03.03.2010 08:53 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Въпрос:    От какво се обуславя бъдещата директната гравитационна енергетика? Кратък отговор:    От всеобщото базова същност на Вечността, на Всемира и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни / божи/ закони, състоящата се от неделимо и съхранимо триединство от: пространство – материя – движение.   Въпрос:  Кой е естественият енергоизточник на който ще бъде изградена бъдещата директна гравитационна енергетика? Кратък отговор:  Естественият енергоизточник на базата на който ще бъде изградена е гравитацията, като продукт на всеобщата базова същност на Вечността и по конкретно на гравитационните полека на земята и други небесни тела, продукт на вечното и съхранимо движение, обуславящо изграждането и  разграждането на всяка структура на всеобщата базова същност на Вечността, като преходна форма на съществуване на Вечността, в това число и на гравитоните и тяхното излъчване от телата, формиращо гравитационните им полета, като естествени и неизчерпаеми източници на енергия. Въпрос:  Кой е фундаменталният природен/ божи/ закон, който обуславя възможността да бъде реализирана тази директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия във всяка точка на земята/ на суша и вода/ и във всяка точка на небесните тела? Кратък отговор:  Фундаменталният природен/ божи/ закон, който обуславя и гарантира реализацията на тази енергетика, както и всяка друга енергетика е закона за съхранение на енергията, като частен случай на закона за съхранение/ вечността/ на всеобщата базова същност на Вечността.   Въпрос:  Кое е откритието, което доведе до да директната гравитационна енергетика? Кратък отговор:  Това е направеното от мен в 1960 година, при изчисление и реални опити откритие”Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно?   Въпрос:  В какво конкретно се изразява, като реалност откритието “Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно? Кратък отговор:  Изразява се конкретно в реалност, при която сумарната гравитационна енергия , при движение по затворен път в гравитационното поле, на базата на центростремителни и центробежни гравитационни сили не е равна на нула, което постигнах , при реални опити в 1960 г. със системи с гравитационно обоснован променлив обем маса, при движението им по затворен път в гравитационното поле на земята във водна среда. По късно и във въздушна среда. След това и с безконечна лента, при прехода й между две флуидни среди с различна плътност.   Въпрос:  Кой са двигателите, които гарантират бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия във всяка точка на земята/ на суша и вода/ и във всяка точка на други небесни тела до които достигна/ луната/ и до които ще достигне човек? Кратък отговор:  Това са директните гравитационни двигатели до чието първи варианти достигнах още в 1960 год., при откриването, установяването и доказването на наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно, а в последствие на базата на откритието и закона за съхранение на енергията до стотици възможни варианти на такива двигатели. Въпрос:    Кои са експерименталните резултати, които обуславят , на базата на закона за съхранение на енергията, непрекъсната работа на директните гравитационни двигатели на базата на системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса и на базата на безконечни ленти? Кратък отговор:  При директните гравитационни двигатели на базата на системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса това са различните тегла на тези системи, при падане и издигане, при движението им в гравитационното поле, което обуславя : -        разлика между тези сили по голяма от нула. -        Сумарна постоянна работна гравитационна сила по голяма от наличното триене и съпротивление на съответната среда в която ще работят тези двигатели. -        Възстановяване на гравитационни потенциали по големи от изразходваните такива с печалба на полезна енергия от гравитационното поле. При ДГД-ли на базата на безконечни ленти това е наличието на еднопосочно действуващи центростремителни и центробежни гравитационни сили, при липса на съпротивление от страна на хидростатично налягане, по голямо от постоянната работна гравитационна сила,при движението на лентите по затворен път.   Въпрос:  Къде и кой може да провери обективно и достоверно резултатите, които давам, като отговор на поставените въпроси? Кратък отговор:  Може да бъдат проверени конкретно и достоверно във всеки научно технически институт, Технически университет, техникумите, математическите гимназии, машиностроителните предприятия  и др. от специалисти, учащи и лаици, работещи в тях.   Въпрос:  Защо истината за бъдещата директна гравитационна енергетика и нейните неограничени възможности в продължение на 50години/ половин век/ не се проверяват от тези, които могат да направят това? Кратък отговор:  Защото инертността и инерцията, присъщи на базовата същност на Вечността, от която произтича всичко, включително и човека са в села и при човешкото мислене .И то, на базата на инертността се противопоставя на всяко външно въздействие, а на базата на инерцията протича в определено русло от което, колкото инерцията му е по голяма толкава по трудно може да се отклони и излезе извън това русло. Тези две реалности, произтичащи от същността на самата Вечност – Бог са полезни за духовната и светска власт, но са биле и са сериозна пречка на пътя на обективната истина.  На базата на тях в 1960г., когато открих ,установих и доказах по безспорен обективен начин, на базата на закона за съхранение на енергията,  че има условия, при които гравитационното поле не е консервативно и изобретих първите варианти на ДГД-ли и заявих,че те не са и не могат да бъдат вечен двигател, при наличието на естествен източник на енергия, направи и моята прогноза, че докато съм жив истините до които достигнах официално няма да бъдат признати, както истините до които са достигнали Коперник, Галилей, Ж.-Бруно, Р.Майер не са биле признати докато те са биле живи. Тази моя прогноза с изтеклите 50 години от 1960 – до сега 2010 г. се потвърждава и скоро окончателно ще се потвърди.   Въпрос:  В какво , въпреки отрицателното отношение на учени, администратори, лаици, вярвам и съм убеден, във връзка с резултатите, откритията, изобретенията и теориите до които сам и със съавтори достигнах ? Кратък отговор: На базата на това, че всяка обективна истина е вечна, а всяка заблуда по отношение същността на Вечността – Бог е нещо преходно вярвам и съм убеден, че както истините до които са достигнали Коперник, Галилей, Ж.Бруно, Р.Маер, които докато са биле живи не са биле признати след тяхната смърт са достигнали до съзнанието на хората, така и истините до които, по силата на Вечността и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни закони достигнах сам и с моите съавтори ще достигнат до съзнанието на хората и както , въпреки Решението на Френската академия на науките от 1775г.,че атома е неделим днес имаме , на базата на неговата делимост, атомната енергетика, така въпреки тома Решение, на базата на което директните гравитационни двигатели се квалифицират , като вечен двигател, какъвто те не са, ще има и директна гравитационна енергетика с несравнимо по големи възможности от всички енергетики до които до сега човечеството е достигнало , взети заедно и тази енергетика ще му е необходима да може да оцелее на земята и в космоса.   Въпрос: На какво ще се отрази положително и ще увеличи човешките възможности бъдещата директна гравитационна енергетика? Кратък отговор: 1.   На енергетиката и нейните възможности на земята и в космоса. 2.   На производството на блага за оцеляване на човечеството на земята и в космоса. 3.   На транспорта и неговите възможности. 4.   На опазването на природната среда на земята и в космоса. 5.   На стандарта на живот на земята и в космоса. 6.   На демографския ръст на човечеството в съответствие с биологичното равновесие, което налага базовата същност на Вечността нейното съхранение и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни/ божи/ закони. 7.   На разселването на човечеството в космоса.   Въпрос:    Кои са най големите врагове на човечеството, които биха могли ,на постигнато до сега от науката и практиката да провалят това, което предлага директната гравитационна енергетика и пратят и бедни и богати в каменната ера.? Кратък отговор: 1.    Агресивността на живата природа, в това число и на човека с която човечеството, ако иска да оцелее ще трябва да се пребори ,на всички нива във своите общности. 2.     Човешката алчност, която и при наличието на религиозните учения, вътре в тях все още граници няма и желания за наместници на Бога и господари на света има. 3.    Човешкият егоизъм с което в името на оцеляването, човечеството ще трябва да се пребори 4.    Завистта и омразата , които пречат на всеки житейски мир с които човечеството също ще трябва да се пребори и да си осигури повече обич и любов, която не липсва в душите и сърцата на хората. 5.    Страстта за власт и имане, без които не може, но ще трябва от сферата на егото да навлязат повече в сферата на алтруизма и намаляване на паразитите в човешкото общество, които с демографския взрив все повече и повече го водят не към прогрес, а към гибел. 6.    Бездушието  към бедствията, страданията и условията в които живеят  другите , което води до бездушие и към мъките, страданията и условията на всеки човек от човешкото общество.

