Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2014 11:37 - За истината
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1165 Коментари: 5 Гласове:
1



 В РЕЗУЛТАТИ И СТАНОВИЩА.


Истина да открия.
Откритие да направя.
Пред хората да се изправя.
За него да им разправя.
Измерих силите 
на слон и магаре.
Запрегнах слон,
като голям кон
срещу упорито магаре.
Слонът магарето ,
магарето , дългоухото,
въпреки ,че то му пречи
с каруцата повлече.
Учени!.Стари!..Млади!..
на научен съвет събрани, 
като им казах , разказах,
че слонът магарето
с каруцата повлече
и спокойно си крачи,
от високо ме погледнаха,
строго ме изгледаха.
Нормален ли съм?.
Или не нормален съм?.
От висотата на своя пидиестал ,
без някой от тях да е разбрал
за какъв слон и магаре 
пред тях аз говоря,
в знанията си убедени,
в непогрешимостта си уверени,
надменно ме изгледаха
и твърдо ми казаха:
Невъзможно е това!.
Науката отдавна е установила,
отдавна е постановила:
Срещу магаре!..
Може да противостои-
само магаре!.
Силите магарешки 
еднакви са те!..
Магаре?...
Магаре да повлече?..
2

Не може!..
Каруцата!..
С магаре срещу магаре?.
На място ще си остане.
Няма да помръдне.
Ако тръгне?...
Силите магарешки
ще се изравнят
и те ще спрат.
На място ще останат
и няма да помръднат.
Но!..Моля Ви господа,
Срещу магарето 
не магаре, а слон стои, 
отговорих веднага аз,
в дадения час.
Професор голобрад,
загладен, млад
твърдо възрази,
с знание да ме срази.
Защо го слушаме?
Защото времето си губи ме?
Знае ли той какво е слон?
Нека ни обясни!.
Слонът не е магаре,
казах в ответ аз.
Маса, сила по голяма 
от магарето има.
Защо да Ви слушам аз
когато за Вас 
между магаре и слон
разлика няма.
Обади се тогаз,
в ъгъла , свит скрит,
учен млад с глас тих,
който едва чух.
Нека авторът слона да покаже,
За резултатите от противопоставянето 
слон на магаре ни разкаже
и как ги е получил ни каже.
3

за професорите възмутени,
в знанията си убедени,
гласът му тих нечут остана
и той в ъгъла така си остана.
Ето резултатите!..
получени ,при опитите:
Силите измерени равни не са.
Различни по големина те са.
Отговорих незабавно аз.
Обади се бързо тогаз
професор друг, брадат
с науките добре запознат.
С кого измерванията правихте?
Учени участвуваха ли?
С инженери от предприятието 
Веднага казах .
Но!. Те не са учени!
Веднага професора начетен
с заслуги, авторитет известен
ми възрази и ме срази.
Към него председателят 
на съвета научен се присъедини.
Глави събраха.
Резултатите гледаха
и като се смяха 
така казаха:
Тези резултати ?.
Не са резултати!.
Щом учени участие не са вземали
и думата си не са казали.
Достоверни те не са за нас!
Губим си времето в този час.
Нищо не показват.
Нищо не доказват.
че слонът от магарето, 
магарето дългоухото 
сила по голяма има.
Намерете учени инженери,
в науката врели кипели,
грешките Ви да разкрият,
Да Ви обяснят ,разяснят, 
че няма слон със сила , 
който на магарето
да се противопостави
с каруцата да го повлече,
както река тече.
В отговор на това казах:
Ако и тези инженери,
в науката врели, кипели
и те са като Вас ,
както в този час?.
Не искат резултатите да видят.
Как грешката ми ще разберат?
Как научно ще я обяснят?
Или, като рецензентите Ваши,
с познание висши
писаното видели, 
но не го прочели.
С компетентност “непогрешима”,
с компетентност “неоспорима” ,
априорно, предубедено,
надменно, непроверено
по резултатите очевидни
от тях не видени, не разбрани 
смело решили.
Със самочувствие постановили,
В рецензиите си отразили, 
че слонът щом свободно 
каруцата с магарето повлече
в безтегловност ще изпадне.
Силата му ще изчезне,
каруцата на място ще остане..
Моля обяснете ми тогаз, 
възразих енергично аз, 
как движението на слона 
свободно е за Вас
щом в каруца е запрегнат
и като по пътя си крачи
каруца с магаре влачи?
Силата му със сила преодолява. 
Движение осъществява.
5На въпроса ми никой не отговори .
Тогаз !... Председателят 
На форума научен, висок
С глас строг рече и отсече:
Писмен отговор ще получиш.
От него ще научиш
становището ни научно обосновано,
писмено изразено .
Грешката си ще разбереш.
Като проскубан гарван
от петли напети накълван
от съвета научен излязох
и обратно не се върнах.
Чакам години веч
писмен отговор да получа 
от него да науча
как слон и магаре 
имат сили равни.
Как каруцата !..
Със слон срещу магаре
На място ще остане.
Ако се задвижи !..
Как силата на слона 
на силата на магарето 
равна ще стане.
Как науката това е установила?
Как това не мога да разбера.
Как неграмотен, неграмотно твърдя ,
Че магарето сила равна 
на силата на слона няма?
Не знам още колко ще чакам
на учените писмото да получа 
за собственото си невежество да науча,
Че не мога слон от магаре да различа.
Опоненти безчет!...
Обещания грешките ми да 
посочат
колкото си щеш.
Едни се помъчиха без да сполучат.
Други перчат се , че за час 
това могат да сторят.
Чакам напразно аз 
учен герой това да направи.
Грешката ми да посочи.
От заблуда да ме избави.
Ако може това да стори
ниско ще му се поклоня.
себе си за глупак ще обява.
Чакам учения герой , 
с истини неоспорими 
заблудата ми да срази
от нея да ме спаси.
Да видя неграмотният аз,
че със слон срещу магаре
нищо не може да се направи. 
1993г.











