечността, на Бога:
Кратък отговор/
В теоретичен аспект тя води до научно обединение на религия и наука и разкрива широк фронт за обективни
научни и научно технически изследвания.
Предоставя една много по широка обективна база в обективното човешко познание от колкото принципите на Нютон, достиженията на Галилей , теориите на Айнщайн и др.
В практичен аспект обуславя и гарантира бъдещата директна гравитационна енергетика, без неограничените възможности на която за икономически изгоден и безопасен добив на енергия на земята и други небесни тела човечеството няма бъдеще
Въпрос:
Защо в продължение на половин век простите и очевидни експериментални резултати, които нагледно показват , че гравитационното поле не е консервативно и големината на гравитационната сила в дадена точка на гравитационното поле на земята клони към безкрайно големи стойности не се разбират и не искат да се видят от специалисти и лаици, както на времето не са се разбирали обективните истини до които са достигнали Коперник, Галилей, Р.Майер и др.?
Кратък отговор:
По простата причина, че и човешкото мислене не прави изключение от всеобщата инертност и инерция в резултат на което са налице, не само в религията , но и в науката заблуди, някои от които владеят съзнанието хората и за хилядолетия, като заблудата, че гравитационното поле е консервативно, че
6
директните гравитационни двигатели са вечен двигател, че гравитационната сила е слаба сила и пр.
Въпрос:
Може ли , при наличието на ненарушимите природни / божи/ закони да кажем , че във Всемира няма случайности?
Кратък отговор
При наличието на ненарушим природен закон, това, което се обуславя от него не е и не може да бъде случайност. Не са случайност и явленията, които се обуславят не от една сила и не от един природен закон, каквито са явленията обуславящи промените във времето. Ако бяха случайност не би могло и за един ден да имаме достоверна прогноза за времето.
Не е случайност, че човечеството в своето развитие използува първо дървата, после въглищата, после петрола, природния газ, ядреното гориво, слънчевата светлина, в недалечно бъдеще директно и гравитационното излъчване, което неминуемо ще стане реалност ,
1.
анонимен -
любознателния
30.06.2009 18:11
30.06.2009 18:11
има една сентенция, че колкото е по-просто дадено нещо толкова по-гениално е то. какво да кажем за най-простото нещо в природата в която живеем и умираме. толкова е просто, че съдържа в себе си най-сложните неща. отделните тъй наречени гении на човечеството са виждали отделни части по-толеми или по-малки на "гората", а какво да кажем за ЧОВЕКЪТ който е видял цялата "гора" и позволява със цялостния си живот да я видим и ние които вземем насериозно думите му и му повярваме. толкова е просто, че ограниченият ни ум ( той не е изцяло наш ) отказва да възприеме думите му и тяхното значение или ги възприема като измислица и глупост. да запишеш религията във формули е върхово човешко достижение, най-върховото. поне аз непознавам друго такова, а познавам много върхове. гениалното е просто или най-простото е най-гениално, а защо не го признаваме и спорим като дон кихот с измислени истини и великани. между другото доктор михов благодаря ти за формулите и обясненията. доста ще ме улесниш за написването на"компакта". и пак между другото. смърта не е шега работа. тя затрива епохи и цивилизации, звезди и галактики превърнати във квазари, затрива и цели вселени, които не са разбрали смисъла на строителя и неговите цели и задачи. така можем да си отидем и ние хората като поредна тотална цивилизация на тази земя ако не ни е отпуснато достатъчно време. и споровете ща отидат на вятъра и няма да има гравитационна енергетика. смърта не се шегува. неможеш да и се молиш или да я подкупиш. тя идва и ни потупва по рамото и ние тръгваме подчинени на висша заповед и нищо неможем да направим. потупания по рамото може да е отделен човек, народ, цивилизация или цивилизации ако примерно смърта се прояви под формата на свръхнова изтриваща от лицето на вечността даден галактически сектор. смърта не е шега работа. амин.
цитирай