Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 09:53 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 2380 Коментари: 17 Гласове:
1



Въпрос:    Какво са обективните истини и заблудите в съзнанието на човека и какво обуславят те? Кратък отговор:    Обективните истини, до които достига човечеството с своето познание са мотора на човешкия прогрес и материалното и духовно благополучие на човешкото общество.    Заблудите са бариерите, крепостите, мракобесието и нещастието на пътя на обективното познание. Те се настаняват в съзнанието на човека и се противопоставят на всяка обективна истина, която идва да ги изхвърли от там и освободи човешкото съзнание от тях. Те , когато стигнат до тотално завладяване на човешкото съзнание , в религия, и наука, борбата между истината и заблудата става осеяна с човешки жертви за хиляди години,  Многобожието е фундаменталният камък на робовладелчеството за хилядолетия, което и до днес, при зависимостта на наемния труд, съчетана с престъпността не е напълно изчезнало.  Еднобожието, с равенството на всички хора пред лицето на един Бог е фундаменталният камък на демокрацията в теоретичен аспект, но на фона на природата на човека с присъщата и агресивност и страсти за пара и власт и амбиции на личности, кандидати за господари на света заблудите и днес продължават в наука и религия да господстват в съзнанието на хората, съпътствани с безброй беди и страдания за всеки човек и за всяка човешка общност.  Преди малко прочетох, кои са първите пет страни най- богати на природни ресурси, на първо място на базата на енергийни ресурси и веднага изпъква значимостта на колосалната, тотална заблуда, че гравитационното енергийно поле, като естествен, мощен, най мощен от всички известни естествени източници на енергия на земята изобщо го няма в пресмятанията, на базата на които е направена тази класация. Вижда се и тоталната слепота и глухота у  учени и лаици , които знаят закона за гравитационната импулсна сила, като израз на произведение от маса и относителна скорост / I = Sm/ c – gt/, но не виждат и не искат да видят колосалните стойности, които реално има тази сила, които клонят кcм безкрайно големи такива. Знаят и закона за работата  за енергията/ A/Е/ = FL/ , но не виждат и не искат да видят колосалните стойности на тази енергия, запасите от която не само на територията на България, но и на незначителна част от нейната територия надвишават всички енергийни запаси не само на Русия, но и на всички страни на земята, включени в цитираната класификация на най богати на енергийни ресурси страни са несравнимо по големи.  Още дълго време заблудата, че гравитационното поле е консервативно ще господствува в съзнанието на човечеството със своите пагубни да прогреса и благополучието на човечеството, но идва времето, когато ще се разберат неограничените и безопасни възможности на директната гравитационна енергетика, на базата на Е = оо, като се разбраха огромните възможности на атомната енергетика на базата на не пълният и теоретически не достоверен  закон      Е = mc^2.



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. doctora - доктора
27.04.2012 21:56
много истини разбрах, но и много не съм разбрал, а вероятно и много не ще разбера до края си, но аз съм техния на хората единствен шанс да имат шанс ... много малък шанс съм за вас да ви кажа честно ... би било по-добре да съм водещ физик или химик, би било добре да съм милионер и още по-добре милиардер с неограничени възможности, но така ви е било писано един малък доктор да ви е шанса да имате шанс да разберете друг един голям доктор и човек носещ/донесъл новата научна парадигма на този бял свят ... не ви завиждам за шанса право да си кажа и въпреки това аз малкото камъче от долината на смъртната сянка смятам да обърна скърцащата и проядена от дървояди огромна каруца на старата научна парадигма ... и все пак малък или нищожен е винаги по-добре да го им този шанс от колкото вечността да ви изостави изобщо без късмет за светлина ... знам как звучат тези думи, но какво да се прави трудно се разбира първоисточника , а и малкия шанс също е труден за обхващане ... хищника в нас ни говори - лъжа и заблуда, но воина в нас при тези които не са изядени говори опитайте просто опитайте без излишно да говорите ... аз пиша повече от колкото искам, много повече, но макар и прашинчесто и за мой срам по моите критерии действувам, а не само говоря ... нека вечността да отсъди ... при всички положения криво или ляво не смятам след време да си хапя задника ... каквото съм могъл право или криво съм направил ... от вас неродените повече .... амин.
