Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 09:08 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГЕТИКА
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 526 Коментари: 1 Гласове:
1



Въпрос:    Какво техническите специалисти от времето на Р.Майер не са знаели, а той открил и знаел за което са го приемали за луд и какво днес техническите специалисти не знаят, което аз открих и зная и за което и мен не веднъж в продължение на половин век и повече ме обявяваха за луд, за лудница? Кратък отговор:  Техническите специалисти от времето на Р.Майер – лекар , без специално техническо, не са знаели, че има закон за съхранение на енергията. Той открил този закон и знаел, че има такъв закон.  Техническите специалисти днес все още не знаят, че гравитационното поле не е консервативно. Аз, който също съм лекар, без специално техническо образования, като Р.Майер в 1960г. открих, че гравитационното поле не е консервативно и зная това. След време и те ще го знаят.  Техническите специалисти не знаят, че директните гравитационни двигатели, до които достигнах в 1960г не са вечен двигател, не противоречат на закона за съхранение на енергията и са възможни. Това аз зная. След време и те ще го знаят, но за сега все още някой от тях, които се считат за “непогрешими” и се възприемат, като такива ще продължават да изразяват мнения и становища, че съм луд за лудница.    Аз , на базата на моите редуцирани до минимален обем познания от гимназията, преди повече от 70 години зная, че не само техническите специалисти , но и студентите и учениците имат по голям обем от конкретни обективни знания от колкото аз,  които гарантират реализацията бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия, но в заблуда, че гравитационното поле е консервативно техническите специалисти все още не знаят това.    Аз на базата на откритието “Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно”и Директните гравитационни двигатели до който достигнах с 1960г. по добре от учените, администраторите, икономистите, политиците в България зная, че тя може да спечели много повече от директната гравитационна енергетика от колкото от въглищата, петрола, природния газ, атомното гориво, които днес ползува. Но ! когато те разберат това вероятно ще бъде твърде късно за да може България да се възползува приоритетно, от постигнато от мен и моите съавтори обективно познание. Няма да съм между живите. Но все още да съм между живите едва ли старческата деградация ще ем пощади за да мога да бъда полезен.                     



Гласувай:
1



1. doctora - доктора
28.06.2011 15:42
И АЗ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕБ УЧИТЕЛЮ ЗНАЯ И ЩЕ ЗНАМ ДОКАТО СЪМ ЖИВ, А АКО ИМА РЕАЛНОСТ ОТВЪД СМЪРТА ЩЕ ЗНАМ И ТАМ ОТВЪД В НЕВЪОБРАЗИМОТО. АМИН
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3313540
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930