25.12.2010 12:57 - ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГТИКА

ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРЕГТИКА   Въпрос:    Днес прочетох, че Японците предлагат на Алжир да построят фабрики в Сахара за производство на силикон с който да построят слънчеви електрлоцентрали и реализират 50% от необходимото световното производство на електроенергия на човечеството на земята. Въпрос:    Може ли малка България да предложи нещо по значимо и по фундаментално на такива страни, като: САЩ, Русия, Китай, Индия, и др. и на самата Япония? Кратък отговор:  Маже! 1- Може да предложи моето откритие “ НАЛИЧИЕ НА УСЛОВИЯ, ПРИ КОИТО ГРАВИТАЦИОННОТО ПОЛЕ НЕ Е КОНСЕРЛВАТИВНО”, което направих в 1960г. и по отношение на което учените, администраторите, съдите , управляващите се указаха по правоверни от колкото светите отци от вревмето на Коперник и Галилей и по добре и от самия Бог знаят, че гравитационното поле е консервативно, както светите отци са знаели, че земята е енподвижна. 2. Може да предложи моите прости и очевидни резултати, които обуславят и гарантират реализация на ДИРЕКТНИ ГРАВИТАЦИОНТНИ ДВИГАТЕРЛИ, ДИРЕКНТИ ГРАВИТАЦИОННИ ЕНЕРГИЙНИ МАГИСТРАЛИ, ДЕРЕКТНИ ГРАВИТАЦИОНИН ЕНЕРИГЙНИ БЛОКОВЕ, ДИРЕКТНИ ГРАВИТАЦИОННИ ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛИ , ДИРЕКТЕН ГРАВИТАЦИОНЕН ТРАНСПОРТ, НА БАЗАТА НА ГРАВИТАЦИОННТО ПОЛЕ НА ЗИМЯТА, КАТО ЕСТЕСТВЕН,МОЩЕН И НЕИЗЧЕРПАЕМ ИЗТОЧНИК НА ЕНЕРГИЯ , ВЪВ ВСЯКА ТОЧКА НА ЗЕМЯТА НА СУША И ВОДА, ГАРАНТИПРАЩ БЕЗОПАСНИ НЕОГРАНИЧЕНИ ЕНЕРГИЙНИ МОЩНОСТИ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ЕНЕРИГЯ ОТ СТОТИЦИ И ХИЛЯДИ Гвт.   Въпрос:  Какво е необходимо за да може малка България да направи такива предложения? Кратък отговор: 1.    Необходимо оракулския подход с който посрещнаха и продължават да посрещат учените, администраторите, съдиите, управляващите моите прости, но очевидни експериментални и теоретични резултати да се замени с научен подход: -конкретна и достоверна  проверка на тези резултати в реални условия. 2.    Необходимо е учените, администраторите, съдиите и управляващите в България не само на видят в реални условия моите резултати, които обуславят директната гравитационна енергетика с нейните неограничени възможности за добив на енергия, но и да проумеят и нейната значимост за да могат без престъпна умисъл и консултации от политици с хонорари за милиони да ги използуват в полза не само за България но и за всички народи на земята.   На “непогрешимите” свети отци е било нужно няколко века да признаят, че земята е подвижна и не отдавна да реализират специален молебен за “еретика” Коперник по случай откриването на костите му. Не зная колко време ще е необходимо на нашите учени ,администратори, съдии, управляващи и  журналисти- задни за новини, да проумеят, че гравитационното поле не е консервативно, а директните гравитационни двигатели не са вечен двигател и закона за съхранение на енергията гарантира тяхната непрекъсната денонощна работа, но ми се иска да разберат това и да го използуват в полза на българския народ и всички остани народи.

Тагове:   енергия,   гравигациЯ,

25.12.2010 17:51
все още великите държави разсъждават по феодално и по дребнособственички. какво разбират под задоволяване на нуждите на човечеството на половина колкото му трябва: разбират толкова колкото му трябва да живее и вместо да расте да се смалява за да властват над него. и вместо да овладява небесата ще чакат да умре тук на земята от предстоящия сблъсък на световете. амин.
25.12.2010 21:19
само овладяването на най-малкото и на най-подвижното ще промени тази съдба. най-малкото и най-подвижното поне в познатата ни част от вечността е гравитонът. амин.
26.12.2010 00:35
странно нещо е съдбата..... е сега по случайност попаднах на интервю с велислава дърева - комунистически журналист - не е толкова интересна, но се оказа че са я уволнянали преди 10 - ти за интересни неща. най- интересното от тях е за това че е уличила николай хайтов в плагиатство и чиста кражба. този човек го уважавах много като истински българин, а сега след прочетеното /там имаше потвърждения от много хора, че писателя е крадец и плагиат/ не знам какво да мисля и не искам да съдя за да не бъдя осъден. много е странична темата от директните гравитационни двигатели, но и преди съм го казвал че всичко е свързано по много жесток и съдбоносен начин. физика и археология, химия и история, парите със светия дух..... куца е съдбата на българите и хората. в последният "терминатор" /за сега/ се поставяше въпросът дали хората заслужават втори шанс. труден отговор. има ли учителю някакъв универсален критерий за нашите постъпки при условие, че привидно всичко е относително. ако няма добро и зло, а съм сигурен че ги няма тогава има ли енергиен критерий за безупречност. май само това колко е нивото на хищника в нас е основния енергиен критерий. защото хищника не щади нито бедния нито богатия, нито добрия нито злия. той се храни с осъзнаването на всичко и всички и само воините имат дързостта да му противостоят. единственото заслужаващо си борбата нещо е битката за абсолютната свобода. знанието е сила и носи свобода. изборът е винаги индивидуален пред вечността дали да подадеш ръка или да не подадеш. познаните за новата научна парадигма=общата теория на базовата същност на вечността носи сила и свобода за хората, макар и те все още да не го знаят. амин.
4. gmihov - За силата на заблудите
26.12.2010 12:11
Ако обективните истини са сила голяма, то заблудите не са сила по малка.
В продължение на две хилядолетия истините водят борба с заблудите, че земята е неподвижна, че атома е неделим за да ги победят и достигнат до съзнанието на хората.
От най – дълбока древност будният човешки дух води упорита борба с заблудата, че гравитационното поле е консервативно и все още тази заблуда владее съзнанието на хората – учени и лаици, заели позиции на “непогрешими”, подобно на папи и кардинали от времето на Коперник и Галилей, без , в продължение на половин век да виждат и да искат да видят, че три прости реални опити, при които няма нищо , което да не се знае от науката и техниката , до които в 1960г.аз достигнах , доказват обратното , че гравитационното поле не е консервативно.
Единственото ново, при ДГД-ли е , че “истината” че гравитационното поле е консервативно става заблуда, каквато си е била, а “заблудата”, че не е консервативно става истина, каквато в същност си е била.
Лесно заблудите се възприемат. За тях е нужна само вяра, без доказателства. Трудно истината се възприема. За нея само вяра не е достатъчна. Нужни са и доказателства до които вярата трудно допуща човешкото съзнание, в което фундаментално значение има инертността и инерцията.