цитирай
2. doctora - доктора
27.04.2012 22:39
великите фантасти братя стругацки имат и една друга велика повест ... и нея може да прочетете, а не само да си говорим празни приказки и това е пикник край пътя ... в нея един от главните герои повтаря една истина като заклинание - ЩАСТИЕ ЗА ВСИЧКИ ДАРОМ И НЕКА НИКОЙ НА НЕ БЪДЕ ПРЕНЕБРЕГНАТ ... вие освен разбира се учителя даже и да сте убедени комунисти /съмнявам се такива да има, освен сред истински вярващите и истински религиозните хора/ не можете да си представите свят във който да е валидна тази магия, това заклинани, това пожелание .... а аз човекът от долината на смъртната сянка до мозъка на костите знам, че такава реалност съществува и е възможна да бъде построена ... това го знам благодарение на благоволението на вечността изразено във подаръка и , а именно чрез запознаването ми с трижди великия учител георги колев михов и разбирането и осъзнаването на истинността и величието на неговите идеи ... тази реалност съществува в новата научна парадигма и тази реалност вечността ще ни я подари чрез своето любимо дете - гравитацията ... ако оцелем, аз вярвам че ще оцелем от сблъсъка с новата научна парадигма тази реалност на нещо не сънувано от шибаните комунисти ще ни връхлети и ние не ще можем, а вероятно и не ще пожелаем да му откажем ...... ЩАСТИЕ ЗА ВСИЧКИ ДАРОМ И НЕКА НИКОЙ ДА НЕ БЪДЕ ОБИДЕН .....
цитирай
3. doctora - доктора
27.04.2012 23:00
мъдрите римски императори винаги са имали по един роб до себе си който да им нашепва - и ти ще умреш и ти си смъртен и ти ще нахраниш черната земя ... шибан строй е робовладелството и много повече ми харесва принципа на древните български империи - който стъпи на тази земя и да е роб става свободен ... какво се е случило с нас по дяволите - строителите на цивилизацията на децата на светлината, на гравитационната светлина /това трудно ще го разберете - гравитационната светлина, но вие там във бъдещето неродено ще разберете/, строителите на вавилонската кула, строителите на атлантида и на последващите я империи, хората носели цивилизацията и светлината по света ... какво се е случило за да бъдем подложени на робство от свои и чужди ... трябва яко да сме съгрешили пред вечността защото воинът заслужава всичкото щастие и нещастие което го сполети до последната капка ... заслужили сме си го, но все пак ми е чудно как сме позволили роби да станем на обстоятелствата и да спрем полета си към свободата ... та във вечност в която всичко е в движение и спрял да си все пак летиш, но по-добре осъзнат полет, а не безгласно листо на вятъра ... какво се е случило с нас та божието проклятие хазарско, византийско, турско, комунистическо робство да ни хване за гушата ... знаех че комунистическите отрочета ще разрушат света на техните бащи и майки, но не предвидих, че по този начин ще го направят ... ей богу загубеняците много се издъниха пред вечността - с кървави сълзи там отвъд ще заплачат, но какво ни грее нас сега хората от долината на смъртната сянка ... какво ни грее ... може би, а дали не ни подготвя вечността за нещо - сблъсъка с новата научна парадигма ще е жесток и макар на края му да има щастие за всички даром на междинката доста можем да изревем ... какво иска от нас съдбата ... ако можеше да говори както в библията тя би проговорила, но нейните думи са само действията, чрез тях ни говори и още как ... аз знам колко ви е трудно да разберете и осъзнаете, но кой знае истина.
