Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2009 16:51 - Законите за...........
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 552 Коментари: 0 Гласове:
0



ЗАКОНИТЕ ЗА ИМПУЛСА, ЕНЕРГИЯТА, УСКОРЕНИЕТО, СИЛАТА И МАСАТА В ЕНЕРГИЙНИТЕ ПОТОЦИ / ПОЛЕТА / В СВЕТЛИНАТА НА МОИТЕ ТЕОРИИ ЗА: -         Безкрайност на енергията във времето -         Обща теория за енергийните потоци/ полета/ -         Обща теория за базовата същност на Вечността, на Бога.   ОБЩ ЗАКОН ВА ИМПУЛСНАТА СИЛА В ЕНЕРГЕИЙНИТЕ ПОТОЦИ / ПОЛЕТА/   I = Сум.m/ v1 +- v2Cos.a/ ======================= Сум.m   - Сумарна маса на структурите, формиращи съответният енергиен поток/ поле/, които упражняват силово въздействие върху телата намиращи се съответното поле. При гравитационното поле сумарна маса на гравитоните, които упражняват съответното силово въздействие. V1. – Скорост на структурите, които формират даден енергиен поток / поле / V2.- Скорост на телата вътре в енергийните потоци / полета/ a.-Ъгъл между направлението на движение на енергийния поток / поле/ и направлението на движението на телата вътре в него.   ЧАСТНИ СЛУЧАИ НА ЗАКОНА ЗА ИМПУЛСА   1.    При Cosa = 1 имаме: I = Сум.m/ v1 +- v2/       2. При v2Cosa = 0    имаме: I = Сум.mv1       3. При v2Cosa = v1 имаме:   I = 0       4. При  v2Cosa > v1 имаме:   I < 0   При гравитацията, в съответствие са реактивният механизъм на силово въздействие не може да има гравитационна                                                        2   импулсна сила по голяма от I = Сум.mc, обоснована само от едно гравитационно поле, което реално не съществува,при всеобщата проникваемост на гравитационните полета едно в друго   ОБЩ ЗАКОН ЗА ЕНЕРГИЯТА В ЕНЕРГИЙНИТЕ ПОТОЦИ /ПОЛЕТА/ СПРЯМО ТЕЛАТА В ТЯХ.             Е =0,5 Сум.m/ v1 +- v2Cosa/^2          ==============================   ЧАСТНИ СЛУЧАИ НА ЗАКОНА ЗА ЕНЕРГИЯТА В ЕНЕРГИЙНИТЕ ПОТОЦИ СПРЯМО ТЕЛАТА В ТЯХ        1. При  Cos.a = 1 имаме:   E =0,5/v1 +- v2/^2   2.    При v2Cos.a = 0 имаме: Е = 0,5Сум.mv1^2       3. При v2Cos.a = v1 имаме:   Е = 0       4. При v2Cos.a > v1 имаме:     Е < 0    При гравитацията, в съответствие с реактивният механизъм на силово въздействие енергията неможе да бъде по голяма от    Е =0,5 Сум.mc^2   ОБЩ ЗАКОНА ЗА УСКОРЕНИЕТО НА ТЕЛАТА В ЕНЕРГИЙНИТЕ ХОТОЦИ/ ПОЛЕТА8                                                                                _______________________________І             а = V // Сум.m/v1 +- v2Cosa/^2/ : m1t^2                                                               3   ЧАСТНИ СЛУЧАИ НА ЗАКОНА ЗА УСКОРЕНИЕТО НА ОБЕКТИ В ЕНЕРГИЙНИТЕ ПОТОЦИ/ ПОЛЕТА/    1. При  Cos.a = 1  имаме: а = V //Сум.m/v1 +-v2/^2//: m1t^2                                                               _________________ 2. При v2Cos.a = 0   имаме:   а = V / Сум.mv1/ : m1t^2   3. При  v2Cos.a = v1 имаме:    а = 0   4. При   v2Cos.a > v1   имаме:   а < 0                                                                   __________________ 5. При   Сум.m = m1   имаме:    а = V // v1 +-v2 / ^2 // : t^2   6. При   Сум.m = m1 , v2Cos.a = 0 , t =1    имаме:     а = v1     ОБЩ ЗАКОН ЗА СИЛАНА В ЕНЕРГИЙНИТЕ ПОТОЦИ/ ПОЛЕТА/ СПРЯМО ТЕЛАТА В ТЯХ.                                             ____________________________           F = m1a = V// Сум.m/ v1 +- v2Cos.a/^2// :m1t^2        ================================================   ЧАСТНИ СЛУЧАИ НАЗАКОНА ЗА СИЛАТА В ЕНЕРГИЙНИТЕ ПОТОЦИ/ ПОЛЕТА/                                                                _________________________ 1. При  Cos.a = 1 имаме:   F = м1V// Сум.m/v1 +-v2/^2//: m1t^2                                                                   _______________________ 2. При v2Cos.a = 0 имаме:   F = m1V/ /Сум.mv1/^2//: m1t^2   3. При   v2Cos.a = v1   имаме:       F = 0   4. При    v2Cos.a > v1   имаме:      F < 0                                                                          ___________________ 5. При   Сум.m = m1   имаме:     F =m1V//v1+-v2/^2//:t^2                                                    4   6. При Сум.m = m1, v2Cos.a =0 , t = 1 имаме/   F = m1v1         Общият  закон за реактивното  гравитационно силово въздействие върху телата в гравитационните полета е:                     ________________________________      F = m1V//Сум.m/ c +-v2Cos.a/^2// : m1t^2     Общият закон за масата на падащите в гравитационното поле тела, като изходим от закона за силата е :                        m1 = F : a = m1a :a = m1 - Constanta     Общият закон за масата на гравитоните, които упражняват силово въздействие върху телата , в дадено гравитационно поле, като изходим от равенството между кинетичната и потенциалната енергия и си спестим съответните изчисления е:                   Сум.m = Сум.m - Constantna      Промените в масите на телата, в съответствие с закона за съхранение на неделимото и съхранимо триединство от: пространство – материя – движение не зависи нито от скоростта на телата, нито от силовото въздействие върху тях. Зависи само от поглъщането и излъчването на структури / на материя/ от тях и от нищо друго.  Ако ,при силовото въздействие между телата има обмен на материя , има и промени в масите им, ако няма обмен, няма промени в масите им.                                  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3309496
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930