Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 00:39 - Ела!
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1417 Коментари: 7 Гласове:
0



 

Обичам те !- такава, каквото си.

Искам те!- такава, каквато си.

Чакам те! – такава, каквато си.

Ела ! – такава, каквато си,

В ефира на нашата среща,

поредна, пламенна гореща,

красива, горда, смела , решителна     

чаровна, желана, пленителна,

с разпуснати коси на вълни,

с огън ,жар на жарки  устни,

с пламък в очи – що сърце гори,

с тръпнеща снага що снага мори.

Като хала ме прегърни.

Силно в мен се притесни.

Като турнадо да се завъртим,

като ракета високо да полетим.

Устни, в устни да впием.

В прегръдка страстна да изгорим

На нашата любов голяма,

каквото друга тава няма,

две сърца в едно събрала,

две души в една сляла.

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   стихове,


Гласувай:
0



1. miaa - Много е хубаво,gmihov,
29.03.2009 00:43
Поздрави и спокойна нощ.
цитирай
2. kleopatrasv - Сега съм по средатата на началото
29.03.2009 00:46
Сега съм по средата на началото
там са още надеждите и Ти...
Искам да прескоча овладяното
и мисля да се насоча настрани

Сега не спя - но и ти не спиш
блестим в звездна астрология
Усещам - че ме търсиш и шептиш
мечтаеш ме за вечната хармония

Ще премина там с ехото на чувствата
прокудени преди края на началото
Ще скитам в студеното на утрото
а дали ше ме познаеш в огледалото

Пътуваме един към друг с бленуване
загубили съня си след началото
Загатнали мечтите си - танцуваме
и запознаваме душите си с изживяното

Сега съм тук - но ти си там
и търсим се в увода на прелетялото
Дали си мит - дали мечта
далече сме сега във виртуалното

kleopatrasv


цитирай
3. gmihov - Лека нощ до следваща ни креща, ...
29.03.2009 00:54
Лека нощ
до следваща ни креща,
желана, нежна и гореща.
цитирай
4. iliada - Чудесен стих!
29.03.2009 10:18
Поздравления!:)
цитирай
5. gmihov - На miaa
29.03.2009 17:46
Благодаря за оценката, поздровте и пожеланието.
цитирай
6. gmihov - Кажи!
30.03.2009 08:59
Кажи ми!

Кажи ми! Кажи ми!
Принцесо моя.
Кажи ми ! Кажи ми!
Фея моя.
Кажи ми! Кажи ми!
Любима моя.
Кажи ми! Кажи ми!
Жена ли си?
Самодива ли си?
Богиня ли си?
Или магьосница си?
Как със стих прекрасен,
със стих чудесен
в ефира на всемира,
където всичко се намира
душата ти, душата ми,
там далеко срещна,
духът ти , духът ми
в прегръдка хвана.
И чудо ! Чудо стана!
Преди очи да се видят,
поглед с поглед срещнат,
ръка на ръка подадат,
устни до устни докоснат,
тела с плам прегърнат
в ритъм общ изтръпнат
любов виртуална пламна
и пожар от чувства стана,
духовете ни се сляха,
душите ни една станаха
покоят ни навеки изчезна
и веч не се върна.
И всеки ден, нощ и час,
Високо , високо ти и аз
в ефира сме на среща,
пламенна гореща.
На таз среща желана,
непрекъснато мечтана,
любовта ни изгрев става
и като звезда всичко огрява.
В пламъкът на нашата любов,
в нашият горещ ,неудържим зов
Принцесо , скъпа моя, ти моя!
Аз съм изцяло, в трепет, твой.
Моля те, за срещните ни,
високо в необятният ефир,
във воала на безбрежният всемир
ти не забравяй и не закъснявай.
Там е нашето щастие неземно.
Там е нашето щастие божествено.
Там ти и аз сме с душите си богове
И ще устоим на бури и ветрове.









цитирай
7. gmihov - На iliada
30.03.2009 09:24
Очорован съм.
Благодарен съм.
За твоите картини.
Те са чудести.
Унасят ме в спомени и мечти.
Иска ми се
за теб и тях
стих достоен да напиша,
своята самота,
в унес пред тях да опиша,
но поет , хусожник не съм
и е зная ще мога ли
това аз да направя,
без грах да стря,
без красота и хармония
да омърся, нараня..
.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3314475
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930