Постинг
26.05.2009 07:57 -
Въпроси с кратъки отговори
Въпрос:
На базата на какво в същност изградих моята теория за базовата същност на Вечността / на Всемира, на Бога/?
Кратък отговор:
Изградих я на базата на:
1. Най – значимата обективна истина в религията: Бог е вечен/ Вечност/ и всичко е от него, в него и той е във всичко.
2. Моите резултати, които произтичат от тази обективна истина/ от тази Вечност/, независимо от това, как вярващите и атеистите я наричат.
Въпрос:
Какъв въпроси си зададох на базата на обективната истина, че Бог е вечност и всичко е от него, в него и той е във всичко за да стигна до моята теория?
Кратък отговор:
Зададох си следните въпроси:
1. Съществува ли такава реалност от която и в която да произтича всичко и самата та да е във всичко?
2. В какво се състои тази същност за да може от нея , в нея да произтича всичко и тя да е във всичко?
На тези въпроси отговорих така:
1. Да съществува реално такава същност.
2. Това е неделимото и съхранимо триединство от: пространство – материя – движение от което и в което произтича всичко и то самото е във всичко, защото всичко от кванта до Всемира е част от него, включително и човека с тяло, ум и чувства.
Въпрос:
Защо принципите на Нютон , в светлината на моята теория за базовата същност на Вечността са едно от най – върховите достижение на обективното човешко познание?
Кратък отговор:
Защото те произтичат непосредствено, директно от базовата същност на Вечността, от неделимото и съхранимо
2
триединство от пространство – материя – движение, без което не може да ги има. Не може да ги има извън пространството и без материята и нейната инертност и без движението и неговата относителност.
Въпрос:
От къде произтичат природните закони и защо те са вечни и ненарушими?
Кратък отговор:
Както всичко вечно и преходно произтича от неделимото и съхранимо триединство от пространство –материя – движение, така и природните закони произтичат от него и без него не може да ги има. Вечни са защото същността на това триединство е вечна.
Въпрос:
Кой е най – общият и най значим природен/ божи/ закон, който не може да бъде нарушен и всички други природни/ божи/ закони с в негово подчинение?
Кратък отговор:
Това е законът за съхранението/ вечността/ на неделимото и съхранимо триединство от пространство – материя – движение в противоречие с което няма и не може да има някаква реалност.
Въпрос:
Какво произтича от съхранението на неделимото триединство от пространство - материя - движение?
Кратък отговор:
Произтича:
1. Че не се създава и не се унищожава.
2. Че съществува вечно.
3. Че към него не може да се прибави нищо и нищо не може да се отнеме от него.
4. Че не може да се обясни с нищо друго , освен със собствената си същност-
3
5. Че, като Вечност със своята обективна същност обяснява произхода и наличието на всичко, като реалност и закон, което реално се намира в безкрайното пространство на всемира.
6. Че всяко пространство е част от всеобщото пространство и от нищо друго и има неговата обща характеристика и единствено предназначение да бъде вместилище на материя и движение и това,което произтича от тях
7. Че всяка материя е част от всеобщата материя и от нищо друго и има нейната характеристика и единствено предназначение да бъде инертен строителен материал и нищо друго.
8. Че всяко движение е част от всеобщото движение и от нищо друго и има неговата обща характеристика и единствено предназначение да бъде единственият творец и строител и рушител на всичко преходно във Всемира, в това число и на живота и на човека с тяло , ум и чувства.
1.
анонимен -
доктора
26.05.2009 16:09
26.05.2009 16:09
малко за истинската аксиоматизация на математиката ( нейните аксиоми се знаят но не винаги са валидни ): 1. математиката е езикова наука, 2. като езикова наука заедно с езиковата наука на буквите и думите е затворен тип наука, 3. като затворен тип наука тя може да изкара черното бяло и бялото черно в зависимост от постулатите които и подадем ( т.е. ако е откъсната от живата реалност ), 4. като език с математически думи, изречения и произведения тя въпреки своята затвореност е най близо до езика на вечността, 5. най - близкия до природата език е езика на формулите и то на формулите структурирани с 1 и 0, защото те отговарят на езика на вечността а именно материята и пространството, 6. аналоговото знание е празно понятие лишено от съдържание, 7. навсякъде около нас имаме квантово или цифрово познание в материален вид 8. математическите компютърни програми и квантовите принципи отразяват най-близко същността на природата защото принципите на кодиране са подобни на кодирането на структурните форми на материята.9. самото разделение в природата на пълно/празно място или иначе казано материя/пространство дава истинския смисъл и същност на квантовите теории 10. квантовите теории казано математически са цифрови, а не аналогови теории 11. аналоговите принципи имат някакъв смисъл в светлината на факта, че материята, пространството и движението макар и отделни страни на истинската вечност са единни и неотделими. 12. като езикова наука най близко описваща природата, нейните структури и явления математиката е много удобен инструмент за самопознание на човека, но поради своята затвореност не описва напълно вечността 13. поради този факт извън езиците било те буквенни, думенни или цифрови дори на 0 и 1 съществува цял океан от безмълвно познание който е свързан пряко с човека, но неможе да бъде изказан с думи или цифри 14. по своя характер математиката в истинския смисъл на тази дума не е фундаментална наука ( фундаментални са физиката и химията и на второ място естество и природознанието ) могат още неща да се кажат за аксиоматизирането на математиката, но за сега стига толкова
цитирай