Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2015 12:03 - Не съм за този свят!
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 855 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не съм за този свят!

 

Не съм за този алчен свят,

В който хората насита нямат

За имане, пара и власт,

Отдадени на това със страст.

Готови са взаимно да се избият,

С имане, пара и власт добият.

От мизерията му съм възмутен.

От нея съм ограбен, ощетен.

За по добър свят съм роден.

Към по добър свят съм устремен.

Роб съм на система без свобода,

В тежка ,човешка съм беда.

Към нищета съм прикован,

В блато на престъпност натикан,

Сред народ тотално ограбен,

Без имот ,имане оставен,

Каквото тегло-робия не е била,

Когато Българя и под робство е била.

И турчинът от имот не го лишил

И на свой имот да работи го оставил.

В блатото натикан, дълбоко потопен,

Към простор широк, необятен

С мечти големи съм устремен.

Глас извисявам. Истина оповестявам.

Към по добър свят хората призовавам.

Блатото здраво ме държи.Не ме пуща.

В по дълбок ад стремително ме спуща,

Със села обезлюдени,с къщи запустели.

С кучета и котки, без стопани подивли.

Гласът ми, като в пустиня звучи.

От нищо няма ответ.Ехо не ечи.

Като дело на комунизма-

Собственик на народ и имане

И на пост комунизма – собственик на имане

И роби , без имане по света разпилени

От села, градове обезлюдени

Българите от България чезнат.

Ромите в нея растат, и я завладяват,

В бъдеще те страната да управляват.

Без да се учат, знание да получат.

Неуки знаят да рушат.

Неуки не знаят да градят.

Скоро ,в държавата болшинство ще бъдат.

Демокрация има .Те властта ще бъдат.

Ще бъдат, преди да се ограмотят

И България,без българи ще стане Цигания.

За българите в нея няма да има прокопсия.

Това комунизмът за 50 години ни осигури.

Това пост комунизма днес смело твори

Олигархия ни създаде. Нагледно ни го доказва

С делата си нагледно ни го показва,

С българи по света разпилени

И роми в държавата със социални помощи осигурени,

Без да се учат съвременни професии да получат.

Блага да творят .Благополучие да осигурят.

Неграмотни паразити в обществото да не бъдат,

Че като паразити неграмотни няма да пребъдат.

Ако в България българите чезнат ромите растат

Добро бъдеще за българите в нея няма

И за Европа угроза голяма днес има.

Без война милиони последователи на исляма

В нея пристигат да я завладеят с мир и нож,

Глави на „неверници” и в Европа да режат.

„Неверник” да не остане. Всичко ислям да стане.

С тази амбиция голяма на исляма

По голяма беда и от инквизицията ще има.

От мания за величие обсебени. ,В заблуди потопени

Хора от един ,единствен Бог сътворени,

За живот и смърт предназначени,

Взаимно ще се избиват и затриват,

Докато заблудите човешки не отстъпят

И път на разума и истината не дадат,

Всички хора сили и знания да обединят,

Заблуди и глупости човешки да победят,

Алчност ,агресивност, омраза да заличат,

С обичи любов един към друг да се изявят,

С тях вечен мир и рай да си осигурят,

Навред по майката –родната земя

И да отиде в небитието ябълката с коварната змия.

21.02.1995 год.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3317883
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930