цитирай
4. doctora - доктора
27.04.2012 23:17
скоро си говорихме с моя приятел който помага за двигателя, че ако можехме да изоставим всичко бихме го направили него дгд ако не за седмица максимум за месец, но ние сме реални хора в реални обстоятелства ... книжните воини са измислици и заблуди ... те не са истински ... иисус не е кендзал мрамор нито е пикаел шербет, но въпреки всичко е една от най-чистите души раждани от човешкия вид и от вечността на първо място ... един от най-чистите геноми квито и глупости да ви говорят религиозните и други пишман йога братя ... познавам пряко и косвено йога братя, които буквално си продадоха душите при прехода 1989 година, така че думата духовен и йога е доста смешна от моя гледна точка ... познавам екстрасенси които не се считаха за духовни и все пак светлината която носеха в душите си беше огромна ... едната бог да я прости разбрах истините които ми е говорила години след като си отиде от този свят ... велика жена ... много ми липсва по дяволите ... все ми се смееше, че повтарям истините на кастанеда като папагал, но аз не и се сърдех ... ето и една истина за тези хора заради която учителя на кастанеда и учителя на неговия учител са казвали, че трудно ги приемат обикновенните хора ... трудно се говори за неща които знам как затворените умове възприемат, но ще ги кажа ... тази велика жена имаше мъж до себе си 20 години по-млад от нея и какво от това ... тя беше един от най-интересните и добри хора които познавах - никога не застана на колене дори когато си отиваше ... много критикуваше своя мъж, че и шамари му раздаваше от време на време, но какво вие ще разберете от това ... когато го удряше той мълчеше смирено, но не като овца защото неговото тяло знаеше че получава сила, а аз бях свидетел, че и за мен беше изпитанието да не осъдя това което от гледна точка на старата научна парадигма изглежда като унижение ... когато изпращахме тази жена наблюдавах много внимателно ... мъжът и не се отрече от нея и заяви и поправи отчето, че тя му е жена - отеца сгреши смислово, но той
цитирай
5. doctora - доктора
27.04.2012 23:31
мъжът не се поддаде и сега и той е виждащ ... така е ... просто е жалко че нямам за сега време да си поговорим както намирах време за нея, но и това време ако е писано ще дойде ... специални хора ще трябват за утвърждаването на новата научна парадигма ... ще трябват хора които да са гъвкави и въпреки това да не подгъват коляно и да не предават ... колко такива познавате ... ръчичка бройка аз и толкова вие ... малко са, но по мойте изчисления ще стигнат ... тази жена вярваше в учителя и новата научна парадигма и вярваше в мен дори когато губех вяра, че и ми помогна да си намеря другаря в живота, макар че ми беше пред очите и щях за едната бройка да го изоставя ... даже не можете да си представите колко ми липсва нейното приятелство, разговори и подкрепа ... те виждащите са реални хора в реални обстоятелства податливи на светлината и много по-малко от нас на тъмнината ... какви неща минаха пред очите ми през тези години даже не можете да си представите и ако съм жив ще минат, а някои ще споделя и с вас, но други не ... да видиш кивота на завета, да видиш граала, да видиш свещенния жречески тризъбец не е задължително да ги дъпжиш в ръцете си и въпреки това аз знам, а историците най-често и бъкел не разбират ... да видиш света на хората и света на виждащите ... вечността да ти позволи това и да ти позволи да видиш святая светих ... накога попитах учителя ... не ти ли е мъчно че не си видял света с дирекната гравитационна енергетика и не те разбират изобщо ... той ми отговори ... аз видях каквото ми трябваше другото е божа работа ... сега знам че е така, но движението в мен бушува и хич не иска да се примири и да не види гравитационни генератори стотици пъти по-големи от аецовите и хиляди пъти по-мощни, движението в мен иска да види института/храма на вечното движение на вечността, иска да види мечтаните кораби в небето и летящи към звездите и все пак воина в мен знае, че само вечността може да отвори тази врата само нейна е последната дума ... успехи в разбирането и осъ
цитирай
6. doctora - доктора
28.04.2012 00:13
аз знам до дълбините на своята материална душа и дух, че пътя към ада е покрит с добри намерения и за това гледам да нямам нито добри, но и в никакви случаи зли намерения по този път ... по този път макар и да съм ви и да ви омръзвам от хиляди думи, аз предимно действувам воден от духа /пак звучи отвлечено и религиозно и пак няма да го истрия/ и той духа ми показа неща за които на вас ще ви трябват много животи и някои от тези неща за които имате очи аз ще направя всичко възможно да ви ги покажа ... аз се водя просто от намерението за еволюция, а не за деволюция ... това както казваше дон хуан е път със сърце който си заслужава да извървиш ... новата научна парадигма е повече от пътя със сърце тя е майката и на пътя и на сърцето ... тя си заслужава усилията да бъде осъзната и разбрана ... за вас не знам, но мойто сърце вече и за винаги или поне докато смърта ни раздели е на този път ... не възнамерявам да строя градът на слънцето на томазо кампанела, но с удоволствие ще построя 100 000 гигавата и ща направя един чарк до марс, венера и ако ми стигне времето до алфа центавър ... е трезвостта в мен ми говори най-много за кафе на луната, но нали знаете или не знаете един бог знае .... знам че за вас и чалкче до луната е извън мечтите и представите ви, но ако вечността каже амин всичко ще стане възможно и бог вратите си за българите и хората ще отвори .... амин.
