Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2011 23:49 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГЕТИКА
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1326 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 24.05.2015 20:20


ПО ЕТАПНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ДИРЕКТЕН ГРАВИТАЦИОНЕН БЕЗКОНЕЧНО ЛЕНТОВ ХИДРОСТАТИЧЕН СПИРАЛОВИДЕН ДВИГАТЕЛ МБ-2 НА Г.МИХОВ И Б.БОГДАНОВ –МЛАДШИ, ГАРАНТИРАЩА ПОЛОЖИТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ.   Г.Михов Б.Богданов-младши   РЕЗЮМЕ     Описва се с фигури и текст по етапна реализация на директен гравитационен безконечно лентов хидростатичен спираловиден двигател МБ-2 на Г.Михов и Б.Богданов –младши, гарантираща положителен резултат.   ВЪВЕДЕНИЕ    В 1960 година , след много годишни анализи относно природата на гравитацията, механизма на силовото й въздействие и възможностите за по ефективно и неограничено ползуване на гравитационната енергия , с изчисления и реални опити със системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса Г.Михов достига до реални резултати на базата на които открива, установява и доказва наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно и изобретява първите варианти на директни гравитационни двигатели.    В периода 1960 -2006 год. сам и със съавтори Ив.Михов, Р.Михова и Б.Богданов-младши достига до резултати, открития, изобретения, теории, отразени в над хиляда труда , които в съответствие с базовата същност на Вечността и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони обуславят и гарантират неограничен, икономически изгоден и безопасен добив на енергия на базата на гравитационното поле на земята и други небесни тела, като естествени и неизчерпаеми източници на енергия.    Директният гравитационен безконечно лентов хидростатичен спираловиден двигател МБ-2 на Г.Михов и Б.Богданов –младши е един от многото възможни варианти на директни гравитационни двигатели до които Г.Михов със своите съавтори достига в периода 1960 -2006 год.  Целта на настоящия труд е да покаже как по етапно може да се реализира този вариант на директен гравитационен двигател МБ-2 ,при пълна гаранция за положителен резултат ПЪРВИ ЕТАП   В този етап се включва следното: 1. Избор на материал за вала на двигателя с определено напречно сечение и височина. 2. Предварителни изчисления на базата на напречното сечение на вала и височината му. 3. Изработване на стойка на двигателя с вала на нея . 4. Измерване големината на триенето ,при завъртане на вала.  Целта на този етап е да се постигне минимално триене ,при въртенето на вала.  ВТОРИ ЕТАП   В този етап се включва следното: 1. Избор на безконечна лента с определено напречно сечение и плътност по-малка от единица / 0,7 , 0,8 / която , при избраният вал осигурява  ниобходимата ни постоянна работна гравитационна сила.  2. Изработване на отвор през който ще се движи безконечната лента. 4. Измерване големината на триенето ,при движението на безконечната лента през отвора.  Целта на този етап е да се получи минимално триене, при движението на безконечната лента през отвора много по малка от работната сила.   ТРЕТИ ЕТАП   В този етап се включва : 1. Уточняване размерите на водния басейн необходим за работата на двигателя и изработване на такъв. 2. Монтиране на отвора за безконечната лента към басейна. 3. Монтиране на безконечната лента към вала . 4. Измерване на сумарното триене ,при завъртането на вала с движение на безконечната лента през отвора,при празен басейн.  Целта на този етап е да се постигне сумарно триене много по молко  от работната сила.   ЧЕТВЪРТИ ЕТАП     В този етап се включв: 1. Изработване на ограничителите ,които осигуряват навлизането и излизането от басейна на еднакви части от безконечната лента които не позволяват лентата да се затяга около вала и да увеличава с това триенето при двигателя. 2. Монтаж на ролките към басейна. 3. Измерване на сумарното триене ,при завъртане на вала, при празен басейн. 4. Целта на този етап е да се получи  сумално  триене много по малко от работнвото сшла.  ПЕТИ ЕТАП    Този етап включва : 1.