Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2009 11:13 - Директна гравитационна енергетика - въпроси с кратки отгтовори-
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 741 Коментари: 2 Гласове:
0



ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГЕТИКА

-         ВЪПРОСИ  С КРАТКИ ОТГОВОРИ –

 

Въпрос 1:

   На какво се базира тази енергетика?

Кратък отговор:

1.    На гравитационните излъчвания от небесните тела,формиращи гравитационните им полета, като естествени, мощни и неизчерпаеми естествени източници на енергия.

2.    На откритието “Наличие на условия, при които гравитационните полета не са консервативни”

3.    На директните гравитационни двигатели.

4.    На постигнато от мен и моите съавтори в периода 1960 -2009г., като обективен и достоверен резултат, откритие, изобретения и теория.

 

Въпрос 2:

  Кога е началото на тази енергетика?

Кратък отговор:

22.09.1960г. когато открих, установих и доказах, в условията на реални опити,  наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно и достигнах до първите варианти  на директни гравитационни двигатели.

 

Въпрос 3:

 Как  достигнах до тази енергетика в 1960г. и положителните резултати, които я обуславят и гарантират?

Кратък отговор:

 С много бройни анализи и опити относно природата на гравитацията, механизма на силовото й въздействие и възможностите й за неограничен , икономически изгоден и безопасен добив на енергия на земята и други небесни тела  в периода 1938 -2009 год.

 

Въпрос 4:

 От какво произхожда гравитацията ?

                                                 

                                                2

 

Кратък отговор:

1.    Както всичко,така и тя произхожда от всеобщата базовата същност на Всемира / на Вечността, на Бога/, състояща се от неделимо и съхранимо, вечно, безначално и безкрайно триединство от : пространство – материя – движение .

 

 

Въпрос 5:

   Какво представлява гравитацията, като продукт на обективната базова същност на Всемира, на Вечността, на Бога?

Кратък отговор:

Представлява непрекъснат поток от гравитони, които изхождат от микроструктурите на тела, продукт на вечното и съхранимо триединство от: пространство – материя – движение и по конкретно на движението и неговото съхранение.

 

                                            /  Следва продължение/

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmitkov - Още по-добре ще бъде
28.03.2009 11:30
да покажеш някой работещ модел.

А ако не искаш да те постигне съдбата на много изобретатели от този род, криещи изобретенията си, ще ги споделиш със свои последователи подобно на Пол Пантон.
цитирай
2. gmihov - Отговор
29.03.2009 01:40
Нищо не крия. Всичко съм публикувал. Заблудата ида от това, че срещу истините, която съм отразил заблудата е голяма и написаното от мен не се чете сериозно или изобщо не се чете, а се взема " компетентво"становище по него.
Всеки, който сериозно прочете това, което съм написал не му е необходима никаква допълнителна информация сам да си направи работещ модел на директен гравитационен двигателе и не в един вариант , а вповече, стига да има нужните пари и да знае какви специалисти да използува, които имат конкретни познания в машиностроенето много повече от колкото аз, който съм само любител
Обидно ми е на специалисти с много по големи познания да обяснявам неща които още от времето на Архимед се знаятн защо една топка, един цириндър, едно колено , като поставим на наклонена проскост пада по нея , като се върти.
Обидно ми е на спечиалисти да обяснявам, че с помоща на лост с по малка сила може да се създаде мното по гтоляма сила.
Обидно ми е на специалисти да обяснявам, че обема на газовете зависи от налягането върху тях, когато те по добре знаят това от мев.
Обидно ми е на спецзиалисти да обясньвам,че с по голама тежест можое да се вдигне по малка на по голяма височина и че това не е в противоречие с закона за съхранение на енергията и пр.
Обидно е и когато ме приемат, като кръгъл глупак и форум от най - изтъкнати и заслужели учени за да ме опровертаят, като приемат за достоверно твърдение , ще го кажа с по разбераеми думи, че при потъване и при изплуване на подводниците моряците са в безтегловност.
Наскоро в интеренет прочетох, че младижи са направили работещ директен гравитационен двигател и във връзка с този двигател съм присал много глупости.
Не знам до колко това твърдение е достоверно, но , на базата на написаното от мен в не далечно бъдеще много автори ще демонстрират работещи дириктни гравитационни двигатели и някой от тях ще ми преписват още по големи глупости, за да подчертаят свой преоритет и не безкорстни цели.
Да почакаме бъдещето ще покаже прав ли съм или не. Вече са понмърди моята прогноза от 1960 години, че откритието"Наличие на условие, при които гравитационното поле не е консервативно" и директните гравитационни двигатели до които достогнах ще се посрещнат от моите съвременици,така, както достиженията на Каперник, Галирей, Р.Майер от технете съвременици.
Ще се потвърди и второта ми прогноза от това време. Тя е , че след, като накой повтори моите опити от 1960 и 1984 години ще настъпи бум в науката и практиката във връзка с това до което достигнах: обективните експериментални резултати ,директните гравитационни двигатели и теориите обосновани от базовата същност на Вечността/ на всемира, /







обидно ми е на специалисти
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3314817
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930