28.12.2009 08:18 - ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Въпрос:    Има ли затворени пътища на небесните тела спрямо  пространството? Кратък отговор:    Математически има такива, но физически реално няма и не може да има.    Математически пътят на луната около земята може да бъде приет за затворен, но физически , реално той спрямо пространството не е и не може да бъде затворен. Не е затворен и заедно с земята около слънцето, защото слънцето , както земята също не е неподвижно.   Въпрос:  Може ли хелеоцентричната система на Коперник да бъде заблуда, подобна на тая на геоцентричната система на Птоломей? Кратък отговор:  Може ,ако приемем математическата неподвижност на слънцето за физическа неподвижност, както папи и кардинали по времето на Коперник са приемали по отношение на земята.   Въпрос:  На какви два периода могат де се разделят моите усилия в диренето на обективната истина през целият ми съзнателен живот? Кратък отговор: 1. Период на упорито теоретично и експериментално дирене на обективната истина относно гравитацията и същността на Вечността / на Всемира, на Бога, на Космоса, на Природата / до 1960г. 2. Период на експериментални  проверки на конкретни реалности и упорити и продължителни теоретични анализи на получените обективни резултати във всички възможно аспекти в които те биха могли да бъдат полезни за хората, както в сферата на обективното познание, така и в сферата на конкретната практика на човечеството, каята осигурява неговото съществуване и оцеляване  на земята и в космоса, при населяването, което с настоящето присъствие на човек в космоса вече е сложено необходимото начало.   Въпрос:  С какво в 1960г.открих и отворих пътя на  бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия , на базата на гравитационните излъчвания на земята и други небесни тела, формиращи гравитационните им полета, като мощни, естествени и неизчерпаеми източници на енергия? Кратък отговор: С първите ,направени от мен , прости системи с гравитационно обоснован променлив обем, които , при движение по затворен път в гравитационното поле на земята имат:  1. Различни гравитационно обосновани обеми, при падане и изид0итане. 2. Тегла, при падане по големи от теглата им , при издигане. 3. Гравитационни потенциали, при падане по големи от тия , при издигане. 4. Сумарна гравитационна енергия по затворен в гравитационното поле различна от нула.   Въпрос:  С какво продължих пътя в посока на бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия на земята и на други небесни тела? Кратък отговор:  1. С анализи  на десетки варианти на системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса и условията, при които те биха могли, като техника да се използуват в различни среди , различни условия и за различни предназначения. 2. С анализи на различни варианти на директни гравитационни двигатели, за реализация на неограничено безопасно производство на енергия.   Въпрос:  С какво започнах в теоретичен аспект, относно същността на  Вечността/ Всемира, Природата, Космоса, Бога и пр/ ? Крътък отговор:  С уточняване на фундаментални реалности и принципи, като: 1. Във всяка точка от пространството са налице независими една от друга неопределен брой потенциални гравитационни сили, обосновани от гравитационните  излъчвания на небесните тела, които достигат до тази точка. 2. Никой по никакъв начин не може да открие нещо във Всемира, което то реално не съществува. 3. Никой и по никакъв начин н може да изобрети нещо в противоречие с реалностите и вечните и ненарушими природни закони.  И още драги подобни реалности и принципи.   Въпрос:  В какво продължих в теоретичен аспект относно същността на Вечността? Кратък отговор/  Продължих с изграждането на моите теории : 1.     За безкрайност на енергията във времето. 2.     Обща теория за енергийните потоци/ полета/ 3.     Обща теория за базовата същност на Вечността   и с анализ на реалностите в светлината на тях.   Въпрос: Какво получих от моите опоненти в продължение на половин век във връзка с това до което достигнах сам и със съавтори, като обективна истина? Кратък отговор: 1. Много обиди и обидни квалификации, които нямат и никога не са имали научна стойност. 2. Априорно отричане, без всякаква достоверна проверка и достоверно обективно доказателство, че посочените от мен реалности не са такива и не могат да бъдат такива. Конкретно :  - че системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса , в зависимост от положението си спрямо  направлението на гравитационната сила нямат и не могат да имат различни обеми, маси, тегла и гравитационни потенциали  - че възстановяването , на базата на закона за съхранение на енергията на гравитационен потенциал по голям от изразходвания е невъзможно.  - че сумата от различните гравитационни потенциали , при системите с гравитационно обоснован променлив обем и маса ,при падането и издигането им , при движението им по затворен път в гравитационното поле не може да бъде различна от нула  е пр. Забележка:    Ако в политиката и религията необоснованите общи приказки имат съществена стойност, то в науката те нямат никаква стойност ,освен да бъдат прът в колелото на обективното познание. Науката се изгражда на реалности  и с реалности , като конкретни доказателства се опровергава, това, което не е обективна истина.    Реалните опити показват, че с изразходването на определен гравитационен потенциал може да възстановим по голям такъв. С опит е нужно да се опровергае това, а не с общи приказки, които не издържат дори и най елементарен теоретичен анализ, който може да направи , при конкретно поставена задача и един ученик с добри познания, които има в училище по физика и математика.

Следващ постинг
Предишен постинг

29.12.2009 00:05
знаеш ли че ... всъщност знаеш, че в ОТБСВ има един елемент който е много труден не за разбиране, а за осъзнаване. това е реалността която стои зад думите: човек неможе да открие нищо което реално несъществува, а несъществува нищо което противоречи на природните закони=истинските божи заповеди. обикновенно затворените хищнически умове си мислят, че винаги могат да извъртят нещата в своя полза и да изхитрят съдбата. да имат да взимат ... абстракта=безкрайността=истинската и неделима света троица немогат да бъдат изхитрени. затворените умове само си мислят, че това е възможно докато се гелпят като патета в кълчища и като мухи удрящи се във стъкло си мислят че летят напред, стоейки и тъпчейки на едно място. това е едно от най-великите ти построения изказани с думи прости: ЧОВЕК УМЕН ИЛИ НЕ, ВИЖДАЩ ИЛИ НЕ /това за виждащ или не е моя добавка ще ме извиниш/ НЕМОЖЕ ПРИ НИКАКВИ ВЪЗМОЖНИ УСЛОВИЯ ДА ОТКРИЕ НЕЩО КОЕТО НЕСЪЩЕСТВУВА И НЕМОЖЕ ДА ПРЕСКОЧИ ПРИРОДНИТЕ ЗАКОНИ. това братя и сестри мои учени/недоучени са ГРАНИЦИТЕ НА БОГА. НЕМОЖЕМ ДА ИЗЛЕЗЕМ ИЗВЪН ТЯХ И Г-ТЕ ДА СИ СЪДЕРЕМ. ИМАЙТЕ ПРЕДВИТ ОБАЧЕ, ЧЕ ТЕЗИ ГРАНИЦИ СА БЕЗКРАЙНИ В БУКВАЛНИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА. ВЕДНЪЖ ВЪЗПРИЕМЕМ ЛИ ГИ ЩЕ ПОЛЕТИМ СВОБОДНИ. затова виждащите казват, че има граница от която връщане назад няма. отвъд нея виждащ или обикновен човек се пропива от ЗАКОНА и неможе да непостъпва според него. това е тъйнареченото от карлос кастанеда ДА СЛЕДВАМЕ ПОТОКА НА ЕНЕРГИЯТА. всичко е енергиен поток. всяка структура на материята, която ни заобикаля е енергиен поток и още повече енергиен поток в енергийния поток в енергийния поток и така до безкрай. земята, луната, слънцето, вируса и ние дори само изглеждаме като материални обекти, а практически сме енергийни потоци във ВЕЧНОСТТА. АМИН.