Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2009 23:03 - Красива, като богиня беше.
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1058 Коментари: 1 Гласове:
2



    Унесен в тежки грижи бях. С тях по улицата бавно вървях. От далеч я забелязах, видях. Крачките си в миг задържах. Изненадан в нея се взрях. Сама на маса пред бара стоеше, красива, като богиня беше. Позна ме. Глава вдигна. Любезно ми се усмихна. Нещо вътре в мен трепна. Желание ме обхвана към нея да тръгна до нея на масата да седна От човешки свян се въздържах. Поздрави й приех и продължих. После в душата си съжалих защо ат пътя си не се отклоних, защо на масата при нея не седнах, като на богиня не й се поклоних и чувствата така не изразих: Прости ми! Твоята красота ме плени. Тя от моя път при теб ме отклони. За мен си ти, като  богиня. От твоята красота съм огрян. Моля те, чувствата ми разбери. За твой поклонник ме обяви И все така за мен богиня ти бъди! 1994г.      


Тагове:   стихове,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - човека
31.07.2009 23:47
ОТБСВ бележи и един интересен край и това е края на пророците. когато светът стане по-ясен за хората и те разберат, че истинските божи заповеди са само и само природните закони тогава и необходимостта от посредници, които в повечето случаи са обременени със зло както и всички нас ще отпадне веднъж и завинаги. виждащите виждат директно как се движи движението във вселената ( извинявам се за тавтологиите, които и за в бъдеще ще употребявам) , но тъй като то е неотделимо от материята по-квалифицираните от тях говорят за движението или потока на енергията във вселената което като термин е по-правилно. разбира се говорим за най-квалифицираните виждащи, които виждайки как се движи движението според неговите повеи могат истински да водят своите слепи събратя към свобода и светлина. лошото е че тези виждащи са със силно изпреварващо съзнание и бариерите между тях и слепците са огромни и под формата не на зло, а на гигански струпвания от инертност, която много често е заредена с интелект и то нечовешки такъв - приказките за падналия ангел не са само легенда, а съвсем жива реалност, която ни превръща в парче месо, а не магическо същество каквото трябва да бъдем. както и да е идва края на пророците и началото на абсолютната свобода. за първи път от милион години вълната поради натрупаната инерция в правилната посока ( все пак доста истински виждащи са и въздействали ) започва да се подчинява на вятъра. идва новото време и неможем да го излъжем да спре. с мир или война то ще се наложи. успехи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3309876
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930