Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 09:07 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 270 Коментари: 0 Гласове:
0



Въпрос:  Какво зваят моите опоненти, учени и лаици, което и аз зная и какво не знаят и в заблуда не искат да знаят, което аз зная? Кратък отговор:  Знаят, че има закон за съхрание на енергията и импулса. Това и аз го зная.  Знаят, че на базата на тези закони не може да се създаде вечен двигател, който сам да създава енергия. Това го знам и аз.  В заблуда „знаят”, че гравитацонното поле е консервативно, както съвременицине на Коперник и Галилей са „знаели”, че земята е неподвижна.  Не знаят , че не е консервативно и в заблуда не искат да знаят, което аз знам.  „Знаят”, че директните гравитационни дивгатели са вечен двигател. Не знаят, че не са. Това аз зная.  Не знаят и в заблуда не искат да знаят, че с изразходване на определени гравитационни потенциали , на базата на закона за съхранение на енергията и импулса могат да се възстановяват по големи от изразходваните гравитационни потенциали и с това от гравитационното поле да и получава полезна енергя. Това аз го знам. Когато и те го видят и проумеят директната гравитационна енергетика ще излезе на счената на енергетиката със свжите неограничени и безопасни възможности за производство на енергя.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3317126
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930