30.09.2015 01:08 - За обективната истина с въпроси и отговори в светлината на Общата теория за базовата същност на Вечността.

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Въпрос:

Какво ще могат, с това, което открих и изобретих в 1960 година, хората да правят още в този век и какво няма да могат да правят?

Кратък отговор:

Още в този век, ако се приеме и подкрепи моето  предложение за проверка на моите резултати и изграждане на Научно- производствена база за проучване и внедряване на глобална директна гравитационна енергетика, хората ще могат да пътуват с гравитнационния вятър на земята и на други небесни тела , на суша,вода и въздух  с директни гравитационни двигатели, както с корабното платно, на базата на вятъра пътуват в океана.

На базата на гравитационното излъчване от небесните тела, което формира гравитационните им енергийни полета ще имат директни гравитационни електрически централи на суша,вода, въздух и на подвижни транспортни средства директни гравитационни електроцентрали, както имаме вятърните електроцентрали

Няма да могат да имат , на базата на постигнатото от мен свободен неограничен полет в космическото пространство. За него ще им е необходим директен достъп до гравитационната енергия на всеобщия гравитационен фонд, които изпълва цялото пространство, подобен на достъпа на слънчевата енергия, при слънчеви електроцентрали на земята и на транспортни средства на земята, луната и други небесни тела, на базата на която днес се движат съответни транспортни средства /Луноходи, Марсоходи и пр/.

Забележка:

Време е математиците с изчисления, физиците с опити, инженерите с техника да проверят  това което открих и изобретих, за да не звучи това, което публикувам, като фантазия, а като реалност, която заслужава внимание  не по малко от атомната енергетика и космическите полети.

