Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 01:12 - За кого е двойката?
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1195 Коментари: 1 Гласове:
0



  Въпрос:  Един “непогрешим” професор, които не е виждал моите експериментални резултати ми е писал двойка.  За кого е двойката? Кратък отговор:  Двойка в училище и в университета се пише на този, които не познава истината.  Изобретените от мен директни гравитационни двигатели се базират на обективни истини известни и не известни отдавна в науката : 1.    На наличието на гравитационна сила. Ако не съществува такава сила двойката е за мен. Ако съществува не е за мен. 2.    На базата на закона за съхранение на енергията, при гравитацията имаме:           m/ c-gt/ + mg = Constanta. Ако г-н професора, на като оракул, а като учен не може да докаже, че това не е обективна истина ще трябва да приеме, че двойката не е за мен , а за него. 3.    На базата на закона на Бойл – Мариот за зависимостта на обемите на газовете от налягането върху тях и закона на Архимед за подемната индиректна гравитационна сила системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса имат, при движение по затворен път в гравитационното поле имат тегла при падане по големи от теглата им, при издигане. Ако това не е вярно и г-н професора може да го докаже двойката е за мен, ако не може да го докаже не е за мен. 4.    На зависимостта на теглата на системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса от положението им спрямо направлението на гравитационната сила. Ако това не е вярно и г-н професора може да го докаже  двойката е за мен. Ако не може да го докаже не е за мен. 5.    На базата на законите за лоста системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса се преобръщат само под влияние на собственото си тегло, само под влияние на гравитационната сила, при което , при падане имат максимални тегла, а при издигане минимални.        Ако г-н професора може да докаже, не като оракул, а като учен, че това не е вярно двойката е за емн. Ако не може да го докаже не е за мен. 6.    На базата на две еднакви системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса всяка от които, при падане има тегло 1000н., а при издигане има 100н. може с лост или с колела на обща ос с различни радиуси,  на базата на закона за съхранение на енергията с едната да издигнем другата на 9 и повече пъти по голяма височина и да я оставим да се преобърне под влияние на собственото си тегло, като получим гравитационен потенциал 8-9 пъти по голям от изразходвания такъв. 7.    Две и повече такива или подобни на тях системи на безконечна верига осигуряват в реални условия, при каквито моите опити в 1960 и 1984г.  проведох нагледно показват, как ще работят всички варианти на директни гравитационни двигатели, на базата на енергията на гравитационното излъчване на земята формиращо гравитационното й енергийно поле, като естествен и неизчерпаем източник на енергия. Ако г-н професора, като оракул отрича, че директните гравитационни двигатели са невъзможни, без да е видял и проумял истините, които разкриват моите опити от 1960 и 1984 год. и като учен докаже, че те са невъзможни двойката е за мен. Ако не може, както през последните 50 години много учени и лаици , като оракули отричат, че директните гравитационни двигатели са възможни, но обективно и достоверно никой от тях не е могъл и не може да докаже, двойката не е за мен.



Гласувай:
0



1. анонимен - доктора
25.01.2011 00:35
двойката е за тях учителю, но на повечето от тях не им е писано да видят истината докато са живи. по структурата на изказа и по близостта до датата в която четохме доклада се сещам кой от тях ти писа двойката. ха-ха-ха, много и безкрай много ха. който се смеел последен се смеел най-добре. имай предвид, че този човек като е видял, че няма да разбере и съответно като е видял, че няма да има директна полза е престанал да чете със сигурност блога ти. ама много много ха-ха-ха. умът на хищника губи бързо интерес. делото на духа не е за всеки. този който трябва да разбере ще разбере. който трябва да види ще види. тези които не трябва и на главата си да застанат не ще видят. ама много ха-ха-ха за тях. ето още една неразбераема формула, която касае всички нас като вид и индивиди поотделно и която без новата научна парадигма не ще се схване. бог е аз, но аз не съм бог и бог е нас, но ние не сме бог и никога няма да бъдем. бог е цялото и бог е часта, но частта си е част, а не е бог, а е просто част от цялото. а сега да видим каква привидна игра на думи и наддумване. знам, че ти разбираш учителю, но другите не, но тези които не се обиждат от моите думи и не носят змия в сърцата си ще започнат да разбират..... тест..... за шестата раса. дано са достатъчно тези от шестата раса защото ще ни трябва критична маса за да променим посоката на съзнанието на вида. иначе директна гравитационна енергетика не ще видим. видът е всичко. ще видим..... понякога когато е късно иоколо менняма никога се заслушвам да чуя гласа му, но нищо не чувам, а знам че той ме чува и тебе чува и не може да не чува всичко, просто същността му не позволява да не чува. той е законът и нито помага нито пречи, но ние можем да си помогнем или да се попречим и все пак си мисля че може да помогни по някакви неведоми закони на съхранение, които ние не познаваме. само той вечният знае. всъщност ако съдя по вида на половете и тяхната значимост бог е тя, а не той, но думите пред тази вечност и безкрайност нямат значение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3300051
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031