Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2015 10:55 - Не съм!
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 476 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не съм!

 

Учен не съм!

Наука творя,

истина да установя.

Знам , че греша,

но пак го правя,

да се изправя,

с истина пред хората

за същността на Вечността,

на безначалието-безкрайността.

Всеки да я разбере

и от заблуди да се отърве.

Създателят си да опознае.

Повече за него да знае.

С него да се съобразява.

Повече човек да става.

В блатни води –гадни,

сред гадини опасни, грозни

да не живее, плува.

В езерни води да съществува.

В тях риба да ловува

Вечността да споменува,

че тя с всичко го дарува,

да може да съществува.

Поет не съм!

Стихове редя,

чувства да изразя.

Знам, че греша,

но душа теша,

че и за тях четец се намира,

който да ме разбира.

Доброто да подкрепим.

От злото да се отървем.

По добър живот да осигурим.

По добре да живеем,

с чисти души,сърца,

с ведри щастливи лица,

 

свободни от алчност и омраза,

тежки за душата зараза.

Вечен не съм!

Човек-преходност съм!

Днес в битието ме има.

Утре в него ме няма.

Ще изчезна и аз,

както всеки живот,

на човек и скот,

но и то газ

истините до които стигнах,

истините, които опознах

ще ги има за поколенията

за живот на земята и в небесата

сред планети и звезди,

в небесните дълбоки глъбини,

до които човек ще достигне

и условия за живот ще постигне

с гравитацята и светлината,

на Вечността чудесата,

без които касмос няма,

няма и не може да има.

05.07.2015 год.

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


1. gmihov - Трудно!
06.07.2015 07:57
Трудно ,в миналото, учени и власт имащи са проумели и разбрали, че обикновен лкар, като Р.Майер до фундаментална научна истина стигнал. Не по малко трудно ще проумеят и разберат, че по волята на Вечността и аз обикновен лекар до фундаментални истини стигнах.
Но! Времето- съдник справедлив след време и това ще покаже и докаже.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3318539
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930