03.03.2010 12:43
точно в това се състои прошката между хората. това, което се е натрупвало като причина и следствие ако не си простим ще ни унищожи като вид. ако ние не си простим и от бог прошка не ще получим. амин.
2. iliada - Честит празник!:)
03.03.2010 22:20
Българио, любима,
с необятна красота,
що страдала си, мила,
в тез тежки времена!

Поробителят народен
те измъчва с векове,
но ти успя да се пребориш
за свойте синове!

от твоите крила!

Звън камбанен
на християнска църква
огласява празничната нош,
нощ, която ще блещука във сърцата
на цял един народ! - 3 март 1878г.
3. gmihov - iiliada
04.03.2010 08:04
Благословена бъди,
сега и в бъднини.
С обич, любов твори.
Хората щедро дари
с прекрасни картини.
С тях обич им внуши
да стават все по добри.
Род и родина да обичат.
По чужбина да не тичат.
За род и родина да се трудят,
за род и родина да работят.
Мошеници и престъпници
да не търпят, славят и тачат.
Делата на крадци и убийци
в родината навеки да заличат
и както родината от турско иго
с своите синове се е освободила
и свещена свобода придобила
така да се освободи и от тежкото иго
на престъпността, на наглостта ,
които място нямат в съвестта
и нашата красива родина, без беда
рай да стане за своите чеда.