цитирай
7. анонимен - Не прекаляваме ли малко?
28.04.2012 22:29
Доста досадно е всеки ден да получавам този адрес и да чета едни и същи неща. Доста самоуверено е да твърдите, че познавате обективната истина и начина за достигането до нея. Хайде да не се увличаме. Да не намесваме разни божества, ако истината, обективната истина, ни убягва. И за Вас, и за мен е повече от ясно, че така наречената истина е недостижима. И двамата ще си угаснем без да сме се докоснали до нея. Знаете, убеден сте, че това е невъзможно. Говоря за истината в библейския, научния, и всякакъв друг смисъл. Казвам Ви - това е невъзможно. Впрочем, аз съм атеист и не приемам да се бяга от отговорност уповавайки се на измисленият Ви господ, бог, или както искайте наречете Вашето оправдание. Амин!
цитирай
8. doctora - доктора
28.04.2012 22:50
а защо го получавате този адрес ... аз не се старая да ви бъда досаден конкретно на вас ... просто го изтрийте ... какъв сте по професия за да видим има ли някаква "тайна" във вашата професия, която можем да осветлим от позицията на новата научна парадигма ... е има и професии в които няма какво да се осветлява примерно журналистиката, която борави с езика ... просто тя ще се настрои спрямо новия свят който идва, но това не е "прекрасния нов свят" ... просто той е светът на новата научна парадигма ... е в математиката има какво да се промени, всъщност тя ще трябва да се принизи, но не и унизи до мястото на кралица, но на езикова кралица - върхова, но езикова кралица /това го добавих защото и журналистиката и математиката привидно изобщо нямащи нищо общо една с друга боравят със затворената система на езика, но първо и двете не виждат че боравят със затворена система тоест система която може да изкара черното бяло, а бялото черно и второ и двете си мислят, че могат да измислят нещо, а винаги "измислят" бога/ ... моя позната виждаща/екстрасенска все ме кани на храмовия празник на направения от нея параклис - всъщност той си е направо малка църква и аз обикновенно не ходя и тя винаги ме "критикува", че съм невярващ демек атеист ... е като влезна в църква се кръстя без да правя метани и да се просълзявам и паля свещичка, но това е от уважение ... вярата няма нищо общо с църквата, а да бъдещ атеист означава да вярваш в нищото ... там някъде е моят баланс ... аз не вярвам ... аз знам и това е подарък от вечността ... няма друг бог освен нея и няма друга природа и това което е достъпно като възможност за осъзнаване от страна на човека са само три страни на тази вечност и тези три вечни и макар и отделени и все пак неотделими страни правят всичко около нас, в нас и нас самите тоест всичко и тези три страни са само и само, а и винаги са били за разлика от човешкия вид и цивилизация тъ те са материята/движението/пространството ... няма друг бог за тъй наречените вярващи и
цитирай
9. анонимен - Веднага отговарям:
28.04.2012 23:05
Получавам този адрес, защото всеки ден ми се натрапва от модератора в избрани теми от групата "Технологии". А аз съм ето това: http://christov.alle.bg/. По начало професиите ограничават мисленето в едни строги рамки. Така че професията не е определяща за да имаш революционно мислене ( като Вас, например - без сарказъм). Идеите Ви са доста странни, но, признавам, в някои от случаите има нещо в тях. А по-горе, където споделих нещо на прима виста наистина има сарказъм. Просто заради заради тази блог-вълна, в която всеки ден участвате. Ако не греша, а пък и ако не знаете - 293 пъти досега. Поздрави!