Това е олекотена версия на форума. За да видите пълната версия, моля натиснете тук.

Invision Po

 отговор на твърдението, че всяко действие има равно на себе си противодействие



Гласувай:
1



1. gmihov - За истинта
25.10.2014 11:50
В том 3 "Гравитацията -чудо и реалност"- издание 2006 г. е показано на схема, как слонът и магарето са запрегнати един срещу друг
Няма сила без противодействие.
Има противодействие равно на действието .
Няма на всяко действие равно противодействие.
Има навред във Всемира действие по голямо от противодействието, без което Космоса и всичко в него не може да го бъде..
цитирай
2. kostadin - Добре ще да е, ако включиш при реш...
25.10.2014 14:15
Добре ще да е ,ако включиш при решаване на задачата всички участници в нея В случая не си включил съпротивлението при ходене по земята и всички останали физически и космически фактори участвуващи в процеса ,който си описъл.В крайна сметка ако мощността на слона е постояна той ще придобие скорост -постояна щом противодействието им се изравни с теглителните му възможности.
цитирай
3. gmihov - Всяко !
26.10.2014 08:17
Всяко изравняване на силите е: "покой" и инерциялно -статично движение, които без външна сила, по голяма от инертното им съпротивление не могат да бъдат нарушени.
цитирай
4. kostadin - Всяко изравняване на силите е: &...
27.10.2014 16:57
gmihov написа:
Всяко изравняване на силите е: "покой" и инерциялно -статично движение, които без външна сила, по голяма от инертното им съпротивление не могат да бъдат нарушени.

Това ,че равномерното движение по права линия е неразличимо за нас от покоя не важи за вселената .В нея всички частици се движат криволинейно ,а това означава ,че има ускорение
Каквато и силичка,разлчна по големина от 0 ,да приложиш към една уравновесена система сили ще получиш винаги някакво изменение в движението.
цитирай
5. gmihov - За истината
29.10.2014 23:21
Покоят и движението по инерция ги има само , като относителни величини спрямо дадена отправна система, но, при всеобщия енергиен фонд, в който участвува и гравитацията покой и движение само по инерция няма и не може да има.Но! Във всяко не инерциялно движение има и инерциаяна компонента, която ,при нулево външно силово въздействие движението продължава.
Твърдението, че при всяко ускорително движение инерцията нараства е реалност.Твърдението е истина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300545
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031