1. kvg55 - Намерете практическо приложение ...
30.09.2015 02:12
Намерете практическо приложение на вашето откритие.
2. mihali - Добре де....
30.09.2015 02:25
Кажете в края на краищата какво точно сте открили: принцип ли?,двигател ли? Какво по-точно е вашето откритие в тази тъй дъвкана отдавна тема за гравитационните сили.
Иначе и аз открих живот на Марс,ма се оказа сега ,че било само вода :)
3. gmihov - Какво открих в 1960 год.?
30.09.2015 08:35
Открих, установих и доказах, теоретично и експериментално наличие на условия,при които гравитационното поле не е консервативно.
Доказах теоретично и експериментално директен достъп до гравитационната енергия с неограничени възможности за добив на енергия от гравитационните полета на земята и други небесни тела
На базата на заблудата ,че гравитационното поле е консервативно,И анти научното Решение на Френската академия на науките от 1775 година, тези мои достижения ,в продължение на 55 години се посрещат от учени и лаици, както в миналото достиженията на Коперник, Галилей, Ж.Бруно, Р.Майер и др.,без проверка на реалности, които ги обуславят и гарантират, проверка, която може да се извърши във всека лаборатория по физика към училищата и университетите.за което е достатъчно една единствена система с гравитационно обоснован променлив обем и маса , силомер и басейн с вода/естествен или изкуствен/ и нищо повече, при наличие на обективните познания, които получават учениците по физика и математика през последните сто и повече години.
30.09.2015 23:24
Не осъзнаят ли хората, че всичко около нас и ние самите тоест всичко е направено само и само от три неща/същности - материя, движение и пространство никога няма да разберат идеите и построенията на Учителя ... Никога без това разбиране хората не ще добият обективна представа за света в който живеят и в който е предопределено да умрат ... За тях винаги живото ще е живот само в органична обвивка, а смъртта ще си е смърт, а е толкова елементарно, че да му се присере на човек. Движението прави живота, но прави и смъртта така че всичко си е живо и още как, но има просто нива на живот, но това е друга тема.Без това откритие гравитацията ще си остане безкрайно слабо взаимодействие, а реално според поне двамата човека на тази земя / аз и Учителя / гравитацията е безкрайно силно взаимодействие. Според " учените " глави гравитацията действува само между звездите и планетите тоест в макросвета, а според нас с Учителя гравитацията действува не просто навсякъде ... на макро равнище на квантово и подквантово ниво, но гравитацията прави самата вечност: свободни гравитони и гравитони които правят света на структурните форми на материята от безначалието до безкрая. Според " учените " глави отвъд хоризонта на събитията има нищо в черните дупки тоест тази простотия макар и сложно казана си остава простотия и ненаучен мироглед ... мироглед от позицията на глава в задника ... тоест според братята учени недоучени гравитацията не носи информация. Ебати и глупостта ... та нали колкото повече енергия, толкова повече информация и за това вместо фотони ползват електрони, но кой да види .. ходжата. Колкото един енергиен поток носи повече енергия толкова и информацията която носи върху плещите си е повече. Гравитацията носи безкрайно повече енергия от фотоните така че като информационен носител в реялно време тя няма равна на себе си и не е ограничена във времето и никога не е била ограничена така, че тя носи Видьовия ден на плещите си. Тя минава през слънцата и планетите, през ядрата и дупките
01.10.2015 00:08
и няма място през което да не минава и да не носи и да не изнася информация за структура и най - важното за функция. На микро ниво има вещества които са се научили да извличат енергия от нея и да я конверсират в нашия свят и това са катализаторите, но кой вижда мамка му ... химиците и биохимиците не виждат, а ние искаме обикновените хора ... Виждащите не виждат реалността която описват като подравняване на излъчванията на Орела ... тези извън пашкула на човека с тези вътре в пашкула, че енергията която се конверсира при това и съответно яйцето на човека започва да свети, че не става за бог да прости, а става посредством посредничеството на катализаторите, които са си реални квантови гравитационни ускорители ... Откъде знам ... ами и аз напълно не мога да ви обясня, но просто съм от клуба на знаещите и можещите и просто знам ... няма друг свободен източник на енергия на Земята освен гравитацията която да захрани и ускори химически ... всъщност физически реакции с 10 на 14 степен пъти няма освен ако не вярвате в чудеса ... Аз отдавна не вярвам и не става въпрос на вяра, а на познание ... Аз като Учителя знам, че на този бял свят, а друг свят няма извън него ... тъ на този бял свят няма, никога не е имало и никога няма да има чудеса ... Всичко е алгоритъм = програма и то програма от програмата в програмата и така до безкрай в буквалния смисъл на тези думи във всички възможни посоки на Вечността. Гледайте с мозъка си, а не просто с очите си и приемете на въоръжение новите научни инструменти донесени ни от Учителя за да видите истината не такава каквато ви казват че е, а такава каквато е Воистина ... Идват интересни времена и поне четете внимателно. Знам, че ви се струва като детска игра и думички ... казаното от Учителя и повтаряното от него многократно и стократно, но ако щете вярвайте неговите думи носят светлина и истина и те са откровението истинско, а не глупостите казани и написани в евангилията и библията, но пак ще се повторя очи с мозък зад тях трябват за да ..
01.10.2015 00:14
видите и чуете и последно: питайте и задавайте въпросите които Учителя си задава сам и си отговаря сам не защото е луд, а защото интелектът на съвременната човешка раса е все още на изключително ниско равнище ... Могъща технология, а малко мозък ... жива трагедия. Толкова много въпроси можете да му зададете ... той ви е оставил примери ... Ако щете повторете перефразирайки неговите въпроси, но ги задайте вие за да види Учителя, че има живец и живот и от ваша страна на вие милион и половината хвърлили око на неговия блог. Дайте му възможност да се порадва на човека преди да си тръгне от тази Долина на смъртната сянка. След време ще го превърнете в легенда, а той е от плът и кръв и просто иска диалог, а не монолог ... Ваша воля. Лека нощ и амин.
7. gmihov - На вниманието на доктора!
01.10.2015 01:38
Вярата в един единствен Бог я има и преди Христос и преди Мохамед. Но! И човешката глупост я има в достатъчно количество за да могат християни, мюсюлмани и евреи , на базата на общото/ един Бог/ да се обединят и да няма религии, при една вяра да ги делят, в смъртна хватка , кой кого да унищожи, по високо и от Бога да е извиси, той света да управлява , той господар на битието и паразит в небитието всичко наготово да получава и ангели да му слугуват.
Ако Христос не е имал своите апостоли , Мохамед своите последователи едва ли днес християнството и мюсюлманството щеше да ги има.
ОТБСВ не само теория, тя е , преди всичко обективно учение за същността на Вечността , като Бог и Природа, от която, в която всичко произхожда и самата тя във всичко се намира, като част от нея.
За това учения, за сега след мен ти си единственият ,все още апостол, който да го доведе до съзнанието на хората за да могат хората, наука и религии да очистят от заблуди и , при един Бог, при една вяра, една религия да изградят и от заблуди и беди големи да се спасят.
Нужни са още апостоли/последователи/ ОТБСВ , като учение за същността на Вечността-Бог и това което произтича от нея една всеобща религия , не на догми, а на конкретни обективни истини да се изгради една религия и между хората, на базата на заблуди повече религии да няма. Да няма и гонене на химери ,с убийства на човек от човек Божи царство да е наследява о паразити в небесата, които без труд да полагат наготово всичко да получават в рай небесен от прислуга - ангели красиви.
Имаме два директни гравитационни двигатели готови на 90%, при 100% обективни теоретични и експериментални доказателства , които гарантират положителни резултати , при тях.
При теб Директен гравитационен хидростатичен , безконечно лентов двигател с ротор и статор.
И директен гравитационен двигател , на базата на системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса с лостови системи, гарантиращи необходимото двупосочно гравитационно силово налягане,
8. gmihov - Н вниманието на доктора!
01.10.2015 01:47
което ни осигурява необходимата неизчерпаема работна гравитационна сила за работа на двигателя.
Време е да положим още усиля за 100% завършване на двигателите за да може,най- вероятно след мен да може да ги покажете. Без което заблудата, че гравитационното поле е консервативно няма да може да се преодолее.