цитирай
10. doctora - доктора
28.04.2012 23:13
друга природа освен нея за невярващите ... нея е троица и така я наричаме според десетичната бройна система, но боравищите с нулата и единицата, а тези с дванадеситична бройна система сигурно биха я наричали по друг начин и изобщо думите доста завоалират нещата ... отговорността за нашите действия и мисли, които мисли са си реални действия защото и те като чувствата, духа и душата имат за носител материята е опорен пункт за новата научна парадигма ... ако ние неосъзнаваме своята отговорност и за най-малкото си действие или "мисъл" значи нищо не сме разбрали от живота и ще си тръгнем дали в пръстта или там отвъд неуки ... новата научна парадигма предопределя да носим отговорност за постъпките си, а тъй като пред нас, зад нас инавсякъде около нас, а и в нас и нас самите е троицата или за краткост вечността то ние носим пряка отговорност пред нея за всичко направено или помислено ... няма хъкъта мъкътъ ... няма оправдания, че си бил в кацата с мед и си си облизал пръстите защото и другите така са щели да направят ... просто пред бога или природата се носи един особен вид отговорност - изключително сложна отговорност и няма пощада да има за никой от нас ... и да се крием зад маската на вярващи или зад маската на атеисти на бог не му пука и истината че когато всеки е за себе си бог е срещу всички е енергийна истина ... това е и едната причина, а вероятно и основната в буквалния смисъл да ни го е начукал и да ни го начуква на нас българите, а ако не се учим ще ни го начуква вечно ... е слава богу, че вечност освен вечността няма и всяка структура и явление включително и начукването не може да е вечно, но ние хората като индивиди, а и като вид и цивилизация със сигурност няма да сме вечни .. няма оправдание за нашите действия, но има причина и следствие във вечен поток, може и вечен кръговрат да се каже, но поток като дума със определен смисъл ми харесва повече от думата и смисъла на кръговрата ... има програма в програмата в програмата до безкрай от безначалието и всичко
цитирай
11. doctora - доктора
28.04.2012 23:30
е от в и е закачено за носеща програма от материя/движение/пространство ... там където всичко е програма в програмата, но програма в определени безначални и безкрайни рамки от три вечни страни наистина място за бога няма, но условно пък е много по-лесно тази носеща програма, която е и наччалото и края и между тях до безкрая е по-лесно и по-понятно да се нарича бог, но за мен по-точния смисъл е вечност ... благодаря за втория отговор ... хич ме няма с компютрите но с гората съм много добре и не говоря празни приказки за носещата програма ... всеки ден чета блога на доктор михов и почти всеки ден учавствам, а и понякога по много пъти ... не знаех наистина, че съм участвал 293 пъти ей богу, а и много не ме интерисува ... започнах участие по молба на учителя - така основателно от моя гледна точчка наричам човека георги колев михов и ще спра участието си ако той ме помоли или ако той спре да пише блога или си отиде от този свят тоест пак ще спре да пише ... дявол да го вземе макар че съм завършил преди хил. години математическа гимназия хич ме няма с компютрите ... незнанието не е оправдание, но аз и не се оправдавам ... просто констатирам факт и мой пропуск ... думите станаха много и не ми се впуска в дебат за обективната истина и дали я има изобщо ... според мен я има, но назад в блога съм засегнал какво ни пречи да я осъзнаем ... има си съвсем реална, биологична и генетична причина ако щеш за това да не чувствуваме връзката с вечността и да правим заявления, че тя не съществува или че изобщо нямало място за нея във вселената ... всяка една структурна форма на материята си е реално програма в носещата програма направена от троица и би трябвало тази подпрограма да осъзнава връзката си с първопричината и първокрая, но нещо в човек вътрешно е окуцяло и сега на практика сме енергиен факт с куцо съзнание откъснато от отца, майката, бога,вечността и т.н. даже не знам какво е модератор и защо той ви натрапва тази тема, но вероятно трябва да има начин да я игнорирате ако не ви
цитирай
12. анонимен - Отново отговарям:
28.04.2012 23:32
Странно ми звучите. Някак си смествате божественото със светското, някак си изразявате обида от живота, някак си трескаво търсите мястото си в него. И нещо за правописа - всички изречения започват с главна буква и завършват с точка. Това е правописен закон не само в България. Аз също съм се задълбочил във въпроси, подобни на тези, които Вие задавате. Има една приказка - всеки знае, че едно нещо не може да се направи, но се намира един, който не знае, и го прави. Не се отнася за мен. Отнася се за нас - мислещите. Затова казвам, че професията слага рамки на творчеството. За мен единствено достойно за уважение е Въображението. Вероятно знаете и другата приказка - Вселената е толкова необятна, че няма нещо, което си си помислил, и то да не се е случило вече някога и някъде. А защо да си губим времето с ходене на църква? Единственото обяснение, което ми хрумва е, че там вероятно се зараждат големите въпроси. А ние постоянно търсим отговорите...
