Какво може и какво не може човек да направи?
Кратък отговор:
Може да направи всичко, което същността на Вечността-Бог,Природа и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни/божи/ закони му разрешават.
Не може, което същността на Вечността-Бог, Природа и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни/божи/ закони не му разрешават.
Може от прости структури на същността на Вечността-Бог, сложни да произведе.
Не може това, което начало и край няма да направи – Всеобщата базова същност на Вечността-Бог, Природа.да произведе. И от Вечност тя да стане Преходност – с начало и край.
Не може начало и край на пространството да даде и от Вечност то да стане преходност.
Не може начало и край на материята да даде и от Вечност да я направи преходност с начало и край.
Не може начало и край на движението да даде и от Вечност, то да стане преходност.
Не може всеобща същност на Вечността да произведе и унищожи.
Не може природен/божи/ закон да наруши.
Законите,/моралните принципи/ които за божи закони е обявил и непрекънато нарушава,човешки мозък ги е сътворил .
Това, което Бог ,като божи/Природен/ закон е създал , човек не е нарушил и унищожил и не може това да направи.
Може да използува пространството, но не може пространство да създаде. и унищожи.
Може материята да използува, но не може материя да създаде и унищожи.
Може движението да използува,но не може движение да създаде и унищожи.
И прочие. Много неща може , но не всичко може. Всичко само Вечността-Бог, Природа може..Но и тя, като Бог и природа едно нещо не може. Не може да се самосъздаде и унищожи и от Вечност да стане Преходност, каквото е всяка структура на същността на Вечността, включително и човка с тяло, ум и чувства. Като жива структура на същността на Вечността.
Въпрос:
Какви принципи произтичат от вечността на всеобщата базова същност на това, което наричаме Бог и Природа в светлината на Общата теория за базовата същност на Вечността- Бог, Природа?
Кратък отговор::
1. Всичко в безначалният и безкраен Всемир/Космос/ е от и във всеобщата базова същност на Вечността.-Бог ,Природа и същността на Вечността е в него ,като част от нея. Без същността на Вечността няма го и не може да го има Всемира, Космоса.
2. Всичко е в пространството и пространството е в него, като част от него. Извън пространството няма и не може да има каквато и да била реалност.
3. Всичко е от материята, в материята и тя е в него, като част от нея. Без материя, няма и не може да има преходни /живи и „мъртви”/ структури на всеобщата базова същност на Вечността.
4. Движението е единственият всеобщ творец и рушител на всички /живи и „мъртви”/ структури и всичко, което става с тях в безначалното и безкрайно пространство.
5. Всяко Пространство е неделима част от всеобщата базова същност на Вечността. и от нищо друго.
6. Всяка материя е неделима част от същността на Вечността и от нищо друго.
7. Всяко движение е неделима част от същността на Вечността и от нищо друго.
8. Същността на Вечността-Бог, Природа, е безначална и безкрайна, не създаема и не унищожи ма. Съхрани ма-вечна.
9. Без същността на Вечността-Бог няма и не може да има вечни и ненарушими природни/божи/ закони.
10. Законът за съхранение на същността на Вечността-Бог, Природа е най- фундаменталнят природен/божи/ закон, от който произтичат всички вечни и ненарушими природни/божи/ закони.за съхранение, на пространството ,на материята, на движението/ енергията и импулса/
11. Неделимата и съхрани ма същност на Вечността, състояща се от неделимо и съхрани мо триединство от :пространство –материя- движение осигурява три неща,на всяка жива и”мъртва” структури : Обем-маса-вечен път.
12. Вечната и неделима всеобща базова същност на Вечността съществува, като преходни безброй структури/живи и „мъртви/ с размери между две недостижими граници: нулата и безкрайно голямото.
13. Няма и не може а има структура на всеобщата базова същност с обем, маса и изминат път равни на нула и безкрайно големи. Колкото и големи да са всеобщата базова същност на Вечността е по голяма от тях и са част от нея.
14. И прочие.
При внимателен и задълбочен прочит на тези принципи всеки може да коригира и допълни тяхното формулиране с думи и числа, но никой и по никакъв начин не може да ги отмени и наруши. Не може да направи това, което същността на Вечността не му разрешава.