28.09.2009 00:01 - ОТКРИТИЯ СЪВЪРЗАНИ С.................

ОТКРИТИЯ СВЪРЗАНИ С ГРАВИТАЦИЯТА С ФУНДАМЕНТАЛНО ЗНАЧЕНИЕ ЗА ЖИВОТА НА ХОРАТА , ПРЕДИ НЮТОН ДА Я ОТКРИЕ.   1. Падането на телата и водата. Това е помагало на хората да свличат с помощта на гравитацията материали от по високи места на по ниски. На базата на гравитацията с падащи води да реализират водните мелници, които са дали голям подем в използуване на гравитационната енергия и производството на брашното, осигуряващо им най – масовата храна – хляба. 2. Изплуването и плуването на по леките тела от водата. На тази база е реализирано корабоплаването от най – древни времена, което е помогнало хората да пътуват до далечни земи и до обменят знания и стоки, без което не може да се развива човешкото общество и сега. 3. Откриването на теглата на телата, което води до първите теглилки, които от дълбока древност и до сега играят съществена роля в обмена на стоки между хората, строителството на жилища и много други дейности, включително и до фундаменталните научни изследвания. 4. Откриването на подемната сила във флуидите от Архимед, което поставя корабостроенето на научни основи и още други сфери от човешкото познание. 5. Хидростатичното и атмосферното налягане, които разширяват обективните човешки познания за реалностите след които живее човек. 6. Откриването на независимостта на гравитационното ускорение от масата на телата, които падат в гравитационното поле от Галилей с фундаментално значение за науката в нейното развитие, без което Нютон не би могъл да създаде небесната механика и не биха могли да се реализират съвремените пътувания на орбити около земята и луната.     Гравитацията е реалност без която не може да ги има небесните тела и техните орбитални движения в пространството . Не може да я има и земята с живота на нея.                                                         2   Въпреки, че преди да я открие Нютон и след това във връзка с нея са направени съществени открития с фундаментално и глобално значение все още във връзка с нейната същност, механизъм на силово въздействие и като естествен и неизчерпаем енергоизточник има още много нещо да се открива и използува от човека.    Наред с голямата практическа полза от откритията свързани с гравитацията от дълбока древност и до сега на лице са и човешки заблуди, които пречат за по дълбоки и значими познания по отношение на гравитацията и ползата на човека от нея. С фундаментално отрицателно значение такава в миналото е била заблудата формулирана от Аристотел, че тежките тела падат винаги по бързо от леките. По късно и до днешни дни такава е и заблудата, че гравитационното поле е консервативно, която пречи да се проверят и видят моите експериментални резултати и разбере моето откритие от 1960г. че гравитационното поле не е консервативно и разбере, че изобретените на базата на него от мен и моите съавтори директни гравитационни двигатели на са вечен двигател.    Относно същността на гравитацията са създадени и много теории от които най- съществена и най – близко да обективната истина е тази на  Нютон ,отразен в неговия закон за гравитационната сила и най вече в неговите фундаментални принципи за инертността, действието и противодействието и пропорционалността на гравитационната сила на масата на телата, които падат в гравитационните полета.  С включването на обективната истина, че всяко движение е относително,в това число и движението на гравитаните, носители на гравитационната енергия в закона на Нютон за гравитационната сила, който закон от частен случай се превърна в общ закон и с изясняване на механизма на гравитационното силово въздействие и неговата реактивна същност , който обяснява защо гравитационното ускорение не зависи от масата на телата, които падат в                                                     2   гравитационните полета и които се движат по орбити в гравитационните полета на други небесни тела стигнах близко до истината за гравитацията.  С теорията за базовата същност на Вечността, на Всемира, която създадох за да дам възможните най – фундаментални теоретични обяснения на моите резултати, които обуславят и гарантират бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия, на базата на гравитационните полета, като естествени и неизчерпаеми източници на енергия аз успях много плътно да се доближа до обективната истина за гравитацията, което за сега все още не може да се разбере, поради заблуди, но след време, когато  директната гравитационна енергетика стане реалност ще се разбере, както с реализацията на атомната енергетика се разбра, че атома е делим.

Тагове:   открития,

29.09.2009 03:50
още един практически аспект: ако се схване относителността на движение на телата в пълния му смисъл така както го схващаш ти и както е представено в твоите теории НАСА ще може много по-точно да си измерва орбитите на движение на космическите си кораби, а и братята руснаци, китайци, индийци, европейци и т.н. също. дори при тези малки скорости и малки разстояния ОТБСВ ще даде съществен принос за практическото усвояване на близката вечност.
2. gmihov - доктора
29.09.2009 05:48
И това ще стане, но за сега все още от специалисти и лаици, се чете това ,което пиша с тъмни очила и мозък в заблуда, както е било по времето на Коперник и Галилей по отношение на постигнатто от тях.
За сега все още в продължение на половин век специалисти и лаици ,обсебени от заблудата, че гравитационното поле е консервативно, считайки се за неипогрешими, както папи и кардинали в миналото, не виждат и не искат да видят, при моите опити простата истина , че при,събиране или изважне на две различни величини резултата не може да бъде нула и това не е нарушение на закна за съхранение на енергията, а конкретно доказателство.
Ти навлези достатъчно добре в теорията. Проумя и доста добре обективността на експерименталните резултати, които обуславят директните гравтационни двигатели . Ще има и други, които ще направят това и директната гравитационна енергетика и моите теории ще стигнат до съзнанието на учени и лаици и ще заемат своето място в науката и практиката, предоставяйки нвови възможности за оцеляване на човека на земята и в космоса.