цитирай
13. анонимен - Добавям:
28.04.2012 23:34
http://christov.alle.bg/
цитирай
14. doctora - доктора
28.04.2012 23:45
харесва ... ако няма начин да игнорирате нашите повторения съжалявам ... всъщност скоро ще се разбере, аз се надявам още тази година или най-късно началото на другата има ли смисъл от нашето натрапчиво повторение ... аз знам че има смисъл, но без истински директен гравитационен двигател няма да има практически смисъл, но за мен теоретичния ще остане ... но пред вид възрастта на учителя, а и случайни фактори - взеха напоследък доста мои набори да си отиват тъ да не се правим на безсмъртни за да няма отрезвяване тъ предвид възраст и съдба скоро повторенията ще приключат ... БЛАГОДАРЯ ЗА ВЪПРОСИТЕ ... РЯДКО ИМА ВЪПРОСИ С ДЪЛБОЧИНА - ТОВА ИЗДАВА ИНТЕРЕСЕН И СИЛЕН ЧОВЕК /това не са четки, а констатация/ ... СТРАШНО СА НУЖНИ ТАКИВА ВЪПРОСИ ДОКАТО УЧИТЕЛЯ Е ЖИВ, НО ИМА ЕНЕРГИЙНИ ФАКТОРИ КОИТО ПРЕДОПРЕДЕЛЯТ ТЕЗИ ВЪПРОСИ ДА СА МАЛКО, А И ОСЪЗНАВАНЕТО ОТ СТРАНА НА ХОРАТА ДА ГИ ЗАДАВАТ ДА СА МАЛКО ... след време въпросите ще са много но първоисточника ще си е отишъл ... пак благодарностти за въпросите и просветлението ... един път мисля че беше женски блогъра ми помогна да си оправя триенето на коментарите тъ всеки смислен съвет за мен е благодарност от мен ... сега ще проверя вашия адрес, защото ми е интересно ... само за амина да кажа две думи ... не го употребявам в религиозен контекст ... за мен той е четвъртата, но все пак подстрана на вечността и тази дума като смисъл изразява единствения начин на строителство на вечността като сблъсква структурните форми на материята ... НЕВЕРОЯТНО Е, НО Е ЕНЕРГИЕН ФАКТ ... сблъсъка е единствения начин две програми да си взаимодействуват ... сблъсъка предопределя от себе си две подстрани - строителство=еволюция и разрушение=деволюция и те винаги са ръка за ръка но на външен вид изглежда сякаш имаме само строителство ... реално това което виждаме като вселена е само бледа сянка на онова което я е направило ... крайното колкото и огромно да е на фона на безкрайното е бледа сянка - всъщност крайното е долината на смъртната сянка от библият
цитирай
15. doctora - доктора
29.04.2012 00:01
зададох този въпрос/разсъждение за амина на една моя приятелка виждаща /бог да я прости/, но тя се възмути че амина нямал нищо общо със смърта и разрушението а само с новото начало и въпреки това аз без сянка от съмнение знам, че амина като многойерархичен смисъл носи в себе си винаги и винаги е носил и винаги ще го носи началото и края, строителството и разрушението, еволюцията и деволюцията на едно винаги вплетени от безначалието до безкрая ... това не е игра на думи и празно филосотвуване ... просто думите трудно отразяват физическата истина, а братята физици трудно храносмилат фактът че математиката е вид език, дума, думи изречения по друг начин написани и тя математиката отговор на въпросите на вечността не ще им даде ... колкото до МОЯ "ВЕЛИКОЛЕПЕН ПРАВОПИС И СТИЛ" зная ... жена ми е филолог и е дигнала ръце от мен, но пък колкото и да е умна така и не можа да разбере когато и обяснявах как си приразпределят гравитационните потенциали в системите с променлив обем и маса, а това е най-простото нещо на света ... наистина е по-просто от правописа и стила ... ето още едно следствие от "вечния