Пълнене на басейна с вода. 2.Измерване на сумарното триене ,при пълен с вода басейн  Целта на този етап е сумарното триене да не нарасне  значително и да остане значително по малко от работната гравитационна сира.  ШЕСТИ ЕТАП  В този етап се включва: 1. Свързване на двата края на лентата и превръщането й в безконечна . 2. Задвижване на вала с лентата под влияние на работната гравитационна сила обоснована от теглото на частта от лентата извън басейна ,осигуряваща постоянна работна сила значително по голяма от наличното сумарло триене. 3. Отчитане на резултата  Целта на този етап е да се покаже непрекъсната работа на двигателя на базата на постоянната работна гравитационна сила, на базата на неизчерпаем във времето гравитационен потенциал.  СЕДМИ ЕТАП В този етап се включва: 1. Наблюдение работата на двигателя без товар и с товар. 2. Опити с двигателя. 3. Анализи на получените резултати при реализацията и работата на двигателя . 4. Решение на базата на получените обективни резултати с оглед усъвършенствуването на двигателя и подготвянето му за масово производство в различни варианти и с различни мощности и различни предназначения.  КОИ СА РЕАЛНОСТИТЕ И ПРИРОДНИТЕ ЗАКОНИ ,КОИТО ОБУСЛАВЯТ И ГАРАНТИРАТ РАБОТАТА НА ДВИГАНЕЛЯ? 1. Наличието на радиалното реактивното гравитационното излъчване на земята, формиращо гравитационното й поле, като неизчерпаем естествен енергоизточник. 2. Директното и индиректно гравитационно силово въздействие върху безконечната лента. 3. Наличието на подемна сила по отношение на безконечната лента, при липса на челно хидростатично съпротивление при движението й по надлъжната й ос. 4. Независими еднопосочни действия на работещите гравитационни сили по отношение на безконечната лента вътре и от вън на водния басейн. 5. Закона за гравитационната сила F = mg и гравитационния потенциал Е = mgH 6. Закон за гравитационния потенциал във флуидна среда   E = /m1 –m2/gH 7. FCos 90 градуса = 0   КАКВИ МОЩНОСТИ МОГАТ ДА СЕ ПОЛУЧАТ С ДВИГАНЕЛЯ МБ-2 ? При съвременните научни, технически и инвестиционни възможности, в зависимост от размерите му, като едноклетъчен, много клетъчен, едно лентов и много лентов, енергийните мощности, които могат да се получат са от няколко вата до десетки , стотици и хиляди гигавата./ Гвт/    Например : При сумарно тегло на падащите части от безконечните ленти,при едноклетъчен двигател от 100Кn,при скорост на безконечната лента V = 10m/s общата енергийна мощност е :            W = 100Kn.10m/s = 1000Kvata = 1Mvat.  Терена за един такъв двигател е не повече от 10кв.м.       При сто такива касети в общ двигател,общата мощност е:            W = 1Mvat. .100 = 100Mvat.    Площта необходима за този двигател е до 1000кв.м.    Воден басейн с площ от 1кв.клм. и дълбочина повече от 100м. с много клетки директен гравитационен хидростатичен двигател МБ-2, при съответни размери на безконечните ленти ни предлагат обща мощност повече от 1000Гвт.    Такъв двигател представлява значителен по обем строеж, но в сравнение с египетските пирамиди , китайската стена и последния язовир,който изгради Китай е несравнимо много по малък от тях и е във възможностите на съвременната наука и техника със срокове за реализация по малки.  Средствата за неговото реализиране ще са много по малки от колкото за реализацията на същите мощности с атомни или водно електрически централи . Разходите по експлоатацията също ще са много по малки. Стара Загора,25.09.2006г.  



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. gmihov - Ако!
30.11.2014 11:47
Ако истините имаха достъп до съзнанието на хората, както заблудите и клюките,
описаният дгд-л щеше да бъде реалност отдавна и светът на базата на общата теория за базовата същност на Вечността вече с една стъпка щеше да е нов път в общочовешкото познание, познание извън заблудата, че гравитационното поле е консервативно и извън заблудата, че дгд-ли са вечен двигател, при наличие на естествен източник на енергия, каквото е гравитационното поле на земята.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300438
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031