Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2011 00:46 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГЕТИКА
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 651 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2011 08:29


Въпрос:  Коя е съществената разлика между електрически автомобили, които вече са на арената на живота и бъдещите гравитационни автомобили и какъв проблем ще решат и какъв няма да решат, при настоящата организация на транспорта? Кратък отговор:  Съществената разлика е, че гравитационните автомобили ще имат директен гравитационен двигател, съответно директен гравитационен генератор на ток и няма да имат нужда от зарядни станции. Ще бъдат напълно независими транспортни средства във всяка точта на земята, денонощно.    Електрическите и гравитационните автомобили ще решат проблема за замърсяване на природната среда от автомобилите. Няма да решат проблема с заемането на тротоарите от автомобилите и задръстването на движението по автомагистралите. Този проблем вече налага нова организация на обществения и личния автотранспорт и ще бъде решен на базата на директната гравитационна енергетика, която ще предостави нужната за целта електроенергия.
  Как това ще стане учените, администраторите, управниците, лаиците ще поумеят и узнаят, когато се освободат от заблудата, че гравитационното поле е консервативоно, като лидерите на църквата се освободиха от заблудата, че земята е неподвижна и днес и "непогрешимите" папи вече не твърдят, че е неподвижна и знаят, че се движи в пространството.
   



Гласувай:
0



1. doctora - доктора
27.11.2011 09:36
ще се поентя: това което ви пиши учителя не е фантастика и прогностика, а е жива реалност все още не влезнала в човешкия свят, но все пак си е жива реалност..... благодарение на настойчивостта на великия учител георги колев михов тази реалност се е ускорявала и ускорявала през годините за да помръдне от мъртвата точка и е мръднала. аз видях това и осъзнах това и аз ще вложа своя скромен принос и рано или късно и вие ще вложите своя принос искате или не искате. жена ми непрекъснато ме критикува за стила и правописа особенно - видите ли бил съм неграмотен лекар - правилно, само че аз неграмотния разбрах това което вие грамотните не проумявате или по-точно повечето от вас не проумяват /радвам се за отделните от ваз, които започвате да разбирате, защото реалността е отвъд думите и е по-добре примерно аз неграмотния да ви лекувам защото аз няма да ви набутам за операция и няма да ви набутам за антибиотици и да ви изписвам безмислени хомеопатии и вие макар и с карма ще станете по-здрави, а обратно префинените и добре изглеждащите ще ви набутат и още как по пътя към ада. от гледна точка на вечността си позволявам да си правя реклама, а трябва да не си правя, защото дори и след време да разберете кой съм аз пак няма да разберете. парадокс, но вярен/. жена ми ме критикува и за това че непрекъснато наричам учителя учител, но какво да се прави макар и изключително умен човек не е достатъчно умен, с бързина на съзнанието която е задължителна за да разбере истините на тризъбеца, иначе щеше да е извадила по-голяма баданарка и от мен. след време ще разберете и вие и ще настане певчески глас, ха-ха-ха, но след дъш качулка знаете ли какво означава ....... знаете. така ви е писано едните ускоряват, а другите не, но важно е цялото да върви напред. амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300479
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031