двигател" когато бъде построен свястно и работи ... ще бъда принуден от обстоятелствата да си променя правописа и стила ... вероятно ще мога ако имам време ... вселената е структурна форма на материята. тя не е необятна. тя има начало и край ... но вечността=истинската троица е необятна и вечна и тя е ЗАКОНЪТ=ИСТИНСКАТА БОЖА ЗАПОВЕД /онова в билията си е пълна пунта мара/ ... ВЕЧНОСТТА ПРЕДОПРЕДЕЛЯ ГРАНИЦИ КОИТО И ГЪЗА ДА СИ СЪДЕРЕМ НЕ МОЖЕМ ДА ПРЕОДОЛЕЕМ примерно законът за съхранение на енергията е непреодолим закон ТАКА ЧЕ НЕ ВСИЧКО КОЕТО СИ ПОМИСЛИМ И СИ ГО ИЗФАНТАЗИРАМЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНО ИЛИ ТАМ НЯКЪДЕ В БЕЗКРАЯ ДА СЪЩЕСТВУВА ... НЕ ВСИЧКО ...амин.
цитирай
16. doctora - доктора
29.04.2012 00:19
уж бях приключил, но ...... професията няма значение ... значение има само генома на човека ... това което виждащите наричат енергийното тяло, другия, нагуала, аурата ... нямам предвид хромозомите и генетичния набор в тях ... имам предвид, че хората се построяват по нещо което има неизмеримо съзнание и осъзнаване и нещо си като хищник невероятен по мащаб ни е откъснало от тази носеща матрица ... всъщност по живост това същество по косвени белези съдя че е доста по-живо и по-съзнателно от нас, но възможностите му да троши света са много по-малки .... ние сме тези, ние двукраките, които ще променяме планетите и звездите, а и вселените след време ако оцелеем от сблъсъка на световете от срещата с амина ... заради генома не винаги умните хора раждат умни деца и да изкривяваш съдбата и да правиш водач твоя плът и кръв както е при царете е нарушаване на природни закони ... да влезне в семейството ти силен геном като дете е дар от бога ... генома са виждали влъхвите и виждащите, но не винаги и всички от тях го осъзнават, а няма такъв от тях който да е казал, че вижда в гравитационния диапазон, но това са хиляди други теми ... много неща свършват с построяването на смислен "вечен двигател" и безброй ще започнат, но в буквалния смисъл на думата само вечността знае и може да реши ... това не е бягство от отговорност, а е енергиен факт ... май свърших вече ... амин.
цитирай
17. doctora - доктора
29.04.2012 01:29
влезнах в блога ти с твоето позволение и направих май бяха 5-6 коментара за бръжки, обаче понеже съм много зян с компютрите не знам дали ще достигнат до теб - надявам се ... не съм се излъгал в твоя геном ... вълнуват те /стига с това вие/ същите теми които вълнуват имен и учителя ... съжелявам, че не можеш все още напълно да осъзнаеш истините на георги колев михов, но не се отказвай от този блог, от неговото четене и осмисляне ... не си мисли че е случайност онази досада която ти си е натрапила като повторения излизащи пред очите ти ... и на теб ще кажа както и на други блогъри "закачени" за този блог остана още малко и ще видим дали ще замълчим за винаги или ще говорят нашите думи вечно ... аз пиша за вечността, но колко тя ще запази изговореното от нас само тя може да реши ... със здраве и не се отказвай ... има хляб в теб, но се бориш, а и всички нас с нещо в нас което няма пощада и неистово се стреми да ни замъгли връзката ни със бога или природата, а най-добре казано с вечността ...амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300407
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031